1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Club's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kane, 21 sep 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oja, in Nederland beetje voor Feyenoord. Maar dat is er door m'n vriendin ingeslopen. Die is volbloed Rotterdamse en dus in hart en nieren Feyenoord-fan. En ach, dan wil ik ook nog wel 's voor Feyenoord juichen en met m'n vriendin naar trainingen/wedstrijden gaan. ;)

    Maar "m'n cluppie" is toch echt Juventus! *)
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax. Ik denk omdat in de tijd dat ik van voetbal ging houden, de meeste wel voor ajax waren, die waren toen gewoon de beste(1995: Champions League, Wereldbeker, Landstitel,etc wonnen ze toen). Uiteindelijk zijn sommige van een andere club fan geworden maar ik ben altijd Ajaxcied gebleven.
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent voor Ajax Cape Town? ;)

    Ik ben ook voor Ajax overigens. Sinds ik 2 ben al, en heb nu al ruim 3 jaar een seizoenskaart op 'mijn vakkie' 410. Ja het sfeervak. Wil er nooit meer weg :)
     
  4. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben voor FC Utrecht. Mijn vader nam me mee voor het eerst mee naar FC Utrecht toen ik 7 was. Ik was toen meteen verkocht. Sinds mijn 8ste jaar ga ik elke thuis wedstrijd van FC Utrecht en ik heb het er nog steeds naar mijn zin. Mijn cluppie staat vooral bekend om de supporters, ik zing dus ook altijd luid keels mee!

    _O_
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Omdat het gewoon de club is met de mooiste historie van Nederland. De sfeer is ook altijd gewoon goed, tja behalve tegen Zuid of Zuid II maar ja dan vraag je er ook om hé.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    AZ AZ AZ
    ik ben voor az, omdat ze het afgelopen jaar erg leuk hebben gespeeld onder Co
    Ik woon ook vlakbij Alkmaar, en ik heb sinds kort ook een clubkaart aangeschaft,
     
  7. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg dan gewoon dat je bent voor de club die wint ;)
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heel mijn leven al alteid geweest zelfs tijdens de slechte periode.Ik vind het een beetje triest om weg te lopen bij een club omdat het slecht gaat.Je bent niet aleen maar fan vanwege hun suc6 lijkt mij.Ik ga ook voor het spel van ajax en de spelers etc etc
     
  9. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    FC UTRECHT! al jaren.. waarom? sfeer!! Mooi voetbal! En liefde voor de stad Utrecht.
    Kan helaas nauwelijks meer bij de wedstrijden zijn omdat ik verhuisd ben en de afstand te groot is geworden.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi voetbal? volgens mij speelde utrecht het ruwste voetbal uit de hele eredivisie, dan denk ik aan stijn vreven (die nu overigens wel weg is), dat was echt een relschoppertje
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax.
    waarom?
    nou, ik ben geboren in amsterdam waar ik woon 7 km vanaf haarlem(ik woon in hillegom).
    en ik vind het gewoon een leuke club en me broer is er voor etc etc etc:).
     
  12. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Als geboren en getogen Tukker ben ik natuurlijk voor FC Twente!! Twente speelt mooi voetbal en heeft veel talent voortgebracht dat nu bij grote clubs speelt.En een klein beetje voor Heracles ook wel :) Mijn favo buitenlandse club is FC Barcelona, gewoon vanwege de sfeer van de club, en vanwege het imposante stadion. Als je in Barcelona bent gewoon een keertje heengaan, is een unieke belevenis!!
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax mag ik nie... doen ze nou bijv. ook Ibrahimovich weg, terwijl hij eigenlijk toch de ''ster'' van Ajax was. Ze krijgen er wel veel geld voor, maar toch. Ik ben zowiezo niet voor ''de grote clubs'' hier in NL, om dezelfde reden als de starten van dit topic.

    Voor wie ben ik nou wel? Nou, FC Twente.. ik woon der zelf paar km vanaf (metropool Delden hè). Anyway, k vind het gwoon een leuke club (al is het stadion nog nie alles), maar toch. Redelijk goede spelers, in Twente (goh) en ze hebben toch vet goede supporters. Sommigen zeggen dat 't een slechte club is, maar ze hebben maar mooi Feyenoord en Ajax in 1 week verslagen, ook hebben ze, zoals we allemaal nog weten, de Amstel-Cup gewonnen.
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Tja ben et meest voor Ajax maar ben verder een soort "freelancer" :)
    Ben van de zomer naar Vitesse geweest, ga hier om de paar weken es naar Cambuur en Heerenveen vink ook een hele mooie club _O_

    Dus tja niet echt een die-hard suporter van 1 club ofzo maar ben vanplan als ik een vaste baan heb een seizoen kaart van Heerenveen te kopen volgend seizoen :)
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben 100% NAC.... Heb dit seizoen voor het eerst een seizoenskaart en heb alle wedstrijden bijgewoond, zowel uit als thuis (bij ajax en Groningen helaas tussen het thuispubliek, F*ck the combi!).

    Waarom? de sfeer, de supporters, het aanvallende voetbal, het prachtige geel....
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    AZ Alkmaar! Geboren alkmaarder en dus az-etter. Daarnaast spelen ze leuk aanvallend voetbal en ze horen gewoon bij de top 5 van nederland. Sinds Co er bij is vechten ze er echt voor.
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar denk niet dat hij daar nog lang zit :) Maar met de juiste trainer en als ze de selectie behouden dan moet et wel goed komen.
     
  18. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee na dit jaar is ie wel weg denk, jammergenoeg. Maar Co heeft ze nu geleerd hoe het moet dus het komt wel goed.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
     
  20. XeoN

    XeoN Guest


    Kijk, deze jongen mag ik wel. :)


    FACK DE COMBI !
    Eigen vervoer oladiee.
    Zijn club smaak bevalt me ook wel. :cool:
     

Deel Deze Pagina