1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Club's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kane, 21 sep 2004.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Fortuna Sittard..
    Mijn ouders zijn kwamen beide uit Sittard en mijn opa heeft bij Sittardia gevoetbald; nu Fortuna'54-Sittardia-Combinatie oftewel Fortuna Sittard.
    Ben dus opgegroeid met FSC en blijf van in mindere tijden en nu eindelijk weer eens mooie tijden! :)

    Zitterd Till I Die
    [​IMG]
     
  2. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is toch leuk om te zien? Utrecht speelde pressie voetbal, daar is toch niks mis mee? *)
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    hehe, was me nog niet opgevallen :+
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOl ibrahimovich de ster ? hij is goed jah zeker maar zeker niet de beste speler van ajax na mijn mening.Die strijd gaat toch tussen maxwel en galasek.Dus das gewoon kijken na welke club iemand word verkocht.
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    AJAX

    Mooi voetbal. ik ben fan geworden toen ze de europa cup 1 wonnen (toen was ik nog best jong) Ik ga niet elke wedstrijd maar probeer toch een beetje op de hoogte te blijven (qua speelstijl).
    Verder vind ik alle andere clubs ook interresant ik hou gewoon erg van voetbal.
    Ik volg verder nog de franse,italiaanse,belgische,duitse,turkse en de portugeese competitie goed. De spaanse boeit me niet echt alleen Betis volg ik een beetje.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben voor FC Utrecht.

    Waarom ?

    Omdat mijn pa dat er met de paplepel heeft ingegoten, mijn hele familie is Utrechter en dus FC Utrecht supporter.

    Heb nu zo'n 12 jaar een seizoenskaart en ging daarvoor altijd met mijn pa mee.
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik las het eerst verkeerd, ik las AZ "etter" :p
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou gewoon meer mooi voetbal, met weinig overtredingen
     
  9. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor de Mooiste clup van Nederland,

    Feyenoord,

    al zon 14 jaar denk ik zo ( de 3 jaar daarvoor wist ik niet eens wat voetbal was), toen werd ik voor feyenoord omdat ik het logo zo mooi vond *) ,
    maar toen ik wat meer verstand kreeg van voetbal, vond ik het echt leuk een leuk cluppie worden, en de sfeer he, dies super,

    sinds ze in de ere-divisie spelen, ben ik ook meer voor ADO geworde, maarja dar ontkom je niet niet aan als buurman zijnde ( wassenaar ligt nast denhaag so). altijd lekkah zingen met die supporters, :)

    En Dan heppie natuurlijk nog me eigen cluppie in de 3de klasse van de zaterdag-amateurs SV.Wassenaar *) :9
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    ben voor Feijenoord :) heb een seizoenskaart + goldcard
    ga dus elke thuis en bijna alle uitwedstrijden en dat op me 16e :p

    Waarom ?
    woon op steenworp afstand van de Kuip. ben gek gemaakt door me moeder op vroege leeftijd :p en de sfeer is goed ( vroeger was die wel beter maar goed)
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    hehe... hier kunnen leuke reacies op komen }:]
    Ik ben zelf voor Ajax, omdat mijn peet-oom daar voor is. Hij zal we wel hebben omgepraat hebben toen ik klein was :9 . Ik ben eigelijk nooit voor een andere club geweest. Mijn vader en broer en broertje zijn voor Feyenoord... gezellig hier jonge, wil je nie weten }:]
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    buitenbeentje van de familie zeker }:]
     
  13. Trossarms

    Trossarms Guest

    Utrecht!!!!!!
     
  14. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Utrecht. Omdat ze vroeger echt Engels voetbal speelde, wat ik het beste voetbal vind wat er is. Omdat ze samen met de Kuijp het mooiste stadion van Nederland hebben. Omdat ze nu met oa. Douglas ook qua techniek veel goede splers hebben lopen. Omdat ze zonder twijfel de koelste supporters hebben die er zijn. (kunnen die joden nog wat van leren. ;)) Utrecht is gewoon een club die leeft in Midden nederland, en alleen daarom ben ik al een fan van ze.
     
  15. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    AFC Ajax Amsterdam
    Tja ben er mee opgegroeid
    Maar het spel zelf intresseerde me nooit zo
    Sinds het seizoen 00/01 volg ik het eigenlijk pas echt
    Heb helaas geen seizoenskaart of zo maarja die komt er wel aanhoor :)
    Als ik ooit me rijbewijs heb en autotje ga ik wel iedere week naar adam rijden :p
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Als ajaxied ja?

    Je kunt wel geboren worden als Ajacied, maar niet als Ajaxied! Basiskennis.

    Ben zelf ook supporter van Ajax. Waarom? Omdat ik in een Ajax enclave woon. Er zitten veel, heel veel jongens hier die wekelijks gaan. Ze komen thuis met indrukwekkende verhalen over wat ze zoal meemaken. Van het 1 komt het ander.

    10 Jaar geleden m'n eerste wedstrijd van Ajax bezocht.
     
  17. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nou de enige die voor psv is hier??
     
  18. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor ajax _O_ , omdat het gewoon de beste club was toen ik klein was, en nu nog steeds zijn ze heel goed (alleen dit seizoen gaat het tot nu toe niet zo goed :'-( )
     
  19. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    VFL Borussia Mönchengladbach!
    altijd dikke sfeer daar, altijd aanvallend voetbal, als je daar ooit bent geweest moet je wel fan zijn :)
     
  20. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Ajax. Ik voelde me vanaf me geboorte al meer naar die club toegetrokken dan naar andere clubs en dat is altijd zo gebleven. Wel raar opzich, aangezien de rest van me familie feyenoord fans zijn.
     

Deel Deze Pagina