1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Club's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kane, 21 sep 2004.

  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    welkom bij de club jonge :D
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor PSV fans is het overbodig hier te posten. Iedereen weet immers dat ze de beste club op het moment zijn O-)
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben al jaren Ajacied. Dat komt vooral door het succesjaar 1995 toen ik als 6jarig jongetje Ajax de Champions League heb zien winnen.
    Wat buitenlandse clubs betreft ben ik gecharmeerd van Arsenal, omdat ik daar een keer ben geweest en Örebro SK[​IMG][​IMG] [​IMG]
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ouch Örebro... had nie verwacht hier ook nog een rivaal aan te treffen ;)

    [​IMG]
    is dé club van Zweden!
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben al 27 jaar fan van Ajax. Waarom? Johan, Marco, Sjakie, Dennis, Stefan, JARI, de Meer, Amsterdamse bluf, aanvallend voetbal. Allemaal redenen. En omdat ik als klein jochie al in de Meer kwam, er (heel even, maar toch) heb mogen spelen, omdat ze vroeger toen ik nog bij AFC Amstelland in Amsterdam tegen ze moest spelen in de Coca-cola competitie en ze ons met 16-0 afdroogden..... Maar om nou te zeggen dat we toen kansloos waren...? Neuh, kwestie van kansen afmaken ;) .... En we waren toch iets teveel onder de indruk van hun mooie tenues....
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  6. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    AC Milan. Waarom ? Ik keek als jongetje van 8/10 altijd naar Italiaans voetbal op Studio Sport, rond 22 uur. Daardoor ben ik voor AC Milan geworden. Ook omdat ik altijd FIFA '99 speelde als AC Milan.
     
  7. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dus eigenlijk ben je vooral Ajacied geworden door de successen? Successupporter dus?

    Nog Xboxworldmembers met een seizoenskaart van Ajax?
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nope spijtig genoeg ik niet mijn oom wel en als ik daar ben en ajax speelt thuis ben ik meestal wel aanwezig
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    hahaha lol die gast was 6 ik bedoel zo gaat het met iedereen of je word erin gepraat....
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een Supporters Club Card van Ajax. Enne ik ben geen successupporter anders zou ik in 1999, 2000 en ook nu geen Ajacied meer zijn. Nee ik steun me club ook nu in deze barre tijden. _O_

    Jaja. Maarre Göteborg heeft wel een mooi stadion hoor. Het Gumla Ullevi is een topper _O_ Enne ze staan er ook nog eens lekker voor in de competitie. Met een beetje mazzel kunnen ze kampioen worden want het is daar spannend. Maar ik blijf maar gewoon bij Örebro, die als het goed zijn, nèt uit de degradatiezone is :D
     
  11. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik, al 3 jaar. Ik probeer ook zoveel mogelijk uitwedstrijden te pakken, zoals gisteren was ik ook mee naar Eindhoven. Terugreis was alleen niet zo leuk :p
     
  12. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, dikke barre tijden, spelen wel nog f championsleague
     
  13. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Helaas gisteren verloren van Malmö thuis, dus kampioen zit er waarschijnlijk niet meer in... maar idd, het Ullevi is een van de meest excentrieke stadions in Europa.
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    :{

    Ik ben trouwens voor de club met het mooiste stadion van Nederland: Feyenoord. :cool:
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Monaco heeft ook een mooi stadion, jammer dat ie alleen nooit vol zit. (tsja er wonen ook maar 3 mensen in monaco ofzo) Hij zit alleen vol met de derby:
    Monaco - Lille
    En dan zit ie vol met ,mensen uit Lille!
    Heeft iemand die wedstrijd gezien trouwens, jezus wat een wedstrijd!!!
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    He koel! Uitwedstrijden in competitieverband staan dit seizoen op een lager pitje bij mij. Ben nog wel in de voorbereiding naar Luton en QPR geweest en naar Munchen, maar voor de rest nog geen uitwedstrijden bezocht.

    Drink je wel eens een biertje in het home dan?
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna elke thuiswedstrijd wel even in het home te vinden :) Op welk vak sta je?
     
  18. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Alles Door Oefening.................
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik zit dit seizoen onderin 128. Met CL op 413.
     
  20. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    kben voor feyenoord, omdat ik het zwak vind om gewoon simpelweg voor de beste te zijn. feyenoord is een soort piccolo van DBZ :D
     

Deel Deze Pagina