1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[voetbal] David Beckham naar Real Madrid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Bear, 18 jun 2003.

  1. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Flike domper voor Man. United
     
  2. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het niet van de kant van Beckham gekomen dat hij weg is gegaan. Hij is namelijk gewoon te koop gezet door Man. United..... dus met domper voor Manchester zal het best meevallen. Fergusson heeft zelf gezegd dat hij het best vond als Beckham wegging zolang V. Nistelrooy maar bleef :)
     
  3. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu net het probleem! Ze kopen daar maar dure spelers, terwijl ze miljoenen euro's schuld hebben. Ergens klopt er iets niet, lijkt mij.:mad:
     
  4. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo, ze hebben Beckham (die vaak reserve zat) verkocht voor 35 miljoen euro + waarschijnlijk nog een speler. Madrid heeft Geremi aangeboden, maar Manchester is meer geinteresseerd in Guti.

    Als Manchester, Guti erbij kan krijgen worden ze echt niet zwakker, middenvelders hebben ze daar toch genoeg rondlopen, maar aanvallers niet. En van het geld kunnen ze een goede keeper + Ronaldinho kopen.

    Die schuld hadden ze toch weggewerkt, door het trainingscomplex te verkopen aan de stad Madrid?
     
  5. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah right, daar kunnen ze dan 6 maanden van eten en dan hebben ze weer niks, 80% van dat geld gaan ze toch aan wapens besteden, en de rest gaat op d.m.v. slecht beleid in die landen.......uitstellen van executie heet dat;)
    Ehhhh maar daar ging het geloof ik niet over:D.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ach tis net als Inter paar jaar geleden...kopen ALLE goeie spelers van de wereld en zetten ze dan op de bank

    maja, de voorzitter van Real heeft aan de supporters beloofd ieder jaar een wereldtopper te kopen duss...
     
  7. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    jah das waar. das echt stom. he alle wereldtoppers zijn op denken ze over een jaartje. ach dan verkopen we er toch 1 en kopen we hem volgend jaar weer terug toch geld zat8)
     
  8. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Beckham did it for teh money ;) :+
     
  9. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet hoor, bij man united verdiende die volgens mij bijna evenveel.

    Maar ja, ik vind het een domme actie van Real. Een club speelt beter met een of twee van die spelers als een heel team vol toppers.
    Als ze de champions league volgend seizoen niet halen dan moeten ze zich diep schamen!
     

Deel Deze Pagina