1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Italië is zeker gevaarlijker dan Roemenië of Spanje. Ik vind het ook minder dat de mogelijkheid om Italië weer tegen te komen bestaat. Maar om dan maar te verliezen van Roemenië zodat je ze niet meer tegenkomt is echte onzin en uitgesproken door iemand die niets begrijpt van sport. Die gasten willen gewoon niet verliezen, daar is niets mis mee.

De kans is natuurlijk aanwezig dat Oranje tegen Italië mag in de halve finale (als beide ploegen hun kwartfinale weten te winnen) en dat Italië zich echt niet nogmaals laat pakken door Nederland. Dat zou erg jammer zijn, maar dat is nou eenmaal een traditie 8) bij Nederland.

Dan nog gun ik het Italië meer dan die uiterst zwakke Roemenen. Walgelijk slecht voetbal, ze willen alleen verdedigen en dat kunnen ze niet eens. Ik ben blij dat Nederland ze heeft verslagen. Dan maar in de halve finale verliezen van Italië, precies zoals dat hoort :thumbs:

Natuurlijk hoop ik heel erg dat Nederland het EK wint. Maar ik zie dat toch niet gebeuren, ondanks dat ik echt vind dat ze op dit moment de beste ploeg zijn in het toernooi.

Maar de angst dat ze te vroeg pieken overheerst bij mij nogal. De Duitsers, Italianen en Portugezen zitten nog in het toernooi en 2 van die teams weten wanneer ze echt moeten pieken. Je kan beter in het begin met geluk doorgaan en later een lange neus trekken naar de rest met die beker in je handen.

Wat er ook gebeurt, ik heb ontzettend genoten van Oranje, meer dan dat ik dat in jaren heb gedaan. Hoe het ook afloopt, Nederland staat weer (even) op de voetbalkaart. Respect voor deze ploeg......

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik keek wat verder vooruit en wilde dat liever voorkomen 8)
    maarja dan maar hopen op spanje }:]

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja in feite erken je dan dat je als sportman slechter bent dan de sportmannen van Italie. De drijfveren achter de meeste sporters is toch het feit dat ze allemaal willen winnen en de beste willen zijn.

4. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zlatan begint vanavond in de basiself tegen Rusland

De spits werkte dinsdag een individueel programma af, en is klaar voor de aftrap van vanavond tegen Rusland. Ibrahimovic kampt met een pijnlijke knie, die de aanvaller zaterdag tijdens de tweede helft tegen Spanje aan de kant hield.

'Hij zal vanaf de aftrap spelen, maar of hij het negentig minuten volhoudt, moeten we nog maar zien' verklaard bondscoach Lars Lagerbäck.
    'Ik hoop ook dat mijn spelers niet te afhankelijk zijn van Ibrahimovic'
    We zullen proberen hem zo fit mogelijk aan de aftrap te krijgen.' Zlatan scoorde inmiddels tweemaal tijdens Euro 2008.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit zegt het NL-elftal ook niet;) dit is juist de mening van een member op xbw. Aan de spelers te zien willen ze idd alles winnen en hebben ze daar ook nog de kwaliteiten voor. Je ziet gewoon dat ze voor elkaar werken en dat is gewoon geweldig. KOM MAAR OP ITALIË. Nederland is op dit moment als ploeg stukken beter.

6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk ik wil ook altijd winnen
    maar misschien komt het omdat ik nog trauma's heb van de halve finale tegen italie in 2000 :'-( :D

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, maar dat kan natuurlijk tegen elk team gebeuren.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Trauma's zijn er om overwonnen te worden, dus ik zeg halve finale: Italië Nederland. Dat wordt dan een gelijkspelletje -> penaltys, en dan laten we die pizzabakkers eens even zien hoe we dat doen! :cool:

9. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom denkt iedereen dat Nederland van Italie gaat verliezen of gelijkspelen Als we met 3-0 hebben gewonnen?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alsof we daar zo goed in zijn :+ nee nederland moet het daarvoor al beslissen. NL zuigt in penalty's.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    OMDAT ZE DOM ZIJN! :+

Nee omdat Italië een grote naam blijft. Ook al heb je ze weggevaagd en vernederd. Maarja ik zeg lama komen.
    Nee hoor, op wk hebben ze toch laten zien dat ze het konden! Daarnaast hebben we van de sar op goal. Laat die penalty`s maar komen!

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op, beetje vertrouwen.. We hebben echt wel goede penalty nemers, het is die angst van supporters die zeggen 'NL is slecht in penaltys' die ervoor zorgt dat we het zelf gaan geloven. Maar van Nistelrooy is niet slecht in penaltys. Sneider ook niet. Kuyt ook niet. En zo kan ik wel even doorgaan :)

En vd Sar gaat op dat moment opeens supergoed keepen (niet zoals in de champions league finale waar iedereen hem een held noemde omdat hij na 8 keer eindelijk de goede hoek had :+)

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Opeens ?? heb jij wel gekeken? Van de sar keept nou al geweldig 8)

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat bedoelde ik idd niet :+. Ik bedoelde dat hij opeens een penalty-killer wordt, supergoed keepen doet hij al :)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de Steek op doel zetten. Penaltykiller pur sang!

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En hij had wel vaker de goede hoek te pakken in de CL finale;) 1 bal pakte hij ook, maar die ging alsnog binnekant paal naar binnen..
    En in de leuague cup pakte hij ze alle 3:)

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    haha idd hij dook 3x de goede hoek in, raakte de bal 3x .. maar hield er maar 1 tegen ofzo

;) 8) bekerfinale ajax-az :lol::D

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nou sarcastisch of niet :confused: Hij pakte er toen toch ook 1? En dit jaar heeft ie geloof ik 5 vd 6 penalty's gestopt in het seizoen...

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    gister italie-frankrijk gekeken en ondertussen ook nederland-roemenie. Die Toni van Italie kan echt helemaal niks, paar kansen voor goal echt alleen maar mis. En die franse sukkel schopt hem neer terwijl Toni toch gemist had. Dat B-team van nederland vindt ik persoonlijk als het het volkslied zingt, gewoon geen nederlands eftal. Het voelde voor mij meer aan als het immigranten team. Maar het voetbal was opzich nog niet eens zo heel erg slecht.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben heel veel landen, kijk maar naar Frankrijk, daar is 90% zowat afrikaans.

Deel Deze Pagina