[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat om schwalbes, overtredingen, geslepen spel, geluk en pech en scheidsrechterlijke dwalingen natuurlijk. Wat dat betreft wijzen we altijd naar de ander.

Maargoed, ik reageerde iets te fel, excuses daarvoor.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een vraagje hé, waarom gun je het de Turken niet? Overal waar ik kom lees ik ''Ik hoop dat de Turken niet doorgaan of Kroatie wint geheid van die kutturken''. Waarom? Leg dat eens uit O-).

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    :eek: Dat gun je echt niemand.

=(

4. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    oei wat een kutnieuws voor Boula.....

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Damn wat is dat kut voor hem en zijn vrouw zeg.=(

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Echt sneu man voor die jongen. Dat vind ik echt heel erg..... Gadver......

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een drama voor Boulah na deze mooie week=(

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt. Hij was in topvorm en dan overkomt dit hem. =( Denk dat ie wel naar huis gaat met zijn vrouw. Of niet?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon, gevoel. Ik gunde het in de wedstrijd Tsjechië veel en veel meer. Dat ze door een blunder eruit liggen is gewoon harstikke jammer. Had Cech die bal gehad, was er niets aan de hand geweest. Maar vanaf dat moment was Tsjechië gedesillusioneerd en kon Turkije het afmaken.
    Hij zou er toch bijblijven?

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja, maar dat werd gezegd toen zijn dochtertje nog niet was overleden. Als het goed is horen we bij de persconferentie van vanmiddag of hij blijft of niet.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dat gun je niemand,=( hij speelde zo goed, dit had zijn moment of fame moeten worden=(

13. Bassie_

Bassie_ Guest

Die speelt echt niet meer hoor, daar kan je wel vanuit gaan. Nu hopen dat Heitinga de voorkeur krijgt boven de matige melchiot.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou het zeer begrijpelijk vinden als de man zegt gewoon lekker met zijn vrouw naar huis te gaan om deze klap te verwerken.

Mocht hij wel blijven dan weet ik niet of hij in staat zou zijn om te kunnen spelen. Als hij niet van waarde kan zijn en zijn gedachten (voor zover mogelijk natuurlijk) kan verzetten tijdens de wedstrijd(en) van zijn team weet ik niet of hij dat nu wel zou moeten doen. Ik zou persoonlijk dat niet kunnen, ik zou echt niet gaan werken als mijn dochter net is overleden. En voetbal is voor Khalid ook gewoon werk. Als hij niet kan spelen zit hij op de bank en dan kan hij beter bij zijn vrouw zijn lijkt me. Maar goed, ik ben Khalid niet. Wat hij ook besluit, een hele natie staat achter zijn besluit. Toch jongens?

Dan moet Nederland maar de titel winnen en deze opdragen aan Khalid, zijn vrouw en hun dochtertje. Dat zijn ze nu eigenlijk verplicht om te doen.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tjemig zeg, echt verschrikkelijk voor Boulahrouz en zijn familie........
    Khalid moet in eerste instantie aan z'n gezin denken, dat is veel belangrijker dan het Nederlands elftal.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk ook niet dat het verstandig is als hij speelt. Hij kan zich dan nooit concentreren en dat kan alleen maar fatale gevolgen hebben voor het hele elftal.

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Of hij kan juist de frustratie van zich afspelen, beter spelen dan voorheen omdat hij in ere van zijn dochter speelt etc. Het blijft toch een keuze die hij moet maken. Nou kun je al wel beginnen dat het zwaar is voor hem, en dat hij beter niet door kan gaan. Enkel weet hij als enigste hoe hij zich voelt.

Lampard speelde de volgende dag ook nadat zijn moeder was overleden en was beslissend, scoorde en draagde het doelpunt op aan zijn moeder. Voor Khalid zal er niks mooiers zijn om de Europese titel aan zijn dochter op te kunnen dragen.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja...is per persoon ook weer verschillend. Zijn ook wel voetballer (of andere sporters) geweest die het tijdens een wedstrijd helemaal van zich af kunnen zetten. Maar denk zelf ook dat het het beste voor iedereen is als Boulah het de komende tijd was rustig aan doet

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je merkt zoiets snel genoeg aan een speler. Je kunt 'm alsnog wisselen als je ziet dat het echt niet gaat. Maar inderdaad, alleen hij kan bepalen of hij kan spelen ofniet.

20. Bassie_

Bassie_ Guest

Wordt het tijd voor het echte beest: Heitinga _0_

Deel Deze Pagina