1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik ga van de spanning niet kunnen slapen en jullie ook niet door de toeters O-)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    Dan nog. Je lijkt wel gek!

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Begon als een hele saai wedstrijd, eindigde als een geweldige wedstrijd en verassing.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Einde van de wedstrijd was ook saai. Goals waren niet bijzonder mooi, en aan de hand van de laatste goal kon je al opmaken dat Kroatië kansloos was voor de penaltyreeks. Morgen mag het leuker worden :)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Turkije _O_ Schitterende pot wederom. Kroatië had gewoon hun surplus aan kwaliteit moeten benutten door veel aanvallender te spelen. Eigen schuld, dikke bult.

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lol je bent niet goed wijs, die laatste goal was echt wel mooi;):+ de wedstrijd was idd vrij saai maar het einde was zekerz mooi maar was wel beetje te verw8en dat turkije die penalty's ging winnen na die laatste goal in de laatste minuut van turkije waardoor de kroaten het niet meer hadden8)

7. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    wedstrijd viel op zich mee vanaf de tweede helft vind ik.
    het einde was geweldig, de afterparty met toeterende door het lint gegane supporters in de buurt was dat echter niet :D

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zwaar klote, heb er niks meer over te zeggen. Had zo gehoopt dat Kroatie de finale zou halen. Dit is niet leuk, vond het een geweldig team met een in mijn ogen goede coach die klaar staat voor zijn ploeg. =(

9. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    die coach van kroatie is mijn favoriete coach, die kerel vindt ik echt masterlijk om te zien. Maar die turken vergalen het feest weer, de kroaten waren beter. Maar de turken komen altijd terug van een achterstand en winnen ook nog. Maar tegen duitsland worden ze hopelijk afgeslacht.

10. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de turken beginnen steeds meer op de duitsers te lijken met dat scoren in de laatste minuut :+

Toch vind ik het aan de ene kant wel mooi dat turkije door is, nu krijg je weer zo'n onderlinge strijd tussen de duitsers en de turken. In veel gevallen kan dit dus weer een mooie wedstrijd opleveren met duitsland al winnaar.

Vanavond wint Nederland van rusland, en verslaan Italie in de halve finale. Dan komt er weer een magische finale :D

Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb ik ook, ik weet niet echt waarom maar als ik hem zie dan vind ik hem een goede coach. Hij is rustig, en gaat echt voor zijn team, een beetje als een vader voor al zijn spelers.

Als ik dan naar de coach van Turkije kijk word ik teleurgesteld, vind hem een beetje overdreven reageren op alles. Als er een keer wat fout gaat dan zie je hem al een aap boos worden, en op iedereen slecht reageren. Beetje een kort lontje volgens mij.

Aan de andere kant, Duitsland - Nederland finale. :cool:

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag is het weer zover :D. Zal bij een bbq zijn (met tv :p) dus dat word met een grote groep kijken. Heb der zin in

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Kort lontje? dat is nog subtiel uitgedrukt volgens mij. Ik heb zo'n idee dat z'n spelers gewonweg bang voor hem zijn. :eek: Maargoed, buiten het feit dat hij om die dictatoriale trekjes heeft is hij wel een stuk meer ervaring dan de coach van Kroatië.

Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fatih Terim is een soort wandelende Allah in Turkije. Die knakker heeft zoveel gedaan voor de ontwikkelijk van het Turkse voetbal. Geen wonder dat iedereen bang voor hem is8)

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Whehe

Vanavond knallen mannen :cool: Iedereen goeie wedstrijd en tot later! \o/

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Godverdomme. Ik moet donderdag met de halve finale werken:mad: Vorige week vrijdag was ik afgebeld wegens gebrek aan gasten (Frankrijk was het toen). Maar nu is het Asser Nacht. Dus grote getalen Engelsen en Duitsers die bij het restaurant gaan kanen:mad:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rusland-Spanje wordt toch geen goede wedstrijd.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dat nooit meer.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo niet
    spanje-rusland is toch ook niks 8)
    nederland-spanje is wel wat :cool: