1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Haha ,dat is dan touché mijn beste, het moet reglementair zijn..net zo gek als akiad zijn grapig overigens....

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat Rusland nou zo bijzonder gevoetbald heeft, evenmin vind ik het een prestatie van Hiddink, het is puur te danken aan het feit dat Nederland zo BIZAR slecht gespeeld heeft!

Mijn God!

Wat een waardeloze wedstrijd. Het is lang geleden dat ik Nederland zo klote heb zien spelen... Om te huilen gewoon!
    Hoe kan je nou zo goed tegen Italie en Frankrijk spelen. Met een B-elftal zo Roemenie verslaan en dan zo'n bout wedstrijd spelen?
    Passes waren knetter-onzuiver, schoten waren belachelijk naast, etc, etc, etc...

Is er ergens online een filmpje te zien van wat van Basten en de spelers na afloop ervan te zeggen hadden?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    100% mee eens!

4. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik ook toch is het raar dat we tegen frankrijk 4-1 spelen tegen italie 3-0 en dan tegen rusland verliezen, ik vond vooral dat de verdedeging van nederland echt een drama was echt ze lieten gewoon russen lopen helemaal aan 't eind maar toen was gewoon heel nederland kapot.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Frankrijk was ook niet echt een geweldige wedstrijd. We kregen veel kansen tegen en hadden het geluk dat al onze kansen raak waren. Had een hele andere wedstrijd kunnen worden.

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat ja.

Italie, Frankrijk, de beste spitsen ter wereld, zo af en toe kwamen ze langs de verdediging van Nederland.

En vanavond, ik heb bijna letterlijk, ELKE Rus langs de verdediging zien lopen met één schijnbeweging... Het is zo'n ongelooflijke wanprestatie, ik snap het ECHT niet...
    Alle duels werden gewoon verloren, passes waren zo onzuiver...

Ik had echt het idee, na de afgelopen 3 wedstrijden, dit wordt sowieso finale, misschien wel kampioen. Buiten dat vond ik van Basten een leuke coach en had ik het hem zeker gegund.

Maar helaas... We zijn weer desillusie rijker!

7. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    @ Gforce
    mee eens maar dan nog ze speelde goed als je nagaat dat frankrijk 2e van de wereld is.

Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja 't is werkelijk ongelooflijk...
    En dat je niet altijd super voetbal speelt, dat snap ik ook wel, maar dit was zo ontzettend veel slechter... Als ze zo zouden gespeeld hebben in de kwalificatie rondes, dan hadden we niet eens aan het EK meegedaan...
    Ik snap niet dat ze zo slecht hebben kunnen spelen...

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    wat was die heitinga slecht zeg!! Die hoeft van mij ook nooit meer opgeroepen te worden!! Het begon zo leuk en het eindigt zoals altijd weer en KUT!!

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heitinga komt erin, meteen valt het eerste tegen doelpunt omdat hij te laat in greep en Heitinga raakte de bal van de 2-1 aan, waardoor deze van richting veranderde :9

Lekkere wedstrijd van Heitinga...

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hier zit hem het héle nederlandse probleem mijn beste...Ze kloppen Italië én frankrijk,de twee finalisten van de voorbije wereldbeker...
    En dan voelen jullie zich onkwetsbaar,en nét dat feit maakt dat het nederlands elftal de zaken té gemakkelijk gaat opnemen,en dan als ze tegen een goed georganiseerde ploeg moeten spelen die de hun geboden ruimten uitstekend benut,tja dan valt het héle nederlandse team als een pudding in elkaar...
    Ik mijn beste volg het voetbal al vanin 1970 op de voet,en telkens wéér zie ik het nederlandse elftal stééds weer diezelfde fouten maken,alhoewel in de jaren 70 er een ijzeren verdediging stond als grendel op het geheel..iets wat momenteel niet aanwezig is... het is weliswaar wat talent betreft een uitstekende ploeg,maar er staat tacktisch géén elftal op het veld dat elkaars taken overneemt ,gezien het feit nadat van persie is ingevallen een enorme ruimte ontstond op de nederlandse rechterflank waar de russen stééds weer indoken...

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat niet hor, ze weten allemaal hoe die Russen spelen en die Russen zijn gewoon makkelijk te kloppen, maar ze laten het gewoon op alle vlakken liggen. Wat je zegt Svennies, er was telkens overal ruimte.
    Dat ik denk "dat zie je toch, dan pas je je strategie daar toch op aan?" maar van aanpassing is geen sprake geweest, ze bleven op dezelfde (niet werkendee) manier spelen...

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een afgang! :'-(

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :'-( :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(

Wat een t*ringavond.......!!! En het was zo voorspelbaar. Stomme kutkaaskoppen :'-(

15. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was precies het voetbal wat ik voor het EK verwacht had van oranje. Laf, zielig, balletje terug, balletje breed. Ik was ZO verrast na de groepsronde. Ik snap niet dat oranje dit na zo'n geweldige poule voor mekaar krijgt.

Uiteraard terecht verloren, al had oranje dit gewonnen dan had het een vieze nasmaak gehad. Kansloos verliezen van guus (wat een vieze dikke man is het geworden trouwens, met zijn tepels, bah)

en svennies; fok jou! wanneer stond belgie voor het laatst op een EK? Muil houwe gek!

nu forza azzuri! duitsland-italie in de finale. Kapot maken die moffen

16. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zwaar klote, dat is het.

Rusland was gewoon beter, ik kreeg niet het gevoel wat ik in de eerste 2 wedstrijden wel zag. Verdediging was zeer dramatisch, nee erg slecht gedaan. Ik had zo gehoopt dat we die 6 minuten het nog zouden volhouden en dan maar penalty's zouden schieten, maar helaas. Zwaar klote, maar zo is het.

Van Der Sar die er ook mee stopt, dat is toch wel de beste Nederlander keer op keer, je hebt het prachtig gedaan! _0/ _O_

18. Bassie_

Bassie_ Guest

Hoogmoed komt voor den val!

Goed gespeeld: van der sar en de jong
    Redelijk gespeeld: -
    Slecht gespeeld: de rest

Vooral Heitinga, Ooijer en matthijsen waren een regelrecht drama.

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het leek net of ik Rusland - San Marino aan het kijken was en dan San Marino het geluk ha dat de eindstand niet in een monsterzege kwam.Wat een afschuwelijke wedstrijd zeg -.-

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe kom je daar nou bij, mijn beste? Dit kan álle fans kwalijk genomen worden, maar niet de spelers. Want na elke wedstrijd, hoorde je ze allemaal zeggen "Ja, super dat we gewonnnen hebben, maar we moeten met beide benen op de grond blijven staan." De Hollandse nuchterheid is juist een van de kwaliteiten. In alle interviews hoor je duidelijk dat ze elke tegenstander serieus hebben genomen.

Deel Deze Pagina