1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke wedstrijd voor de comrades! Geweldig gewoon, al die haters zeuren over turkije en dan wanneer turkije naar de halve finale is ''Achja, maakt niet uit. Nederland - Duitsland in de finale word nog beter''. Maar raad eens ? Nederland komt niet in de finale, nee ze hebben de halve finale niet eens gehaald :D. M'n dag kon na de overwinning op kroatie al niet meer stuk, zoveel blessures zoveel kaarten en alsnog het halen tot de halve finale. Ik voel me nu alleen maar beter dankzij het geweldige spel van de nederlanders :confused:arcasme:. Al verliezen we 10-0 van de moffen het boeit me niet, ons toernooi kan niet meer stuk!

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben ik met je eens, maar als Rusland wat nauwkeuriger was, ware we nu ook met 6-1 onder gegaan...

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben echt heel hard aan het balen.. Ik snap het ook niet. En ik verdenk die Russen van dopinggebruik.8) 120 minuten vol gas?! Wtf?!

Trouwens, of het nou terecht was of niet, ik vind dat er wat gedaan moet worden met het verhaal dat die Rus rood had moeten krijgen. Geeft toch meer kansen als je de verlenging tegen 10 man moet spelen. Goed, het was geen geel. Goed, het was een strafschop, maar winnen is belangrijker! :+

2 hele mooie wedstrijden gezien en hoopte op een finale van Duitsland - Nederland. Helaas.. :'-(

Godverdomme.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben ontgoocheld. Compleet verdiende nederlaag van Oranje. Die offday moesten we een keer krijgen, en hadden we die maar tegen de Roemenen. Op alle fronten gewoon afgetroeft. Een slap aftreksel van het Oranje dat we vorige week zagen. Ik heb niet één uitgespeelde aanval gezien. De kansen kwamen alleen maar uit standaardsituaties en afstandschoten. Die Russen hadden echt vaker kunnen scoren.

Gister maar even zwaar uitgeweest om dat chagrijn er wat uit te krijgen.

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    v Breukelen was ook heel goed. De Goey en Menzo waren wat minder dan v/d Sar en van Breukelen.

Sar = held en moet standbeeld krijgen.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dus je komt hier je geluk tonen? Naar mijn weten zit hier niemand nu op te wachten en zitten we allemaal even in een dipje.( Lees: de meeste...) En verder.. als je met 10-0 van 'de moffen' (zoals jij dat zo mooi citeerd) verliest. Denk ik dat we jullie best mogen uitlachen. Dan mag je een leuk toernooi gevoetbalt hebben, maar 10-0 verliezen blijft pijnlijk, zeer pijnlijk. Natuurlijk krijg ik nu weer een reactie dat 't je echt niet boeit met hoeveel jullie ten onder gaan. Maar ach, dat begrijp ik wel... je wilt tenslotte niet uithuilen op een forum, je kunt je natuurlijk altijd anders voor doen als dat je daadwerkelijk bent, misschien zit je wel na de wedstrijd tegen duitsland helemaal uit te huilen, en blijf je hier op het forum maar praten dat je het niks boeit. Verder heb ik absoluut niks tegen Turkije, en ik gun het ze van harte dat ze zover zijn gekomen, en blijf het zeker een fantastische prestatie vinden hoe ze zover zijn gekomen, met het nodige geluk natuurlijk.

Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  7. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    de russische competitie is nu in volle gang (ligt nu even stil voor het ek). ze zijn dus nog helemaal niet moe van een heel seizoen voetballen en dat zie je ook duidelijk aan hun conditie.

beetje triest he? je bent wel een echte fan... een ander land verliest en dat is leuker dan zelf winnen in de halve finale. die logica ontgaat mij volledig.

boulahrouz was geblesseerd en moest dus wel vervangen worden. het is zeker zonde om een verdediger te moeten wisselen in zo'n wedstrijd maarja een kreupele is ook niet handig.

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een onzin. Je zag dit EK juist heel veel eenheid zoals auto's en busjes met aan de ene kant een Nederlandse vlag en aan de andere kant een Turkse vlag. Ik vind het ook mooi voor Turkije hoe ze het doen (wel veel geluk, moet je toegeven, maar toch).

Jammer dat er gewoon weer een zooitje mensen zijn die tof moeten doen tegen elkaar en gedrag vertonen dat ze elkaar niets gunnen.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd Turkije heeft het slechste voetbal van allemaal laten zien. Daar kun je trosts op zijn....

10. Bassie_

Bassie_ Guest

Had jouw moeder je niet al lang naar de crèche moeten brengen? _0/

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Ik denk dat ik vandaag maar eens Nederland - Argentinië van het WK 98 uit de kast ga trekken. Daar wordt ik tenminste wel blij van...

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Precies, daar staan tenminste 11 goed-functionerende spelers op. volgens mij zijn er van dat team nog maar 2/3 spelers over he?

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Alleen Sar. Van Bronckhorst en Ooijer zaten wel in de selectie, maar speelden geen minuut.

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    haha ik was al bang dat ik er naast zou zitten. Ik dacht inderdaad ook 3. maakte er maar 2/3 van :)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Gelukkig heb ik die wedstrijd op dvd, kan ik tijdens het balen tenminste nog een beetje genieten.

Edit: Oeps, dat ging ff fout :+

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kuyt wilde er toch af omdat hij ook ergens last van had?

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Last van een slechte wedstrijd?8)

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Daar heb je wel gelijk in ja, maar dat geldt niet alleen voor het hele team maar voor heel Nederland.

Heb je wel gezien hoe Kuyt voetbalde? God was wat hij slecht. Hij heeft echt volgens mij geen één bal fatsoenlijk aangenomen.

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, Bouhlarouz had last van zijn kuit. Ingewikkeld :+ Leek me sowieso verstandig, iemand met geel en die nog wat agressie heeft af te reageren kun je er beter uithalen. Dan kun je wel zeggen dat hij wilde spelen blabla, maar ik kan me niet voorstellen dat er niets meespeelt.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou echt zweren dat ik dat in de nabespreking heb gehoord. Dat zowel Boulahrouz als Kuyt iets hadden. Maar die vage herrinnering is ook mijn enige bron. :+

Deel Deze Pagina