Uhm, ik zeg sowieso nergens dat het onterecht was, toch? Mijn punt is gewoon dat ik het zo lame vind dat het de laatste tien minuten steeds wél kan.
Maar goed, ik wil het wel zeggen hoor. Tegen Kroatië hebben ze heel de wedstrijd slecht gespeeld. Kroaten waren gewoon wat beter (ookal waren zij die wedstrijd ook vrij slecht). Portugal (eerste wedstrijd) was een ramp. Tegen de Tsjechen waren ze alleen de tweede helft beter en had Tsjechië ook zat grote kansen gehad. Het laatste kwartier was wel érg goed, maar dat mag ook wel een keer. Je vergelijkt het zelfs even met Nederland en insinueert dat je liever naar Turkije keek dan naar Nederland? Heb je Italië - Nederland wel gezien? Het gaat namelijk om meer dan één wedstrijd imo. En om nou te zeggen dat ze tegen Zwitserland zo indrukwekkend waren en met ontzettend veel passie en hartstocht streden...:{ Om maar te zwijgen van al die gare overtredingen en de twee rode kaarten die ze niet hebben gekregen (waarvan één al meteen in de eerste wedstrijd). Bovendien, waarom altijd de Duitsers verwijten dat ze altijd de laatste minuten scoren en het dan opeens bij een ander land goed praten?
Nope, geen fan van Turkije.
Laatst bewerkt: 26 jun 2008