1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bah bah bah :mad: Is er een keer een leuke wedstrijd met veel goals, moet ik weer tot 11 uur 's avonds doorwerken :'-( Laten we hopen dat het morgen net zo'n spektakel wordt.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk de wedstrijd opnieuw op Eurosport.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, Turkije was vanavond ook beter dan Duitsland en had de betere kansen en Italië had ook de betere directe kansen dan Spanje. Als telt niet in voetbal.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat een zeikende anti-turkse duitsers trouwens hier:mad:
    Had echt graag Turkije doorzien gaan :). Vind het gewoon geen geluk/mazzel als je 3 keer op rij (lees gewonnen wedstrijden) op het laatst nog terug komen.
    Had Nederland maar zulke passie en hartstocht. Zou een veel betere wedstrijd tegen rusland zijn geworden dan. Jammer dat dat kut stomme stink duitsland door is met dat stomme rotvoetbal en die hele IK BEN SUPAAAAHH COOL instelling. Kut EK als duitsland het wint =(

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lees ik pagina 59 en 60 nou goed??? Mensen die blij zijn dat Duitsland door is? Als Nederlander hoor je het Duitse elftal niks te gunnen, dat is aangeboren.

Persoonlijk vind ik het geweldig hoe de Turken hier door Nijmegen scheuren half-uit-de-auto-hangend met een vlag in de hand. Levensgevaarlijk, maar prachtig.

Nu ga ik maar hopen op Spanje. Topploeg IMO.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Amen!

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Neee, dat is sneu.

Duitsland door, hiephoi.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo dan?

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aangeboren? :lol:
    Dus jij gelooft nog steeds in die haat richting de Duitsers door of de tweede wereldoorlog of '74? Dat laatste hebben we allang in '88 mee afgerekend joh. ;)
    Ik kan echter wel begrijpen dat je haat heb als je 1 van de 2 echt hebt meegemaakt anders vind ik het een beetje aanstel.
    Of vergis ik me?

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En sowieso, een team dat 8 minuten voor heeft gestaan in 5 wedstrijden? :{ Meh, Duitsland hoort in de finale. Voor mij is het kiezen tussen twee 'kwaaie' dus dan ga ik maar voor status en wie qua naam er gewoon hoort te staan. Overigens hielpen mensen die zeiden dat je een racist was, als je verwachtte dat Turkije niet doorging, daar ook wel een beetje aan. :emo:

11. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over dat doping geneuk :

Proof! Gaytorade! \o/

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik wil je wel wat goede redenen geven voor wat gezonde anti-Duitse gevoelens ;)

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat ze op het laatste moment terug weten te komen als alle hoop is opgegeven zegt naar mijn mening meer iets over dre instelling van de turkse spelers. Een hartstochtelijkheid waarover de Kroaten en Tjechen (en ook de Nederlanders jammergoenoeg tegen Rusland) niet beschikken. Ik snap dan ook totaal niet waar je heen wilt als je beweerd dat ze 'onterecht' zouden hebben gewonnen. :{

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  14. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, wat een meningen hier weer :lol:
    Denk dat er hier nog zitten met oorlogs trauma's ofzo 8)
    Dit is nu eenmaal voetbal punt uit.
    Finale -> Spanje Duitsland (hopelijk)
    En dat de beste mag winnen.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die van Bommel grap was echt goed :emo:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was geen grap.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, ik zeg sowieso nergens dat het onterecht was, toch? Mijn punt is gewoon dat ik het zo lame vind dat het de laatste tien minuten steeds wél kan.

Maar goed, ik wil het wel zeggen hoor. Tegen Kroatië hebben ze heel de wedstrijd slecht gespeeld. Kroaten waren gewoon wat beter (ookal waren zij die wedstrijd ook vrij slecht). Portugal (eerste wedstrijd) was een ramp. Tegen de Tsjechen waren ze alleen de tweede helft beter en had Tsjechië ook zat grote kansen gehad. Het laatste kwartier was wel érg goed, maar dat mag ook wel een keer. Je vergelijkt het zelfs even met Nederland en insinueert dat je liever naar Turkije keek dan naar Nederland? Heb je Italië - Nederland wel gezien? Het gaat namelijk om meer dan één wedstrijd imo. En om nou te zeggen dat ze tegen Zwitserland zo indrukwekkend waren en met ontzettend veel passie en hartstocht streden...:{ Om maar te zwijgen van al die gare overtredingen en de twee rode kaarten die ze niet hebben gekregen (waarvan één al meteen in de eerste wedstrijd). Bovendien, waarom altijd de Duitsers verwijten dat ze altijd de laatste minuten scoren en het dan opeens bij een ander land goed praten?

Nope, geen fan van Turkije. :)

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    duitsers zijn helden! check die koppen gewoon _O_.

ik snap niet dat mensen nog steeds een aversie tegen Duitsland hebben, want de keren dat nederland genaaid/verloren heeft door Duitsland was allemaal voor jullie (de meesten van jullie neem ik aan) tijd.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die van Möller is wel geniaal :9

20. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beschuldiging was ook vooral in het algemeen bedoeld, ookal heb ik jou specifiek gequote. Dat jij het lame vind dat ze op het allerlaatste moment scoren is uiteraard jouw mening. En die respecteer ik volkomen. :)

De Kroaten waren absoluut beter. Maar ik heb persoonlijk het idee dat ze na hun goal zichzelf als 'winnaar' zagen, overmoedig werden en feitelijk ophielden met druk zetten. Laat dat nou de fatale fout zijn geweest in de wedstrijd aangezien de goal van turkije toch een vrij makkelijke was.

Zeker. Maar ik heb toch het idee dat dat wat minder aan de turken zelf lag.

Hier net als bij Kroatie, de instelling van de turken is sterker dan die van de tjechen. Zij zijn veel harder geneigd om tot het uiterste te gaan. En ik kan me er wat bij voorstellen dat je de remmen iets meer in drukt als je 2-0 voorstaat.

Waneer heb jij mij over Nederland-Italië horen praten? (behalve positief natuurlijk :+). Ik had het enkel en alleen over de mentaliteit van de turken, ik verwees naar het feit dat de Nederlanders zo'n mentaliteit ook wel konden gebruiken in de wedstrijd tegen RUSLAND. Je moet absoluut geen woorden in mijn mond leggen. :)

Huh? Ik heb de Duiters nooit verweten voor het feit dat ze vaak in de laatste minuut scoren....De wedsrijd is immers 90 minuten en geen 85...:b:

Even ter verduidelijking. Ik probeer je absoluut niet mijnn mening op te leggen of iets dergelijk, ik respecteer je mening ten volle. Ik ben het alleen niet met je eens (of met iemand anders) wanneer je concludeerd dat de Turken PUUR op basis van geluk drie wedstijden achter elkaar hebben gewonnen op het EK. Ik ben er van bewust dat geluk een hele grote rol heeft gespeeld, maar je kunt niet anders concluderen dat de Turken mentaal gewoon heel goed in elkaar steken. Ze weten hoe ze druk moeten zetten, ze hebben de juiste insteling en gaan door tot het allerlaatste minuut. En eerlijk is eerlijk, voetbal bestaat ook voor een groot deel uit emotie. :b:

Deel Deze Pagina