[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Da's waar, en de regels zullen je vast gelijk geven, maar ik vind het overdreven. Als ie 'm probeert te schoppen of te slaan; oké, maar een duw. Dat vind ik geen rode kaart waard.

Die van Schweinsteiger ook niet, maar dat vond ik niet erg :+

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit toernooi vind ik Van der Sar denk ik wel de beste. In het shirt van oranje speelt hij sowieso altijd sterk.

Casillas is normaalgesproken de beste, maar op dit toernooi heeft hij gewoon nog niet zoveel kunnen laten zien omdat het spel van Spanje de tegenstanders meestal tot verdedigen dringt. Aan de goals kon hij niet veel doen... Maar goed. Zijn momenten komen denk ik nog wel, al is hij voor mij overall gewoon de beste keeper ter wereld, al heel lang eigenlijk.

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat is ie top 5 dan? Ik vind Buffon sowieso niet beter en van Casillas kan ik niet zoveel zeggen (niet veel van gezien eigenlijk). Maar ik kan het me moeilijk voorstellen dat er een paar gasten rondlopen die beter dan v/d Sar zijn :eek:

Ik vond het wel terecht. De bal was allang weg (regel idd) en dan gaat die keeper zich even afreageren op Koller met een flinke beuk. Echt duidelijk rood imo.

Krijgen we straks Rüştü weer op doel?

[yt]PFjWxnWK7C4[/yt]

8)

Die omhaal dan ook :lol:

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "er in Matrix Reloaded glaubt" :lol:

Wel stom dat de oorzaak van de rode kaart maar één keer in beeld is geweest gister. Ik vind dit EK, als je Nederland even niet meerekend, wel ontzettend saaie wedstrijden hebben. Ook gister was het weer geen hoogstaand voetbal. Hopelijk gaan ze in de kwartfinales wel voetballen want landen als Spanje en Italië hebben nog maar weinig laten zien terwijl je hier toch wel wat van mag verwachten.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, wel netjes van Turkije. Laatste goal was ook wel een erg mooie goal. Nu maar hopen dat Rustu weer op goal mag, vond hem altijd al geweldig. :+

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    oh dus je mag iedereen een zet geven als de bal weg is |:-

dit valt gewoon onder "natrappen" alleen met zn handen :)

8. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wedstrijd van turkije. Ik hoop Rustu weer te zien tegen Kroatie. Vind het wel jammer dat ze Hakan Shukur links lieten liggen, maargoed kan me er ook best wat bij voorstellen dat hij niet meer al te fit is. :)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond Oostenrijk-Duitsland _O_ Zin in. Hoop dat Oostenrijk echt gaat stunten, zou werelds zijn. De zelf-benoemde titelfavorieten uit het EK gegooid door Oostenrijk 8)

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt geweldig zijn, al zie ik het niet snel gebeuren. Maar zelfs als duitsland door gaat is het niet erg, dan wordt het Portugal-Duitsland en dus weer 1 goed team(op papier) naar huis!

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En hopelijk een uitputtingsslag :9

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt irritant hoe Oranje opgehemeld word, ze zijn alleen dodelijk effectief en gevaarlijk op de counter, maar tegen Frankrijk speelde ze echt geen goed voetbal en van van der Sar wordt ook gedaan alsof hij tegen Frankrijk zo geweldig keepte terwijl bijna alle ballen gewoon recht op hem af werden geschoten.

Wie denken jullie dat er nog doorgaat in poule C? (vond Italië-Roemenië trouwens echt een hele spannende wedstrijd)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nederland speelde minder dan tegen Italië, maar Frankrijk speelde ook vele malen beter en aanvallender dan Italië. Dus dan is het ook niet meer dan logisch dat Nederland anders speelt. Ze kwamen af en toe onder hevige druk en om dan alsnog met 4-1 te winnen is werelds.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het kwam meer door de wissels, van basten bracht 2 voetballers in omdat er niet echt gevoetbald werdt. En zo kwamen ze onder de druk vandaan.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Meningen verschillen maar je kan niet ontkennen dat je het goed doet als je 3-0 van de wereldkampioen en 4-1 van de vice-wereldkampioen wint. Tuurlijk worden ze opgehemelt, zo is nederland nou eenmaal. Gaat het goed dan gaat iedereen los maar het hoeft maar fout te gaan en mensen beginnen te mopperen. Nederland heeft in mijn ogen tot nu toe ook gewoon wel het mooiste doelpunten laten zien. Je ziet gewoon duidelijk dat ze doodgetraind hebben.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het zit nu allemaal enorm mee en ze zitten in de zogehete "flow". Kunst is om daar niet uit te raken tot na de finale! :cool:

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ze echt mooie goals hebben gemaakt, met mooie aanvallen.
    Tussen de goals werd tegen italie ook gewoon goed gespeeld.

18. Remco

Remco Guest

Boeiend, doe gewoon lekker mee, ze winnen met 3-0 en 4-1, wie had dat ooit gedacht!\o/ En of ze nu werelds spelen of niet, het draait om de uitslagen

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tijdens de kwalificatie reeks was het toch precies andersom?:emo:

edit//eigenlijk niet eens alleen tijdens de kwalificatie maar de hele periode van Marco van Basten

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oké, Nederland is wat overdreven over de kwaliteit van Oranje, maar jij bent dan wel erg negatief. 'Van Der Sar kreeg alle ballen recht op hem af daarom leek hij zo goed te keepen'. Ik denk dat o.a. Van Der Sar de reden is dat we pas 1 goal tegen hebben, en niet omdat de tegenstander vrijdag de ballen recht op de keeper schoot. Frankrijk speelde gewoon ook heel erg goed, maar kreeg de bal er maar niet in. Nederland had minder balbezit denk ik tegen Frankrijk dan tegen Italië, maar schiet er wel 4 in. Frankrijk kreeg naar mijn idee echt kans na kans zonder goal (voor en na die 2-1).

Waar ik wel een beetje moe van word is dat ik nu al 100x die goals van de wedstrijd tegen Frankrijk en Italië gezien heb, die ken ik nu ondertussen wel. 8) Ookal blijft het geweldig natuurlijk.

Deel Deze Pagina