1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 15 jun 2008.

?

Blijf je nog nog steeds EK-voetbal kijken, nu Nederland is uitgeschakeld?

1. Zeker weten.

50,9%
  2. Nee, het is klaar.

13,9%
  3. Niet meer zo veel als voorheen

35,2%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoop dat italie doorgaat,.. als dan morgen de russen ook nog door gaan heb ik in de poule op t werk alle kwartfinales goed ingevuld :+

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bagge wedstrijd zeg.....iets zegt me dat ze extra zo de boel hebben ingedeelt en toch gelijk of willen verliezen.....bleh....

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat een kansen voor italie :eek: ongelofelijk hoe frankrijk hier door t ijs lijkt te zakken

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat een vuil spel van italiƫ hoor :eek: gadverdamme hoeveel smerige overtredingen (Frankrijk ook wel een paar trouwens). Alsnog kijk ik veel liever Frankrijk-Italiƫ dan NL-roemenie. Nederland probeert het nog wel maar die roemenen vergallen het gehele spel:mad:. Ze blijven ook gewoon zo spelen omdat ze simpelweg niets anders kunnen, terwijl ze zo niet eens doorgaan.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Twee enorme kansen voor Nederland. Eerste van Huntelaar, tweede van Robben. Man man hoe kan je die missen, vooral die van Robben! Maar je ziet al dat het wat beter gaat dan aan het begin van de eerste helft, mss moesten ze toch weer ff wennen? Ze hebben immers al een tijdje niet meer gespeeld.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. De roemenen moeten in de tweede helft toch wel aanvallend gaan spelen. Wat ze nu doen is geen voetbal...

Straks komen er misschien wat smaakmakers bij in Nederland. Kuyt ofzo, denk dat dat de wedstrijd wel wat leuker maakt :) Al ligt het probleem toch echt bij de Roemenen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toch lekker weer 1-0 :)

wel lekker veel kaarten die uitgedeeld worden in frankrijk-italie

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    net doelpunt :). Heerlijk ook dat gatusso en pirlo er volgende match niet zullen zijn :D des te meer kans dat ze er dan uitliggen. Het einde van de 1ste helft bracht wel herinneringen op (NL-portugal anyone :x?)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    italie met een 2e keus middenveld tegen spanje gaat t zekr lastig krijgen,.. maar eerlijk gezegd weet ik niet wie ik liever als tegenstander zou hebben mochten we van rusland/zweden winnen , de italianen weer of de bij vlagen onstuitbare spanjaarden

edit:// pff , lucky goal van de ita's

ik denk dat we wel kunnen stellen dat frankrijk toch de shlemiel van dit toernooi is geworden,. . ze hebben de duurste selectie van alle landen (bijna 500 miljoen tegenover de 270 miljoen van italie en nederland) en dan met 6 goals tegen en 1 voor naar huis gaan. (voorlopig in ieder geval, zoals t er nu uitziet kan t alleen nog maar erger worden)

Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Arme Henry, hij schiet hem zo in eigen doel...

Zitten we straks weer met die Italianen in de halve finale :{

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nice, ik had beide wedstrijden 2-1 voorspeld (nederland maakt er nog wel 1) en ik had voorspeld dat roemenie 3de en italie 4de zou worden:)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    laat ze zonder Pirlo en Gattusso eerst maar 's voorbij Spanje komen :+

ik denk dat Torres en Villa deze gelegenheidsverdediging wel wat problemen gaan bezorgen

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat roept iedereen elke keer weer over Spanje op een EK of een WK. Toch liggen ze er straks weer uit. Helemaal tegen Italie.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    damn die scheids bij nederland staat helemaal niets toe..

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ook weer waar,.. maar ik snap wel waarom iedereen dat steeds over zegt , ze maken gewoon een goede indruk
    :+ zeker vergeleken met de italianen :D

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    2-0 Van Persie!

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    zzeker lekkere goal.

de gallery play begint toch een beetje op gang te komen met Van Persie:cool:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    /me zwaait nog even gedag naar de groep des doods :+ 9 voor en 1 tegen :D als je daar van te voren geld op had gezet was je nu binnen geweest :)

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wowie echt bagge spelen ze en nog 2-0....yikes....

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    KNVB is ook dik binnen. Ze kregen geloof ik 23 miljoen als ze alledrie de wedstrijden wonnen.

En wat heb ik een zin in zaterdag! _O_

Laatst bewerkt: 17 jun 2008

Deel Deze Pagina