1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

1. We pakken geen enkel punt

3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

16,5%
  4. Halve finale

16,5%
  5. Een goede tweede

4,8%
  6. Kampioen!

31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hem..

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    shindvd : je staat 8ste hihihih

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    8) bedankt he

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    haha studio sportzomer, balletje hoogtrappen in Bern! :D Nu al spijt dat ik niet daar ben :mad:

5. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het vanavond moeilijker wordt dan tegen Italië, maar Nederland wint toch met 2-0. Italië-Roemenië: 3-1

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Wéér iemand die Roemenië flink onderschat. Heb je alle spelers van Roemenië eens allemaal individueel bekeken? en ga nou niet vertellen dat ik de spelers van Italië eens 1 voor 1 moet gaan bekijken, want theoretisch heeft Italië meer kwaliteit, maar Roemenië heeft genoeg kwaliteit om het Italië heel erg lastig te maken. Stond nog ergens iets op internet over dat taktiek van Roemenië , en als dat waar is.. krijgt Italië het toch ff zwaar :) Zal het even opzoeken en hier posten ;)

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dit dus

Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die foto bij Studio Sportzomer waar gisteren Youp het over had, waar je die Belgische scheids wat zag doen en Ballack voor hem stond. _O_

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    "De verdediging wordt hermetisch afgesloten"

Dus dat betekent dat ze zich weer lekker ingraven en die cokesnuiver het maar lekker uitlaten zoeken voorin.

Ik zeg 3-0 Italie.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nederland - frankrijk 3-1
    italie - roemenie 1-0

italie vind vast wel een gaatje (vrije trap pirlo..?)
    en roemenie zal niet gaan scoren lijkt me zo dus dit lijkt me vrij logisch

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vandaag de xbw verloter gebruikt en alle uitslagen van 0-0 tot 2-2 ingevuld en daar komt ook uit dat frankrijk met 2-1 wint:x

toeval of is er meer..?

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had voor het toernooi twee keer 1-1 ingevuld vanavond, en daar blijf ik denk ik bij. Ik vraag me af of alle euforie die nu opeens ontstaat rondom Oranje (ik zie alleen maar 2-0, 3-1 tegen de vice-wereldkampioen Frankrijk voorpspeld) terecht is.. Ik ben erg benieuwd.

Ik vind het ook lastig om nu de opstelling te bepalen trouwens, je kon het weer invullen bij VI.nl. Uiteindelijk heb ik van Persie erin gezet en Kuyt erin gelaten, wat ten koste gaat van van der Vaart. Ook al speelde hij een prima wedstrijd natuurlijk maandag, maar wie niet? En een fitte van Persie er buiten laten vind ik een beetje raar.. Robben er dan maar niet in, want van Persie en Robben er samen in gaat wel een beetje ten koste van de balans waar Kuyt juist zo goed voor zorgde.. En verder heb ik Bouma voor Mathijsen gekozen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ik heb weer zin in vanavond :)

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Als je dat gelooft. :lol:

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    nou ze hebben chivu, lobont en mutu
    maar van de rest nog nooit gehoord
    misschien maakten ze het Nederland lastig in de kwalificatie, maar kwalificatie is een wereld van verschil met het EK

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oranje veters in m'n schoenen, oranje LRG shirt aan, Gouden Dubbel Friss Ketting om de nek.
    IK BEN ER KLAAR VOOR! 8)

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    woei zit vanavond in het stadion te kijken naar Nederland-Frankrijk:D!! (wel het philips stadion bij guusje :+) 2-1 voor Nederland denk ik.

iemand trouwens al het radio commentaar gehoord van jack bij Nederland-Italie?! echt mooi:D!! vooral bij de 2-0 en dat laatste 'ze zijn door!! ze zijn door!!, naar de wedstrijd tegen frankrijk;)'
    [yt]NCurpqnPFLM[/yt]

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat ruikt naar een wacke laceflip.:+:cool:

Maar vanavond kan het gaan gebeuren, we kunnen ons toch gaan kwalificeren in de zogenaamde "poule des doods". Ik hoop niet dat de overwinning tegen Italië voor een misplaatste euforie stemming zorgt binnen het team. Even feesten is goed, maar die Fransen zijn, ondanks hun matige spel van de laatste tijd, niet te onderschatten. Daarnaast zullen ze zelf ook niet zo'n vernedering willen ondergaan als Italië, dus zullen ze er geheel voor gaan. Het wordt verwacht ik een flink fysieke wedstrijd, waarin we Kuyt weer goed kunnen gebruiken. Van Persie meteen vanaf de start is misschien niet zo handig. Ik vind het moeilijk om een voorspelling te doen, maar ik verwacht een vrij gelijkopgaande wedstrijd met een 1-0 of 2-1 winst voor Nederland. Weke van de 2 ben ik nog niet helemaal over uit.:)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb 1-0 staan, heb er wel vetrouwen in.

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kut zooi. Ik moet werken vanaf half 8 vanavond...Dan maar naar Jackie luisteren.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wacke laceflip? Ik ben er van overtuigd dat ik jou taaltje toch wel een beetje praat, maar die volg ik niet helemaal :+ Ik heb gewoon schreeuwend oranje veters van de Coach in m'n Nikies gedaan :cool: Is niks wack aan man :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina