1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

1. We pakken geen enkel punt

3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

16,5%
  4. Halve finale

16,5%
  5. Een goede tweede

4,8%
  6. Kampioen!

31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben helemaal kapot en ik ben schor, wat een wedstrijd!!

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zwaar onverdiend? Dat vind ik wel meevallen. Ja, Frankrijk viel aan en deed dat met alle mogelijke kracht. Nederland hield gewoon stand zonder echt superveel kansen weg te geven. Van der Sar had het drukker dan tegen Italie, maar viel op door zijn reddingen. De keeper van Frankrijk had het ook druk, maar die hield de ballen niet tegen dus viel het niet zo op 8)..

Frankrijk speelde met het hart, na de 1-0 van Nederland was Nederland een beetje verlamd. Na de 2-0 wist ik dat Frankrijk niet meer ging winnen of gelijk spelen. Toen ging Nederland weer echt voetballen en dan zijn ze op hun best. Ook na de 2-1 van Henry was ik niet echt bang (in die minuut dat het 2-1 stond haha) dat het nog gelijk ging worden....

Knap gespeeld, Nederland heeft een briljante aanval, zolang ze het geluk mee hebben (of afdwingen, het is maar hoe je het wil zien) zou het best een mooi toernooi kunnen worden voor Nederland. Om kampioen te worden moet je niet alleen de beste zijn, je moet ook het meeste mazzel hebben. Hadden we in ' 88 ook.... Tegen Engeland hadden we ook met 1-3 kunnen verliezen... Was het ook over geweest....

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Maar weer even een rondje langs de buitenlandse media om te kijken wat zij zeggen over de topprestatie van Nederland _O_

Setanta Sports:
    ITV:
    BBC:
    Football Italia
    Kicker.de
    CNN
    Sporza
    ESPN:
    StarSports:

4. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt eigelijk best wel veel uit of ze van Roemenie verliezen of winnen want ze krijgen namelijk 23 miljoen euro als ze allle poule wedstrijden winnen

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Setanta sports is zalig.

de goal van van persie was geweldig, met name die beweging van ruud van nistelrooy, enige nadeel was dat had waarschijnlijk tegen de paal was gegaan als de keeper er niet aanzat:lol:

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Nederlander in hart en nieren. :+

Wat een lekker gevoel. Ik heb helemaal níets met voetbal maar met het EK/WK zit ik toch te genieten voor de buis. Zelfs andere landen vind ik leuk om te bekijken. Weet niet wat het is, maar het is genieten.

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Skysports:

''Holland's mesmerising performance left the stunned French facing an early trip home''

@ Kiss of Fire; het idee dat je iets deelt, een deel van de wereld kijkt met je mee en dat geeft wel een mooi gevoel

8. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Spanje - Zweden. \o/
    Lijkt me een mooie wedstrijd

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah, ik heb 2-1 voor spanje, de zweden hebben me niet overtuigd tegen greece

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een feest weer vanavond, was smullen :9

Ben benieuwd naar het verslag van Jack van Gelder :+

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
  12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat een wedstrijd! Zat zelf in een cafe op de Korenmarkt. Frankrijk was (verwacht) een stuk beter maar dat kwam omdat Nederland niet moest winnen, en Frankrijk wel.
    De sfeer was verder perfect, echt geweldig! Nou Roemenie laten winnen en dan Frankrijk en Italie naar huis :9

edit:/
    Oja, Edwin, nogmaals bedankt :9 _O_

Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    kom net uit het philips stadion, concert van guusje+oranje!!

Wat een prestatie zeg en wat een gekkenwerk:D!! Bij de corner begon ik met filmen en daarna de goal, eerst helemaal stil en daarna keihard gejoel, bier door de lucht echt te mooi!!

!!!WIJ GAAN NAAR WENEN TOEE, WIJ GAAN NAAR WENEN TOEE!!!!

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit zinnetje overheerste bij ons ook hoofdzakelijk :9

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo goed als tegen Italië(ook niet echt mogelijk). Maar dit is echt geweldig zeg. Na 2 wedstrijden al zeker eerste! Dat had niemand verwacht. Bij die 2-1 dacht ik 'oh kut word weer spannend', meteen daarna 3-1 :D En dan nog dé ultieme vernedering in de laatste minuut 4-1 door een prachtige goal van Sneijder 8) Morgen zeker kijken, we moeten natuurlijk onze tegenstander in de kwartfinale bekijken!

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat een onzin. Als we zo goed spelen laten we toch niet zo'n k*t land als Roemenie winnen? Nee, laat Italie of Frankrijk maar doorgaan;)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fantastisch! Fan-tas-tisch! Ik heb hier geen woorden voor. 3-0 Italië, 4-1 Frankrijk. Terwijl iedereen dacht dat we met die cijfers van beide zouden verliezen. Het is gewoon onwerkelijk.

Objectief gekeken had Frankrijk zeker 4/5 keer moet scoren, maar dat kan me niet rotten. Even lekker een dikke vinger naar Parijs_0/

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    NL had ook nog wel een paar keer mogen scoren ;)

Ze hebben het goed gedaan, einde eerste helf en begin 2de helf was het een beetje bagger en heb ik een aantal angst momenten gehad....voor de rest was het geweldig!

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    HOERA HOLLAND :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.