1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

  1. We pakken geen enkel punt

    3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

    26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

    16,5%
  4. Halve finale

    16,5%
  5. Een goede tweede

    4,8%
  6. Kampioen!

    31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad :9 Twee Nederlandse coaches :cool:
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Meen dat ik zoiets wel vandaag op TV heb gezien. Volgens mij was het gewoon op de NOS. Misschien staat het op hun website:)
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    idd en na de 7-en klapper haat iedereen hem weer, vaag wereldje, maar ik was sarcastisch omdat ik dat ook vind (als jullie denken dat ik het oprecht meende)

    na spanje - zweden tezien bij sportzomer, misschien wordt het nog herhaald?
    was vandaag
    dat had ik voorspeld:D jammer dat je op geen enkele site kon voorspellen welke kwartfinale eruit kwam, nu versla ik er alleen mijn zwager mee
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Torres heeft zelfs in 2004 al gespeeld op het EK, en speelt daarnaast de Champions League, Villa speelt bij Valencia heeft dit seizoen in een slecht seizoen alsnog goed gespeeld en de beker gewonnen. En andere jaren goed gepresteerd bij spanje.

    Trouwens ervaring heeft ook niks te maken of je als een team goed samenspeelt. In het Nederlands elftal zal volgens jou beredenering minder ervaring zitten dan in het Spaanse elftal. Toch speelt Nederland meer als een team. Voor elkaar door het vuur willen gaan heeft totaal niks met ervaring te maken.
     
  5. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat Ibrahimovich 90 minuten kan spelen tegen Rusland. Rosenberg vind ik niks
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Thanks, net geluisterd. Sheer brilliance. Zo gaaf dat Engelse commentaar erbij;

    What do you do with the Dutch? You attack, they counterattack.. Italy, France.. Who's next?

    Koningen!
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    lijkt wel een vechtspel:lol:
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Conqi snapt het _O_ nederland is de bomb ook al zijn er spelers waarvan je denkt dat ze niet zo goed zijn. NEDERLAND KAMPIOENEN OLEE OLEE !!
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    lol 2 dagen geleden stond ik 19 in de poule en nu vierde.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wie lijkt ons de gunstigste tegenstander in de kwart finales? zweden of rusland ? :)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mij lijkt me Rusland, vind ze tot nu toe minder dan Zweden.
     
  13. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Hopen op zweden. Hiddink kent Nederland door en door, en is natuurlijk een meester-strateeg. Qua spelers is het ongeveer hetzelfde niveau denk ik.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt weinig uit, en zeker niet met het huidige Russische Elftal. Hij had er gister volgens mij zijn beste 11 in staan, maar die zijn allemaal minder kwalitatief minder dan de Nederlanders, daarnaast speelt het ook niet als team geweldig. Griekenland was echt dramatisch en heeft mooi aangetoond dat het winnen van het EK in 2004 niets meer dan een 'one day fly' was.

    Zweden heeft veel meer individuele kwaliteiten, en spelen ook als team. Het zit ze alleen niet mee dat ze te weinig kansen afmaken, en te veel fouten maken.

    Liever Rusland dus.

    En Spanje, dat Torres chagrijnig is nadat hij eruit wordt gehaald terwijl ze met 2-0 voor staan tegen een slecht spelend Rusland zegt behoorlijk veel over de Spanjaarden. Ze willen allemaal de held zijn. Rivaliteit tussen de clubs in Spanje is ook veel te groot. Barca en Real spelers zullen nooit vrienden van elkaar worden. Als het goed gaat met Spanje is er al vaak gerommel, als het slecht gaat het 1 grote verwijt partij. Daarom komen de Spanjaarden ook nooit ver.

    Misschien is het dit jaar anders, voor hetzelfde geld hakken ze Nederland in de pan als Nederland in de halve finale komt.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Vergeet niet dat Rusland nu weer beschikking heeft over zijn beste spits..
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nederland moet gewoon met veel wissels beginnen en de rest laten uitrusten voor de kwartfinale! las net op teletekst dat alle 23 EK-gangers van Nederland top-fit zijn dus wat mij betreft:

    --------------------vd Sar-------------------
    ---Melchiot---Heitinga---Bouma--D Cler-
    ------------Engelaar---De Zeeuw (omdat De Jong al met geel opzak loopt)--
    ------Afellay-------------------vd Vaart---
    --------------VoH--------Huntelaar---------

    Hoop eigenlijk op een gelijk spelletje..zouden ze Roemenie tegenkomen in de halve finale is dat iig altijd makkelijker dan frankrijk of italie alhoewel ik nu denk dat Roemenie misschien ook wel sterker is dan deze 2 landen. Maar winst zou natuurlijk het beste zijn en Frankrijk door laten gaan, dan klopt mijn voorspelling.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ---------Stekelenburg----------
    Melchiot-Heitinga-Bouma-De Cler
    --------Engelaar-De Zeeuw----
    -Van Persie-Afellay--VdVaart---
    -----------Huntelaar----------

    Zo zal het wel zijn dan denk ik.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige spelers zitten nu juist in een lekker ritme dus moet je ze speeltijd geven zodat ze in dat ritme blijven. Verder spelers met geel en lichte blessures sparen maar zeker niet alleen reserves opstellen.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    sta nu ook opeens 8ste. Komt ook omdat de punten dicht bij elkaar liggen en als je dan 200 erbij krijgt schiet je opeens omhoog in de ranglijst. Ik sta trouwens telkens gelijk met Nerazzurri :9
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond ooit 2e. Nu sta ik 9e :'-( Telkens de laatste minuut velt me. Bij Turkije-Zwitserland, Portugal-Tsjechiƫ en Spanje-Zweden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina