Ik vind wel iig dat hij moet spelen. Engelaar is juist één van de mannen in vorm op dit moment. Van Basten gaat 4-2-3-1 spelen (tenminste ik dacht dat hij dat zei), dus als ik dan zou ik mijn voorkeur geven aan deze opstelling:
------------------------Van der Sar----------------------
-Melchiot---------Heitinga--------Ooijer----v. Bronckhorst-
--------------------Sneijder------De Zeeuw--------------
----------vd Vaart-------v. Persie-------Engelaar--------
------------------------Huntelaar-----------------------
- Van der Sar: Beste keeper die we hebben
- Melchiot: Is een echte rechtsback die op kan komen.
Ik zie toch liever hem dan een centrale verdediger als back.- Heitinga: Beste centrale verdediger op dit moment vind ik. Heeft soms ook van die mooie rushes naar voren dit jaar. Heeft ook goede passes.
- Ooijer: Heeft het bij de interlands die ik heb gezien ook goed gedaan.
- v. Bronckhorst: Beetje uit armoede misschien, maar hij kan wel opkomen.
- Sneijder: Op de plek van Pirlo, tweebenig dus kan mooie opbouwende passes geven.
- De Zeeuw: Balafpakker. De Gathuso
- vd Vaart: Ik vind het een goede voetballer, die er wel in moet. Alleen deze plek blijft over, dus moet ie hier wel.
- v. Persie: Ik vind hem beter dan vd Vaart, daarom wil ik hem op de 10 hebben. Dat is ook zijn originele positie (vd Vaart ook maar vind Persie beter).
- Engelaar: Fysiek sterk en ook een goede techniek in huis. Is goed in vorm.
- Huntelaar: Nistelrooij is ook een topper, maar ik heb het gevoel dat Huntelaar toch wat makkelijker kan scoren op dit moment. Maarja op dat moment, scoort hij wel weer ff de 1-0 tegen Denemarken. Liever Huntelaar, maar als het Nistelrooij wordt, is het ook goed.
Misschien een wat aanvallend ingestelde opstelling, maar ik zou dit weleens willen zien
Klik om te vergroten...