1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

1. We pakken geen enkel punt

3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

16,5%
  4. Halve finale

16,5%
  5. Een goede tweede

4,8%
  6. Kampioen!

31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

:+

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Om dan ook maar mee te doen:)

Prima nieuws van Boulah trouwens...

Sjonnie in plaats van De Zeeuw. Dan is hij pas goed. Kan Sjonnie ook nog een posititie terugvallen als verdediger.

Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Goed idee... Ik had eerst Heitinga op de plek van Boulahrouz. Toch is Heitinga beter als verdedigende middenvelder. Dan wordt dit dus mijn uiteindelijke opstelling:

---------------------V.d. Sar--------------------
    ------------------------------------------------
    --------Ooijer------Boulahrouz-------Bouma------
    ------------Heitinga------Van Bronckhorst-------
    --------Kuyt-------Sneijder--------Robben-------
    ---------------Van Persie-----Nistelrooy----------

Van de Vaart eventueel voor Sneijer, Robben of Van Persie.

Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo ziet is 3-2-3-2 gewoon echt een goede opstelling.. Alleen kan ik niet goed inschatten hoeveel wedstrijdritme Boulah heeft, ik denk niet dat het verstandig is om hem in de basis te zetten. Daarom had ik Heitinga naar achteren gehaald en de Jong op zijn plek, zo iemand heb je namelijk zeker wel nodig in dit systeem. Daar een type Engelaar neerzetten is me te riskant. En grappig dat veel mensen Kuyt boven van der Vaart kiezen, dat zou ik persoonlijk nooit doen maar goed..

Laatst bewerkt: 1 jun 2008
  5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah idd gewoon even van basten proberen te bereiken;)
    (gaat alle ledenlijsten van de nederlandse golfclubs af)

nederland wales is om 15:00 uur dus niet in de avond!

6. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Goede opstelling alleen denk toch dat met 3 verdedigers dodelijk gaat worden zeker tegen een land als Italie, maja vanmiddag maar is lekker Nederland-Wales kijken:b:

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Gio niet echt goed als controleur. Misschien toch Engelaar?

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind wel iig dat hij moet spelen. Engelaar is juist één van de mannen in vorm op dit moment. Van Basten gaat 4-2-3-1 spelen (tenminste ik dacht dat hij dat zei), dus als ik dan zou ik mijn voorkeur geven aan deze opstelling:

------------------------Van der Sar----------------------
    -Melchiot---------Heitinga--------Ooijer----v. Bronckhorst-
    --------------------Sneijder------De Zeeuw--------------
    ----------vd Vaart-------v. Persie-------Engelaar--------
    ------------------------Huntelaar-----------------------

- Van der Sar: Beste keeper die we hebben
    - Melchiot: Is een echte rechtsback die op kan komen. Ik zie toch liever hem dan een centrale verdediger als back.
    - Heitinga: Beste centrale verdediger op dit moment vind ik. Heeft soms ook van die mooie rushes naar voren dit jaar. Heeft ook goede passes.
    - Ooijer: Heeft het bij de interlands die ik heb gezien ook goed gedaan.
    - v. Bronckhorst: Beetje uit armoede misschien, maar hij kan wel opkomen.
    - Sneijder: Op de plek van Pirlo, tweebenig dus kan mooie opbouwende passes geven.
    - De Zeeuw: Balafpakker. De Gathuso :+
    - vd Vaart: Ik vind het een goede voetballer, die er wel in moet. Alleen deze plek blijft over, dus moet ie hier wel.
    - v. Persie: Ik vind hem beter dan vd Vaart, daarom wil ik hem op de 10 hebben. Dat is ook zijn originele positie (vd Vaart ook maar vind Persie beter).
    - Engelaar: Fysiek sterk en ook een goede techniek in huis. Is goed in vorm.
    - Huntelaar: Nistelrooij is ook een topper, maar ik heb het gevoel dat Huntelaar toch wat makkelijker kan scoren op dit moment. Maarja op dat moment, scoort hij wel weer ff de 1-0 tegen Denemarken. Liever Huntelaar, maar als het Nistelrooij wordt, is het ook goed.

Misschien een wat aanvallend ingestelde opstelling, maar ik zou dit weleens willen zien :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit verkeerd gelezen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zou ik het dan doen. Ruud is een wereldspits, ik prefereer hem toch boven Huntelaar, hoe goed die ook is. Ik vond Sneijder niet geweldig als controleur tegen Oostenrijk dus heb ik die omgewisseld met Engelaar. Ik heb ook Robben erin gezet voor Vd.Vaart omdat je ook een diepgaande speler nodig hebt(Echte winger).

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een goeie opstelling. Alleen zou ik liever Engelaar op de plek zetten waar je de Zeeuw nu heb, en dan in plaats van de zeeuw robben erin. En ik zou toch voor van Nistelrooij kiezen.

Edit: De opstelling die Shin David heeft dus. Alleen ben ik niet zo fan van de Zeeuw.

Maar wat ik anders zou doen bij zijn opstelling is Robben linksbuiten, Sneijder op 10 en Van Persie vanaf rechts.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien dat je voor De Zeeuw dan Nigel De Jong kunt inzetten. Heeft wel fysiek opzich.

Engelaar op de plek van Sneijder kan idd ook, alleen had ik voor Sneijder niet echt een controlerende rol in gedachte met die positie. Die was meer voor de Zeeuw. Het idee was om De Zeeuw de ballen te laten afpakken en dan direct aan Sneijder mee te geven, die dan de pass geeft.

Maar Engelaar kan ook wel opbouwen.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik tussen de zeeuw of de jong moet kiezen kies ik toch liever voor de Zeeuw.
    Om 15.00 dalijk trouwens de wedstrijd tegen Wales. Ben wel blij dat het zo vroeg is, verveel me de pleuris.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]L_gMKnBbXBs[/yt]

[yt]udmciHvV93g[/yt]

als je de 1ste 2 hebt gezien moet je 3de ook zien..

[yt]i35WRFDcKGo[/yt]

Mooie voorspelling :)

[yt]oDMp_77BnOo[/yt]

Beste team goal ooit:

[yt]yhYOlF-tZiY[/yt]

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Misschien dat je ajax-fan bent en nog terugdenkt aan de tijd dat de Jong wel eens echt goed speelde maar wat ik dit jaar van hem heb gezien in Duitsland vind ik het echt niet te geloven dat die gast met het Nederlands elftal mee gaat.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Was een erg mooi doelpuntje van Robben :)

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    en ook nog eens 2 hele mooie kansen er na!

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    die 5 minuten na het goal waren geweldig, als de keeper niet zo goed was was het 3-0 geweest (die van Engelaar hadden Coupet en Lobont iig niet gehouden).
    Robben moet dus een basisplaats hebben, De Jong voor De Zeeuw dan staan we goed.
    bij het WK 2006 was Robben echt de sterspeler waarvan iedereen alles verwacht, dit jaar leek het meer Van Persie te worden maar ik weet het niet..
    Van Persie heeft omdat hij op de tribune zit geen kans om minuten te maken, hij heeft nu dus totaal geen wedstrijd ritme, en om nou ritme op te doen tegen Frankrijk of Italie..
    Roemenie oke maar dan is het misschien al te laat...
    Ik zag trouwens 2x Sneyder meeverdedigen ik het 5 meter gebied, wat doet hij daar?
    Engelaar is een held als iedereen in December een lijstje van de EK selectie hag neergezet had niemand Engelaar erin geplaatst lijkt me, en anders zeker geen basisplaats.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

OMG, dat wordt achterin lekker kaarten trekken. Dat is alles wat Khalid kan, echt een overgewaardeerde speler!

Hmm, leuk.
    Maar iedereen snapt toch wel dat Huntelaar daar voorin helemaal niets kan?
    Het is een afmakertje, en als je dan allemaal balletjes van vdv krijgt heb je er niks aan.
    RVN kan de bal komen halen en dan kaatsen etc, en dan gewoon Robben oid diep sturen, dat is meer het spel voor Oranje.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ZOOO nederland vlamt opene 8) het walese doel wordt helemaal getorpedeert :D

Edit : Sneijder is de baas! WOOOHH daarom is sneijder de baas. XD superdoelpunt btw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina