1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

1. We pakken geen enkel punt

3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

16,5%
  4. Halve finale

16,5%
  5. Een goede tweede

4,8%
  6. Kampioen!

31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wie is de baas?

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Sneijder is heer en meeschter.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een commentator! :+

*Van Basten houdt dug-out vast..

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Robben was weer lekker egoistisch bezig. Twee keer stond hij zowat op de achterlijn, en stond iemand vrij voor open doel. Wat doet hij? hij schiet vanaf de achterlijn op goal...

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Was een beetje jammer. Even daarna deed RvN het ook toen hij beter op Sneijder af kunnen leggen, ach ja.

Had eigenlijk iets van 5-0 moeten zijn, wat een kansen zeg. 30 schoten, 16 op doel. Vooral net na de rust, was prachtig om te zien :)

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nistelrooy eruit, Huntelaar erin. Robben mag wat meer afspelen af en toe en Kuijt voegt niet zo veel goeds toe.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    sneijder, robben en kuyt waren sterk.. afellay was een goede sub..

nistelrooy mag er inderdaad uit maar kuyt was echt wel sterk.. een aantal kansen en ook in de verdediging een aantal ballen onderschept..

Laatst bewerkt: 1 jun 2008
  8. Bassie_

Bassie_ Guest

Jezus echt slechte voorzetten gezien, vooral Tim de Cler was een regel recht drama. Engelaar speelde dramatisch, duidelijk een eendagsvlieg. Ik hou m'n hard vast als hij tegenover mannen als pirlo staat. Joris matthijsen had het zelfs moeilijk tegen een spits uit de semi-prof competitie. Liet zich in de eerste helft echt veel te makkelijk af troeven.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Engelaar was juist de beste man van Nederland :{

De voorzetten waren inderdaad bedroevend. Dat deed Italië een stuk beter afgelopen vrijdag.

10. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aardige wedstrijd maar ik vond italie toch beter voetballen tegen belgie dan nederland vandaag tegen wales.

11. Bassie_

Bassie_ Guest

Andere wedstrijd gekeken ofzo. Voegt echt helemaal niks toe. Verdedigend is hij al helemaal drama, stereker nog: hij verdedigt niet eens. Het enige goede is zijn inspeelpass en af en toe een leuke steekbal, maar dan heb je het ook heel ver gehad.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Engelaar is in tegenstelling tot De Zeeuw en Van Bronckhorst iemand die wél spelers voor hem in durft te spelen, de ruimtes ziet, temporiseert en versnelt als het moet en ook fysiek aanwezig is in de duels.

Ik weet niet wat je probleem is, maar sinds hij op het middenveld staat draait het stukken beter.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77

Engelaar is gewoon een heel ander soort speler. De Zeeuw pakt ballen af en levert ze in, Engelaar geeft druk naar voren. Die zijn niet te vergelijken.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat weet ik, ik probeer alleen te schetsen op welke positieve manier Engelaar invloed heeft op het spel van Nederland. Dankzij hem loopt het stukken beter.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik vind engelaar ook stukken beter dan de zeeuw en van bronckhorst, ookal is het een foute vergelijking

16. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Van der Vaart vond ik weer de minste van Oranje. Terecht dat Sneijder de vrijetrappen opeiste. Ik vergelijk hem met Landzaat. Af en toe geniale momenten, maar heel vaak knudde.

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag toch weer wat rare passes van De Zeeuw gezien die het tempo uit de aanval haalden. Ook lijkt hij de rare gewoonte te hebben de bal met de onderkant van de schoen te raken. Veel passes van 'm hebben een te lage snelheid.

Mathijsen werd (volgens mij) begin tweede helft wel weer erg gemakkelijk afgetroeft. Een paar simpele kapbewegingen en je stuurt 'm het bos al in. Snap echt niet waarom Bouma niet boven die kut wordt gekozen.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Van der Vaart is toch echt wel een paar klassen beter dan Landzaat, dat heeft hij bij HSV (en in het verleden bij Ajax) ook wel laten zien. Alleen is de vorm er nu niet, en dat zie je ook terug. Door hem met Landzaat te vergelijken doe je hem toch echt veel te kort. En die topclubs zijn echt niet in hem geïnteresseerd omdat hij zo'n beperkte voetballer is.:emo:

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Na het zien van Nederland-Wales tot de conclusie gekomen dat ik geen duidelijk beeld kan scheppen hoe Nederland er volgende week zal staan tegen Italië. We hebben drie oefenwedstrijden gehad tegen ploegen die in het verste niet in het niveau komen van Italië en Frankrijk. Hoewel we maar één goal tegen hebben gekregen in die drie wedstrijden, heb ik weinig vertrouwen in de defensie.

En de aanval...Moet beter op elkaar ingespeeld raken. Robben moet er sowieso zeker in staan. Één van de weinige die een goede indruk op me heeft achtergelaten na afgelopen week. Maar goed, ik ben benieuwd wat ik zal gebeuren.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Robben is goed bezig, maar als hij niet vaker ze teamgenoten wat gunt kan het ons de kop kosten. v Nistelrooy stond voor opendoel, maar wat doet robben? die probeert van de achterlijn de bal erin te schieten. Als hij zoiets tegen bijvoorbeeld Italie doet kan het wel eens heel duur uitvallen.

Laatst bewerkt: 1 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina