1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

1. We pakken geen enkel punt

3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

16,5%
  4. Halve finale

16,5%
  5. Een goede tweede

4,8%
  6. Kampioen!

31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, dat moet zeker veranderd worden. Ik hoop dat het, als het om het echie gaat, dat het eruit gaat. Maar ik genoot weer echt met zijn run naar voren met het doelpunt en op volle snelheid die bal er nog intikken. Deed me heel erg denken aan zijn goal tegen de Serven twee jaar geleden.

[yt]LYg4s2wuUzs[/yt]

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Deze is ook wel leuk:

Overige uitslagen:

Duitsland heel lang achter gestaan en komen er tegen het einde weer overheen. Typisch! :cool:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nja zie je dat het toch vrij knap is dat we van Oekraïne hebben gewonnen. Of Zweden is gewoon erg bagger op het moment. Ik vind dat het Nederlands elftal echt veel beter speelt dan tijdens de kwalificatiewedstrijden, dit is deels te danken aan Engelaar die vooruit durft te spelen. Maar nu moet er nog een balafpakker naast, en dat vind ik Nigel de Jong meer dan De Zeeuw. Bovendien viel De Jong erg sterk in gister en overtuigde Stevens me ook tijdens studio voetbal van zijn kwaliteiten.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dit zijn echt typische uitslagen dat je geen enkele redelijke voorspelling van het EK kan doen8)

ik vond Zweden een underdog, nu spelen ze zwak in al hun oefenwedstrijden,
    geldt ook voor Kroatie en Greece.

Duitsland heeft moeite met servie en Spanje met Peru.

Nederland heeft in de afgelopen 3 wedstrijden nog het best gepresteerd op Italie na die maar 1 wedstrijd heeft gespeeld en Spanje misschien.

Maar niemand laat echt zien er helemaal klaar voor te zijn heb ik het idee dus ik schuif nu eerder Nederland naar de volgende ronde ten koste van Frankrijk, en Portugal is een underdog. Finale Spanje - Italie 2-1

die goal van Sneyder deed me denken aan de vrije trap van Van Persie tegen Ivoorkust btw;)

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vriendschappelijke wedstrijden zeggen zo weinig. Ik gok op een Duitsland - Italie finale.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True, maar ik vind het hoe dan ook wel mooi om te zien dat NL met 3-0 wint van Oekraïne en dat Zweden met 1-0 verliest van die gasten. Ookal zegt het allemaal nog niet zoveel.

Ik hoop het niet, maar die had ik ook ^^'

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin wel steeds meer zin erin te krijgen. Lekker weer elke wedstrijd kijken op de bank of in de kroeg. Geweldige sfeer altijd als oranje speelt.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zo'n zin in, maar het duurt nog een fakkin week! Bah, nog zo lang wachten! 8)8)

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook vooral benieuwd naar Rusland, hoop echt dat ze gaan stunten.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor, Progjebnak(ofzo) geblesseerd en Arshavin(ster van Zenit) geschorst de eerste 2 wedstrijden.. Bovendien een poule met allemaal outsiders; Zweden, Griekenland en Spanje.

11. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    De oranje gekte begint weer langzaam op te leven.
    Ik krijg er ook al steeds meer zin in.
    Al zal het verschrikkelijk lastig worden om die poule fase te overleven.
    Toch heb ik er wel redelijk vertrouwen in.
    Eerst de 9e lekker NL-italie kijken in de kroeg rn de 13e NL-Frankrijk in het PSV stadion kijken voor het concert van Guusje Meeuwis.
    Hup holland hup!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wel jammer dat Nederland - Roemenie en Frankrijk - Italie op dezelfde dag en zelfde tijd beginnen ( 17 Juni, 20:45 ).

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Dat is wel kut ja, Frankrijk - Italie is juist zo'n leuke wedstrijd.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is de laatste groepswedstrijd, is altijd tegelijkertijd net als in een reguliere competitie.. Om voorkennis/salonremises te voorkomen.

Serieus? Waar kun je dat een beetje volgen? Die spits heb ik namelijk in m'n EK-manager ;) En waarom is Arshavin geschorst?

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jup, alle wedstrijden die tegelijk worden gespeeld:

15 Juni 20:45 Zwitserland - Portugal en Turkije - Tsjechie
    16 Juni 20:45 Polen - Kroatie en Oostenrijk - Duitsland
    17 Juni 20:45 Nederland - Roemenie en Frankrijk - Italie
    18 Juni 20:45 Griekenland - Spanje en Rusland - Zweden

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    De beslissende ronde wordt altijd tegelijk gespeeld. Meestal wordt het echter wel op een andere zender uitgezonden(RTL 7, SBS 6 ofzo). Helemaal als Nederland afhankelijk is van dat resultaat.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar ik wist niet of dat de laatste wedstrijd zou zijn. En ze doen het vaak op 2 zenders ja, of als het maar op 1 zender is switchen ze vaak naar de andere wedstrijd als er wat belangrijks gebeurd is.

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    op Ned1 komt Nederland - Roemenie, en op Ned3 komt Frankrijk - Italie. Of het is net andersom maar in ieder geval zendt de NOS beide wedstrijden uit.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wel godverredomme :mad:

Edit: Ziet er niet goed uit:

[​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina