1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. mars15

mars15 Guest

persoonlijk noem ik dat een grensgeval ja...

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Pfff 30 kilometer. Die rook van Rotterdam doet rare dingen met je_0/

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in de vakantie ook naar Drenthe :cool:
    We gaan paintballen bij Major Paintball, zegt dat je iets? :cool:

Edit:/ we zitten bij Gees dacht ik.

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Omg, ja. Dat slaat toch nergens op..? :eek:

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Van Bronckhorst en Sneijder mee naar WK

5/6/2006 19:02

Van de vier blessuregevallen bij het Nederlands elftal zullen Giovanni van Bronckhorst en Wesley Sneijder in ieder geval wel meegaan naar Duitsland. Zij zijn binnen enkele dagen weer fit en moeten in staat zijn om tijdens het openingsduel van zondag met Servië en Montenegro te kunnen spelen.

Van Bronckhorst maakte zich direct na afloop van het oefenduel met Australië (1-1) al weinig zorgen. Hij verwachtte toen al dat zijn kneuzing geen problemen zou opleveren.

Over de fysieke gesteldheid van Sneijder waren de zorgen groter. De 21-jarige middenvelder van Ajax moest al hinkelend en ondersteund door fysiotherapeuten van het veld. Nader onderzoek heeft echter uitgewezen dat zijn enkelblessure niet ernstig is. Binnen vier á vijf dagen moet de training kunnen hervatten.

Bondscoach Marco van Basten verklaarde zondag dat hij eventueel geblesseerde spelers wil vervangen als zij niet snel genoeg herstellen. Van Phillip Cocu, Kew Jaliens en Rafael van der Vaart is op dit moment nog onduidelijk wanneer ze weer inzetbaar zijn.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb liever dat Gio en Sneijder uitvallen dan van der Vaart en met name Cocu

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Word... :cool:

of Excel, net wat je wil :+

8. mars15

mars15 Guest

Van Basten roept geen nieuwe spelers op
    De KNVB heeft laten weten dat bondscoach Marco van Basten geen enkele aanleiding ziet om nieuwe spelers op te roepen.

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee idd, want vd Vaart en Cocu waren geen twijfel gevallen en als Sneijder en Gio meegaan dan zie ik ook geen reden om een nieuwe op te roepen.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Neen:b:

Wel langskomen in Assen joh:lol:

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Een van deze spelers mag van mij Kew Jaliens wel vervangen. Zal dan wel Nigel de Jong worden aangezien die op dezelfde plek uit de voeten kunnen. Stijn Schaars zal wel in het geval voor voor de middenvelders zijn, Sneijder / Van der Vaart en Cocu.

Ben benieuwd.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    geen huntelaar :'-(

viel te verwachten natuurlijk, maar toch best jammer

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ie een extra spits mee nemen? ;)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    geen idee 8)
    ik wil gewoon dat Huntelaar meegaat: in 2 maanden tijd topscorer worden van het ek EN het wk zou toch mooi zijn :+

//edit: ergens zei iemand dit: van Persie een linie laten zakken, en dan Huntelaar erbij nemen; heb je theoretisch gezien geen extra spits :D

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hoe mooi het ook zou zijn, ik zie Van Basten geen Huntelaar mee nemen.. Al, als je het zo bekijkt, met van Persie een linie laten zakken, zou in principe kunnen, maar dan zou je met 2 spitsen moeten gaan spelen, want Huntelaar is niet echt een rechterspits.. of hij moet een beetje gaan hangen, maar dan laat je bij sommige wedstrijden misschien teveel ruimte voor een opkomende verdediger bij de tegenstander..

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huntelaar had makkelijk als invaller voor Van Nistelrooij mee gekund. Nu is er geen echt goede vervanger voor hem. De Jong meenemen vind ik een rare keuze.

17. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat van Basten uit principe Huntelaar nu niet meeneemt..

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de vervanger voor nisterooy is is vennegoor, en kuyt kan ook als centrumspits fungeren, kuyt is logische vervanger voor de flanken en van persie en robben zijn eigenlijk niet bespreekbaar, dan is het een logische keuze dat huntelaar niet meegaat, hij zou als enige de plaats van 'van nisterrooy in kunnen nemen, en als je moeten kiezen tussen van nistelrooy met veel ervaring en in vorm en huntelaar die in de mickey mouse competitie een seizoen goed heeft gespeeld kies ik voor ven the men.

Schaars speelde trouwens wel erg goed op het ek, maar ik had davids eigenlijk ook een kans gegeven, hij heeft wel ervaring, dus een goede vervanger voor een ervaren speler als cocu.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Neen vennegor is een goeie speler die in top vorm is momenteen 0.o..

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben het wel ongeveer eens met wat je zegt in het eerste deel over Huntelaar, maar wat betreft het 2de gedeelte maar gedeeltelijk. Ik denk dat ik Seedorf op dit moment een betere middenvelder vind dan Davids, zeker als gekeken wordt naar de wedstrijden waarin hij speelde voor de Spurs. Hij raakt te snel geïrriteerd tegenwoordig(Ja, nog meer als vroeger imo) en maakt onnodige overtredingen die vaak genoeg resulteerden in een gele of zelfs rode kaart. Als je dat op het WK doet terwijl je met 3 middenvelders speelt wordt je daar als trainer niet vrolijker van. Seedorf is wat dan misschien nog minder een teamspeler dan Davids af en toe, maar hij heeft een geweldige traptechniek en is vrij balvast.

Huntelaar voor Jan met de lange achternaam is denk ik wel een goede oplossing, maar van Basten ziet het overduidelijk heel anders.

EDIT: Oh en een middenveld met Gabri, Schneider en Davids>>>>>>> het middenveld van alle andere clubs in de eredivisie.

Laatst bewerkt: 6 jun 2006

Deel Deze Pagina