1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dubbelpost, jammer dan.

Echt bagger dat Cocu nog steeds zo geblesseerd is...

2. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Oranje hitlersnor is succes
    Bron: fok.nl

"Don't go to Germany without one", de slogan voor het nieuwe hebbedingetje voor WK-supporters: de oranje hitlersnor. Het is een oranje plaksnorretje, in de vorm van de (eigenlijk zwarte) snor van de Duitse nazileider Adolf Hitler.

De snor heeft de officiële naam MeisterSchnurr. MeisterSchnurr.com ziet wel brood in de markt. De aanbieders zeggen dat de snor nu al een succes is. Je kan er twee kopen voor slechts vier euro. Overigens is de snor in alle kleuren beschikbaar. Voor Duitsers is er een speciale zwarte versie. De Duitse versie is volgens de site zelfs het meest populair en door de massale vraag al uitverkocht.

Enkele maanden terug kwam de oranje Wehrmachthelm in de schappen, ook een WK-product die verwijst naar de Tweede Wereldoorlog. Er kwam veel weerstand tegen, maar het product bleek ontzettend populair.

'Goed' voorbereid naar Duitsland

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    haha, die is bruut :D Wel hard though :+

4. mars15

mars15 Guest

vind er niks aan

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die oranje helm vind ik nog wel geinig maar dit is gewoon smaakloos :|

6. mars15

mars15 Guest

zou dit wat zijn !

http://www.internetvoordeel.nl/docu...ID=15913&PHPSESSID=4u9pges1g9bgfcg9h2b6r3ff76

Bierkoeler

Geschikt voor alle standaard 5-Liter fusten: o.a. Grolsch, Dommelsch, Jupiler, Amstel, Hertog Jan, Warsteiner etc.

Thuis genieten van een heerlijk vers getapt biertje? De bierkoeler is ontwikkeld voor liefhebbers van vers getapt bier.

Het aansluiten van het fustje en het tappen van een biertje doet u in een handomdraai. Het apparaat is uitermate gebruiksvriendelijk en nagenoeg onderhoudsvrij.

Specificaties:
    - Aan/uit-schakelaar met verlichting
    - Temperatuurregelaar
    - Bedieningspaneel aan voorzijde
    - Geïsoleerde deur met opening voor tap
    - Afmetingen: (hxbxd): 30x41x56 cm
    - Gewicht: 14 kilo (zonder vat)
    - Snoeropbergmogelijkheid
    - Tec-plaatje voor koeling

Nu met waardebon voor het gratis afhalen van 5 liter fust Grolsch Premium pilsener bij uw dichtstbijzijnde Mitra slijterij.

Koop nu de bierkoeler voor maar 79,99 euro!

Van € 129,-
    Voor € 79,99

kruidvat

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt onzin die snor. Ik kan het nog net begrijpen dat Nederlanders een hekel hebben aan Duitsers (heb dit zelf helemaal niet, ik heb zo mijn redenen..) maar dit gaat naar mijn idee echt tever. Dit vind ik geen humor meer.

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt onzin die snor. Ik kan het nog net begrijpen dat Nederlanders een hekel hebben aan Duitsers (heb dit zelf helemaal niet, ik heb zo mijn redenen..) maar dit gaat naar mijn idee echt tever. Dit vind ik geen humor meer.

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die helmen waren wel tof, maar gaat wel te ver vind ik...

10. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    joh is toch gewoon een lolletje, beetje de oude rivaliteit terughalen.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat kan wel op een andere manier(Helmpje, shirt met "Wo is mein Fahrrad" etc), daar heb je echt geen directe verwijzing naar Hitler voor nodig

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bah! Wat zag dat er vreselijk uit. Ze zag gewoon ineens de voet naast het been, ongeveer zo van achteren gezien:|_ . :eek:

Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hier heb ik (gelukkig) nog geen beelden gezien maar toe hij het vorige keer zijn been brak was echt pijnlijk om te zien

edit//
    Toch wel een tegenvaller voor Duitsland maar ook zonder Ballack moet ze makkelijk van Costa Rica kunnen winnen

Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind Ballack de enige goede speler van Duitsland, de rest is 'aardig'.

15. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Zonder Ballck hebben ze veel minder kwaliteit in de pleog en ik denk ook minder zelfvertrouwen omdat hun beste speler nu niet mee doet. Maar ik denk wel dat Sweinsteiger een beetje de rol van Ballack kan overnemen.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel handig ja, maar wat nog beter zou zijn, zou een systeem zijn dat automatisch de 1e van de poule zeg maar goed plaatste voor de achtste finales :9. Jammer dat dat er niet bijzit ;)

18. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met die duitsers is dat ze altijd goed terugkomen. Zelfs zonder Ballack zullen ze nog moeilijk te verslaan zijn.. Maarja, van mij mogen ze, wil ze wel tegenkomen in de halve finale ofzo. Zou toch cool zijn als er weer een 'klassieker' zou komen, met nederland dan als winnaar uiteraard. :9

19. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht wel dat Duitsland vrij eenvoudig met 2-0 wint van Costa Rica.
    Duitsland en Polen gaan in deze poule door.

20. basovich

basovich Guest

ik las net op teletekst dat van bommel kamt met een knieblessure maar toenet las ik op vi.nl dat schaars en de jong naar huis mogen omdat iedereen van zijn blessures zijn hersteld..:confused:

Deel Deze Pagina