1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een b-elftal opstellen?

    Ik neem aan dat Argentinie liever eerste van de poule wil worden hoor, dan spelen ze namelijk tegen de nummer 2 van poule D. En die is waarschijnlijk toch iets minder sterk dan de nummer 1 van die poule.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik denk dat je in deze poule erg je best moet doen om 1ste te worden, want dan kom je waarschijnlijk tegen Mexico te spelen. Als je 2e wordt dan moet je waarschijnlijk tegen Portugal. Dit zal bij Argentinië ook wel meespelen.

    Maar goed, ik denk dat we al zeer tevreden kunnen zijn als we überhaupt doorgaan...
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als Argentinië ook wint van Servië zijn ze al door naar de volgende ronde. Dus het komt vaak voor dat ploegen dan met een B-elftal op de proppen komt om de A-spelers rust te gunnen voor het zwaardere werk in de volgende ronde. Net als 2 jaar geleden, toen Tsjechië tegen Duitsland met een B-team speelde omdat ze al van Letland en Nederland hadden gewonnen. (En toch wonnen ze ook tegen Duitsland)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    En het gaat beginnen :)

    Voel nu toch wel wat spanning op komen
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_O_ _O_ _O_ \o/ \o/ \o/ :b:
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    dit is de oranje style
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heerlijk doelpunt \o/

    Verder vind ik zowel Nederland als S&M niet echt goed spelen

    edit//Merk mag wel wat meer door laten gaan
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Oelewapper, t is 0-1 :9 Robben is back:b:

    Merk die kan meteen richting gaskamer naar deze wedstrijd man :confused:

    BTW, wat gaat de eindstand worden? :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2006
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat nederland wat meer over rechts moet gaan spelen, het grootste gedeelte gaat allemaal over de linkerflank. Al komt er wel aardig wat dreiging van Robben vanaf die kant. Ik vind het alleen jammer dat van Persie zo weinig nog te doen heeft gehad.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Vind Sneijder heel erg slecht spelen, hoop dat van der Vaart nog wat minuten mee kan pikken
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste 3 punten zijn binnen.. Ik vond van Nistelrooi trouwens echt klooien op het veld..
     
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik vond sneijder tegenvallen...
     
  13. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Het kon echt veel beter. Nederland had dan wel veel balbezit maar S&M was lekker fel. Ze hadden echt veel mooie kansen vond ik(S&M). Nederland kan echt beter. Maar over het algemeen doet Nederland het in het begin altijd iets minder.
     
  14. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het maar slap voetbal van Nederland....Het is te idioot voor woorden dat de tegenstander telkens een voorzet mag geven wat steeds gevaarlijk is. Probeer die speler dan aan te pakken pak die bal ga er niet heel de tijd voor staan. Van Nistelrooi en Sneider waren ook echt slecht alleen maar balverlies.
    En als Nederland voor staat gaan ze opeens niet meer voetballen, gaan ze heel de tijd overspelen wat continu tot balverlies lijd. Val gewoon aan en probeer op 0-2 te komen das een stuk veiliger.

    Wat ik ook nooit begrijp van Nederland is de ballen uit stil staande positie. Ze kunne allemaal goed voetballen en moeilijke trucjes maar als ze een corner moeten nemen ( komt die bal nog eens niet in de buurt van een oranje speler.)


    Maar ja we hebben 3 punten, maar ik vind ze wel spelen als mietjes. Als ze zo gaan spelen tegen argentiene dan kenne ze meteen opgeven.
     
  15. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zat niet goed in de wedstrijd
    Sneijder kon me niet bekoren
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder zat niet lekker in de wedstrijd. Van Nistelrooi speelde als een krant.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Gezien de omstandigheden vond ik het best wel goed gaan.
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan toch nog beter dan sneijder (naar mijn mening)
    Robben was gewoon heerlijk, zoals we hem van `vroeger` kennen.

    Moet straks verder in het toernooi moeten ze toch echt wel beter spelen willen ze nog een kans maken.
    Maar zoals op de vorige pagina al gezegd, nederland moet echt blijven voetballen, ookal staan ze voor, gewoon blijven aanvallen, en niet alleen maar verdedigen, dat gebeurde bij advocaat ook al zoveel, echt zonde...
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Robben had blijkbaar geen last van hitte, die was fenomenaal :)
     
  20. basovich

    basovich Guest

    leek wel of hij in z'n eentje speelde man..hij dacht volgens mij dat hij de enige was..kaapte zo een bal voor z'n medespeler weg die echt kenker hard kon uithalen op goal omdat ie er lekker voor stond en niemand bij hem en robben moest uit de draai schieten (schoot BTW toen tegen een speler aan) maar verder had hij ook een paar x de bal erg klungelig verloren maar verder was hij wel de beste man van het veld..this btw wel een eigendunker:9 : 'ze zochten de knapste van allemaal'. mjra hij is wel degene die nederland een stuk verder heeft geholpen:)..volgende wedstrijd tegen ivoorkust winnen en wij zijn door..8)
     

Deel Deze Pagina