1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. basovich

    basovich Guest

    hebben ze er al 2 gespeeld dan :9

    *kuch* ajaxcied *kuch*
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2006
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dramatisch? Hij deed het toch niet zo slecht.
    Okj, niet zo goed als tegen Australië, maar nu was ie toch zeker niet slecht bezig vond ik.
     
  3. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, zo een dikke telegraaf op zaterdag met weekend bijlage die helemaal kapot nat is van de regen..

    Zo een krant ?
     
  4. basovich

    basovich Guest

    net mexico-iran aant kijken..wat een dramatische en saaie wedstrijd maar wel 1-0 voor mexico terwijl ik iran beter vind spelen
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat heb ik mij deze wedstrijd zitten ergeren aan het NL Team. Slecht voetbal !
    Maar goed. We hebben gewonnen daar gaat het natuurlijk allemaal om ! eerste 3 punten hebben we
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste helft was wel aardig, zat geen tempo in, maar ik kon het zelf buiten nog geen 10 minuten uithouden.

    Tweede helft was niet goed, maar de spanning was voor mij genoeg.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Basovich, 1-1 inmiddels :)

    Nederland speelde matig moet ik zeggen. Sneijder en van Nistelrooij waren gewoon slecht. Maarja 3 punten binnen. Ik denk dat ze het nog wel moeilijk krijgen hoor. Argentinië en de Ivoorkust zijn toch top ploegen hoor. Ik weet niet...
     
  8. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik moet wel zeggen dat Kezman best goed was van de tegenpartij!
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    dat vond ik wel meevallen. van Nistelrooij kon weinig doen.. hield wel bal vast, maar als dan niemand uit tweede lijn komt, tja.. dan ben je em snel kwijt. door het midden hadden we sowieso weinig kans. Sneijder kon beter idd.maar dat komt nog wel denk ik, was weinig ruimte en ik vond dat we soms ietwat voorzichtig speelden. Vond Boulahrouz trouwens wel super invallen, net als kuijt. verdiende winst anyway
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Gezien de weersomstandigheden en tegenstander is het een prima prestatie. S & M is gewoon een stugge ploeg waar weinig landen van zullen winnen, ze zijn zeker sterker dan de landen die we in de kwalificatie hebben getroffen (Tsjechië en Roemenië).

    Dat Nederland na de 1-0 niet bleef aanvallen (misschien ook wel niet meer kon) vond ik niet meer dan logisch. De enige kracht van S & M is namelijk de omschakeling, ze wachten op een fout van de tegenstander en komen er dan uit. Zodra ze zelf het spel moesten maken heb ik alleen een paar kansloze lange ballen gezien.

    Al met al een lastige poule, het voordeel is wel dat iedereen van iedereen kan winnen. Ik zie Argentinië vrijdag ook niet zomaar van S & M winnen. Gelijkspel zou dus wel eens genoeg kunnen zijn tegen Ivoorkust.

    Complimenten voor van Basten en ''onze'' jongens \o/
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    slap voetbal ja, maar alonso heeft mijn dag toch weer perfect gemaakt eerder tijdens de F1...

    Toch proficiat aan alle hollanders. De eerste 3 punten zijn binnen, slecht voetbal of niet.
    België supporter voor the real underdog Australië!!!
     
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik hou alle scores bij op m'n (bij de playboy bijgeleverde) Mini cooper WK schema :) Vraag een score en ik heb m :9
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het zegt wel wat dat S&M in de kwalificatie alleen een goal tegengehad hebben tegen spanje.. S&M is zeker geen ploeg die je moet onderschatten en dat hebben veel mensen wel gedaan denk ik :) maar de punten zijn binnen en daar gaat het om..
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Sneijder eigenlijk helemaal niet zo slecht spelen... Niet zo goed als tegen Australië, maar dramatisch is wel erg overdreven. Hij speelde gewoon redelijk.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dramatisch was het niet, maar hij kon telkens geen beslissende bal geven of wat dan ook.
    Anyway, HOLLAND!!!!!
     
  16. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    was n mooi potje voetbal net mexico-iran... in de 1e helft was iran duidelijk wat beter en had meer kansen.. mjah mexico was technisch gezien toch beter en dat lieten ze ook in de 2e helft zien.. welverdiende overwinning dusz.. nu afw8ten op t wedstrijd tussen porto en angola :p
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zag net nog samenvating van S&M - NL, als Kezman en (volgens mij) Miloshovic elkaar niet in de weg hadden gelopen was het gewoon 1 - 1.

    Redelijk veel mazzel gehad dus.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ja en als S&M geen keeper had was het 10-0 geworden :confused:
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Was dat leuk bedoeld?
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is sarcastisch... Als als als, dan ken ik er nog wel een paar.
     

Deel Deze Pagina