1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, het principe is hetzelfde.
    Als S&M en Nederland alle kansen had afgemaakt dan had Nederland uiteindelijk nog gewonnen.
    Nederland heeft gewoon verdiend gewonnen. 61% balbezit. Goed positiespel. Het spel zelf was niet spectaculair te noemen, maar met die brandende zon valt dat wel te begrijpen.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gezien de omstandigheden en de taaie tegenstander (maar één tegengoal in de kwalificatiereeks) vind ik dat Nederland het goed heeft gedaan.
    Ze hebben een belangrijke stap gezet richting de volgende ronde.

Robben was echt waanzinnig! Mooie goal en constant was hij dreigend.
    Wel jammer dat men niet zoveel gebruik maakte van Van Persie die trouwens erg goed speelde.
    Sneijder had echt te veel balverlies en teveel mislukte acties. Ook had van Nistelrooy zijn dag niet. Niks lukte en ze konden hem ook slecht bereiken. Volgende keer beter voor Van the Man.

Die scheidsrechter floot echt voor elk klein dingentje, beetje een zeikerd.
    Af en toe was het namelijk echt onterecht.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb iets wat ze internet noemen. Heb je alle scores bij de hand zonder dat je iets moet doen:9

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb footiefox, dat is nog veel beter (alhoewel dat ook via het internet gaat ;))

5. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze nog een beetje aan de bal moeten wennen.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker wedstrijd tot nu toe, Angola-Portugal. :cool:
    Veel kansen van C. Ronaldo.

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik heb het nu echt zo ontzettend druk op school... Gelukkig weet ik waar mijn prioriteiten liggen en heb ik alle wedstrijden tot nu gevolgd. Toppers vond ik Argentinië-Ivoorkust en Mexico-Iran. Mooie wedstrijd van Portugal, ik verwacht dat ze nog wel een aantal goals gaan maken dadelijk :).

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik moest wel lachen trouwens toen Merk onderuit ging door van Bommel..
    Zie je ineens de scheids een duik maken:+

Nederland speelde niet ontzettend goed, en vrijwel alles ging over de linkerkant via robben. Die speelde dan wel weer heel erg goed, maar toch kan iets meer variatie toch geen kwaad.
    Verder vond ik dat heitinga zeker in de passing erg sterk was. Hij heeft toch zeker wel een cross pass of 6 aan robben gegeven die allemaal precies bij robben aankwamen.

Sneijder.. valt niet veel over te zeggen. gewoon niet goed, evenals van nistelrooij. Hopen dat het met die 2 volgende keer beter gaat.
    Vond ook mathijssen niet erg overtuigend spelen dit keer.

Nou ja op naar de volgende wedstrijd Nederland-Ivoorkust a.s. vrijdag!

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vond persoonlijk Mexico - Iran beter dan Nederland S-M.. :+

10. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    saai wedstrijd net tussen porto en angola man.. jezus zegh k had echt wel meer verw8 van de portugezen.. t lijkt wel alsof iedereen een beetje op een laag pitje speelt dezer dagen..

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had ook meer verwacht. Wel een aantal goede aanvallen via bijvoorbeeld Figo, maar ze kwamen in de tweede helft niet meer dichtbij. Angola stelde niet veel voor, soms een afstandsschot, maar daar schrok ik niet van. Ik vond het commentaar wel erg goed. Leuk die vergelijking van Scolari met Dr. Phil :9. Morgen staat ons ook wat te wachten. Ik verwacht nogal veel van de Tsjechen, ik hoop maar dat ze het waar kunnen maken.

12. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Vraag me af hoe de kijkcijfers waren van de wedstrijd S&M-NL

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Fucking bullshit, spelen ze al weken mee, sommige zelfs bij hun team al eerder..

T was gewoon te heet daar, en die omslag van normaal naar zo heet, is voor niemand echt goed.. Zelfs spelers van een of ander afrikaans team ofzo, zweette zich de tering.. 8)

14. mars15

mars15 Guest

Zin in vrijdag :)

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vandaag een goede dag gehad met de wk poule, 23 punten de hoogste dag score vandaag. \o/

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Nederland - S&M goed, en Argentinië - Ivoorkust ook. Zat er ook erg dichtbij met Mexico - Iran. Leuk dagje gehad, toch gezakt :'-(

17. mars15

mars15 Guest

ik kan alleen maar mee doen tot achtste finale

kut systeem...

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Had Mexico-Iran bijna goed en Portugal-Angola helemaal \o/

Vandaag worden het niet veel punten voor mij.Heb Australie-Japan op 1-1 en Italie-Ghana op 0-2 gegokt.

Heb wel zin in alle 3 wedstrijden van vandaag :)

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Het niveau valt tot dusverre wel tegen helaas. Het is vooral opvallend dat, bijna, alle landen de 2e helft ver terug vallen (waarschijnlijk door de hitte).

Tevens zie je dat veel spelers niet super fris ogen door het lange seizoen, Steven Gerrard heeft bijvoorbeeld al 60 wedstrijden gespeeld dit seizoen, dat is ook niet echt bevorderlijk voor het niveau.

Hopelijk wordt het de komende wedstrijden wat beter...

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    denk het wel hoor, tis altijd even wennen aan het weer, maar daarna voel je er minder van. het niveau zal wel gaan stijgen. Hoop wel dat we doorgaan, als we straks dan tegen iran of mexico ofzo moeten.. nah lijkt me toch niet zo moeilijk, ben je ook weer makkelijker door. Misschien is deze poule nog wel het moeilijkste gedeelte van het WK 8)

Deel Deze Pagina