1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd gezellig.:)
    Ik hoorde trouwens dat Kuranyi niet mee gaat doen met Duitsland?:{
    Beetje raar dat de beste spits van Duitsland niet geselecteerd is, hopen dat de trainer weet wat hij doet.

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat de verassende tegen aanval van Klinsmann is op het niet meegaan van Huntelaar ;)

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    is alleen maar mooi, hoe eerder wij ze kunnen uitlachen dat ze eruit liggen hoe beter. en kuranyi vind ik ook bagger, maarja bij gebrek aan beter zou ik hem toch wel selecteren.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien, maar Duitsland speelt geen 4-3-3 misschien was dat de reden. Want Kuranyi is toch echt een centrumspits. Hij speelde inderdaad niet zo best de laatste weken nee maar het is toch een goede speler. Ik vind het ook schandalig dat Van Basten Barry Obdam niet meeneemt. Hij heeft nog wel een keer het winnende doelpunt gescoord in een interland en hij heeft heel veel ervaring...
    Wat moet hij nou met Heitinga? Die gast heeft bijna het hele jaar op de bank gezeten en totaal geen ervaring. Hugo Borst en Hoerie Mulder hadden al hun twijfels over de NL verdedigingslinie. Nu kunnen ze zich nog meer zorgen maken.

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van jaliens...onbegrijpelijk dat die geslecteerd is...

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelde goed de laatste weken en dient als extra RB.
    We hebben niet veel RB's in NL.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heitinga heeft wel ervaring. Op het EK speelde hij toch best goed elke keer dat hij in het veld stond.
    En Heitinga heeft de laatste maanden toch steeds goed gespeeld vind ik.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad zo dat hij de laatste maanden goed speelde, Obdam nou niet echt en was niet zo best in vorm. Maar gaat het nou om momentopnames?
    Maduro speelt ook bagger de laatste tijd en die gaat wel mee? Eveneens als Kuyt en Landzaat die niet al te best speelden.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Van Basten nog twijfels had, heeft de beslissing afgehangen van de laatste maanden, dat denk ik wel.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien of dat een verstandige keuze was. Maar ook Huntelaar was in goede doen dus op dat punt kan ik hem niet volgen.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij Huntelaar niet om zijn vorm niet heeft meegenomen, maar zoals gister bij Voetbal Insite al werd gezegd: 'om het grote Oranje even te proeven'. Huntelaar is gewoon nog te jong om op zo'n groot toernooi te spelen, als ie dat al gedaan had. Kuyt is 2e keus voor in de spits mocht RVN niet goed spelen oid, dan zou Huntelaar weer op de bank/tribune moeten zitten, daar heeft hij ook niks aan. Op het EK volgende week kan hij gewoon elke wedstrijd spelen, en daar doet hij ook genoeg ervaring weer bij op.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik ook. Maar je verkiest een speler op zijn kwaliteiten, niet alleen om zijn ervaring.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij vind Opdam een betere verdediger dan Heitinga?

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    In verdedigend opzicht en aanvallend opzicht samen gezien, ja.
    En het is Opdam ja, Obdam volgens Talpa een tijdje terug.:confused:

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook een beetje onzin, want dan had ie Babel ook thuis kunnen laten die nog even 2 jaar jonger is dan huntelaar.
    En ik denk dat heitinga is gekozen vanwege de goede vorm waarin hij is.
    Opdam speelt de laatste tijd niet goed, en het WK is er al bijna, en zo snel krijg je niet je vorm terug!

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat dacht ik even:b:

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Babel heeft meer oranje ervaring.
    Maar nou niet echt internationale. Huntelaar daarintegen wel; een beetje van de CL en Uefa cup. Maar als je ziet wat andere landen voor een spelers selecteren had van Basten ook wel eens wat anders uit kunnen proberen.
    Maar dat doet hij niet omdat Huntelaar een hele nieuwe toevoeging aan het team zou zijn. En hij wilde het team/selectie ongeveer een beetje hetzelfde houden, dat heeft hij wel eens gezegd.

18. basovich

basovich Guest

@ voodoo

selectie frankrijk:

:cool:

19. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Rare Franse namen hahaha

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat de selectie van Frankrijk is heet ik Rita Verdonk.

Deel Deze Pagina