1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ja met 2-0.. maar toch jammer. Ghana speelt echt wel goed, maar ze kunnen gewoon geen goals scoren. Had gehoopt op een lucky 1-1, maargoed. Italianen zijn listig
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Pizza boeren ze speelde goed, echt rekening mee te houden, best leuk ook om naar te kijken
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    en wederom een negative rol voor een scheidsrechter.. dit is de laatste tijd wel heel vaak zo.

    Hij gaf totaal geen kaarten voor toch wel zware overtredingen, maar voor een bal weg gooien krijg je wel geel.

    Smerige overtreding trouwens op Iaquinta, er was al gefloten, en dan toch nog gewoon op die manier doorgaan.

    Verder vond ik italie niet ontzettens sterk spelen, maar wel controlerend
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een leuke wedstrijd om naar te kijken. Ghana was (verrassend) best wel sterk. Ik vond de scheids wel goed fluiten. De wedstrijd begon naar mijn mening toen Toni op de lat schoot. Nja die 1-0 was natuurlijk erg mooi van Pirlo, wat een schot :D. De goal van Iaquinta was ook erg leuk, goed gerend en het lekker koeletjes afgemaakt. Toch een goeie wedstrijd van Italia.
     
  5. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoohoo. 2-0 voorspelt!! *)

    Ik vond Ghana ook verbazingwekkend goed. Ik wist niet dat er zoveel 'bekende' spelers bij zaten.

    BTW: Die verdediger van Ghana (die de 2-0 veroorzaakte) is volgens mij ook omgekocht. :)
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    en ik sta na de achtste finale te kijken pff
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou gaat lekker met mij.

    Vandaag Togo, Frankrijk en Brazilië. Topprogramma_O_
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    w00terdew00t, ik sta boven Mtthz :cool:
     
  9. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    welke Winnaar van Gisteren vedient de Titel , Beste Spel van de Dag ??
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    tjeschie denk ik. maar heb die maar 1 helft gezien

    italie was ook wel leuk

    ik heb mee gespeeld met de toto

    hou je vast

    zuid korea
    frankrijk
    brazilie
    duitsland
    spanje
    engeland

    moeten allemaal winnen

    had 3 euro ingezet krijg ik 23 terug
     
  11. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat Brazillië niet in de Finale komt ...... anders heb ik een zware kater The Day After
     
  12. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Togo staat voor met 0-1 door een goal van Kader... in de tweede helft kan er bijna alles nog gebeuren.
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    het staat inmiddels 2-1:)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  14. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik was zo dom om alleen de poulewedstrijden in te vullen. :mad:
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Togo:'-(

    Naja dan maar tegen Zwitserland en Frankrijk_0/
     
  16. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    Koreaaaaaaaaaaa:thumbs: \o/
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    :)
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  19. mars15

    mars15 Guest

    Veronica zendt deze weken op tv in de pauze van WK-voetbalwedstrijden het WK lingerie uit. Speciaal voor hen die geen reclame willen zien, toont Veronica schaars geklede dames die penalty's schieten en strijden voor de titel 'Hotshot'. Vanavond doet daar Sandra Krijgsman aan mee. De dame die vorig jaar international Robin van Persie nog beschuldigde van verkrachting.

    Onlangs werd bekend dat justitie Van Persie niet zal vervolgen wegens verkrachting. Wat er precies tussen de twee is voorgevallen, is nog steeds duister. In ieder geval deelde Van Persie wel het bed danwel de badkamer met de Rotterdamse schone en had daar seks met haar. Volgens hem deed ze dat vrijwillig, volgens haar niet. Maar Krijgsman heeft geen hoger beroep aangetekend tegen de beslissing om Van Persie niet te vervolgen, zodat de voetballer definitief vrijuit gaat.

    Vanavond is Krijgsman te zien op Veronica als deelneemster aan de hotshot-competitie. Wellicht in een poging al wat geld te verdienen voor de schadeclaim die Van Persies advocaat Bram Moszkowicz aan het opstellen is. Krijgsman neemt aan het WK-lingerie deel 'namens de VS'.

    http://images.fok.nl/upload/060613_272_krijgsman-wkhotshot.jpg
     
  20. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat lelijk
     

Deel Deze Pagina