1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutscheids die fluit bij Frankrijk - Zwitserland.
    Echt onbenullige redenen waarom die man gele kaarten geeft aan spelers.
    Maar die commentator dan ook: "Die man is vreselijk!", "Die Rus (de scheids dus) is geschift!". En zo zei hij nog meer.
     
  2. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    wat een stel domme Scheidsrechters op het WK , en dit is nu al de Ergste :mad:

    Ontslaan die Gast
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind opzich wel dat er goed gefloten wordt.
    Maar deze scheids mogen ze nooit meer een fluitje geven.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    jammer dat ik nu moet afhaken bij die wk poule, want tot gister had ik alles bewust voorspelt maar vanaf vandaag had ik maar een beetje ingevuld omdat ik gaan zin had alles in 1 keer te doen maar ik was vergeten het alsnog te doen dus vanaf nu is bijna alles fout.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, deze wedstrijd is erg raar... Stomme scheids idd. Veel kansen gezien, jammer van de vaak stomme fouten. Vooral die van Frankrijk in de eerste helft, waar er op de handen werd geschoten. Stom stom stom!
     
  6. basovich

    basovich Guest

    haha da frankrijk..waarom zet die coach trezeguet niet in:confused: vind het echt een klote wedstrijd en gewoon bijna een dikke kans op 1-0 van zwitserland.. en die scheids het wel zin in die kaarten joh!!..
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Onbegrijpelijk dat Trezeguet niet gespeeld heeft. Echt een giga domme fout.
    Was echt een baggerwedstrijd. Een van de slechtste die ik heb gezien.
    Frankrijk speelde slap en kwam super vermoeid over.
    Alleen Zidane speelde ok.

    Die scheidsrechter mag echt nooit meer in zijn leven een wedstrijd fluiten. Wat een zootje maakte hij ervan. Gewoon een stuk of 5 onterechte gele kaarten.
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    frankrijk laat ze maar net zo kut spelen als 2002 en 2004
     
  9. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, wat waren die wedstrijden van Frankrijk en Togo toch saai!
    pff, hoop dat Brazilië straks beter speelt :)
     
  10. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Teh Wedstrijd begint zodadelijk.

    Men, ik hoop dat brazilie verliest.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Vind Brazilie niet echt geweldig spelen al scoort Kaka net. Had er zeker meer van verwacht.
     
  12. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het weer heerlijk om ze te zien pingelen _O_ Alsnog mooi voetbal
     
  13. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon veel beter van Brazilië, net als Nederland zondag.
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag
    Spanje - Oekraïne 2-1 > Wil ik zoiezo kijken, verwacht ik veel van!
    Tunesië - Saoedi-Arabië 1-0
    Duitsland - Polen 2-0
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Pfff, sta nu 2de in de poul :mad:

    Nee, maar heb er wel weer zin in vandaag. Misschien dat Oekraïne voor een stunt kan zorgen, je weet het nooit met Sheva.
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja iedereen heeft nogal hoge verwachtingen van Brazilië maar zolang ze winnen doen ze het toch goed. En Kroatië is zeker geen slechte opponent.
     
  17. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de 'Goddelijke Kanaries' onder mijn hoede had, dan had ik Ronaldo zeker buiten de basis gelaten. Het leek wel een zak stront zoals hij op het veld liep. Ik snap trouwens ook totaal niet waarom spelers als Alex en Gomes niet spelen! En waar is Juninho (geweldige spelverdeler, vrije trap, etc.)!

    Het is bij 'ons' Nederlands elftal precies hetzelfde. Waar zijn spelers als Huntelaar, Davids, Seedorf, etc!

    Ik snap van Basten ook niet helemaal. Ik bedoel Argumenten als: 'Davids is een lastige jongen', 'past niet in de groep' etc, is natuurlijk pure bullshit. Als je niet zodanig met mensen om kan gaan als bondscoach (of als leidinggevende in welke functie dan ook in het dagelijkse leven) en mensen niet zodanig kan sturen zodat ze binnen het team passen, dan doe je zelf iets fout en moet je de rol van bondscoach/leidinggevende niet op je nemen!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Bolle Ronaldo was zeker slecht gisteren. Vond Brazil sowieso tegenvallen. Als ze zo blijven spelen wordt het echt geen wereldkampioen. Jammer dat Kroatie niet wist te scoren.
     
  19. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    misschien is davids wel een dikke lul? Niet goed voor de teamsfeer enzo. En Seedorf? lol die is altijd kut geweest bij Nederland terwijl die bij zn club wel goed speelt. De coach heeft toch ook gezegd misschien heeft die niet de beste individuele spelers maar wel het beste team. Das toch het belangrijkst? :b: Al had ik davids ook graag erbij had gezien.. Maarja.. en ik vind het nog steeds belachelijk dat ik zelf niet ben geselecteerd.. :confused: :{
     
  20. basovich

    basovich Guest

    wow al 2-0 (17e min.) voor spanje..jmmr dat die keeper geen goeie reflex had;)
     

Deel Deze Pagina