1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet, ze hebben nog steeds kans om door te komen. In een poule waar zij nu in zitten is dat best mogelijk. Maar de manier waarop ze speelden tegen Spanje was wel van een verbazingwekkend slecht niveau, alsof ze de bal opzettelijk weggaven. Misschien heb je gelijk en heb ik het verkeerd, want zoiets ljikt inderdaad niet mogelijk, maar er was duidelijk iets aan de hand.
     
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever Nederland -Duitsland in de finale
     
  3. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat niet mogelijk omdat zowel Nederland als Duitsland i nde bovenste helft van het schema zitten. Het zou idd wel leuk zijn geweest :). Duitsers die voor eigen publiek worden vernederd door ons _O_
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wie zou ze dan omgekocht moeten hebben, Spanje zelf terwijl zij ook zonder moeite erdoor zouden moeten komen?
     
  5. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou spanje trouwens iemand omkopen.Ze hebben toch een goed team dus het slaat nergens op .Oekraine speelde gewoon niet goed haden mischien niet hun dag enz maar om nou gelijk aan omkopen tedenken is onzin maar als spanje het gedaan zou hebben zullen ze v0or een tijdje niet tezien zijn op een ek en wk
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    omkoping :+ , wat mensen al wel niet denken :emo::lol:

    Lekkere wedstrijd van spanje trouwens, wel een tikje sneu voor oekraine. Maar ik kijk wel meer uit naar vrijdag naar NL - CIV
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd |:-Het "trekken" was al een minuut of 10 voorbij toen de spanjaard onderuit ging. (volgens mij gleed ie uit op het veld, zie je veel dit WK)
    Komt nog bij dat 2x buitenspel werd gegeven wat erg close was.(1e helft)
    Vond de arbitrage niet super, waardoor de kansen voor Oekraiene wel heel klein werden.
    Spanje speelde wel gewoon erg sterk, daar geen twijfel over. Maar als het 2-0 was gebleven, hadden we een heel ander Oekraniene gezien in de 2e helft.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijke goal van mijn favoriet: Fernando Torres!
    [​IMG]
    Hopelijk niet zijn laatste. :)
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat die andere nu op zijn voet?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ja :9
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een goede live-stream van wk-wedstrijden die je op je pc kunt kijken. kan nergens wat vinden.
     
  12. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Tunesië - Saudi-Arabië 2-2. Prachtige wedstrijd zeg. :)

    Nu hopen dat Duitsland - Polen ook leuk wordt, en deze toernooi dag is weer helemaal compleet. :p
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Meen je dat 2-2? Me moeder zapte weg in de 91e minuut. En hebben ze toen nog gescoord?? :eek:

    Wow, dat is wel erg sick dan. En toen die Arabieren die 2-1 maakte.. Allemaal bidden naar Mekka en Allah. :lol:
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerste helft niet gezien, was maar beter ook zo8)
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad hele toffe wedstrijd net. 1e helft was niet super veel aan, maar de 2e helft was erg aantrekkelijk!

    edit: gister was trouwens een hele lekkere dag vandaag met de poule! Sta nu 1e, maar vandaag ging het ff wat minder!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  16. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, na iets van 92 minuten ofzo. Een kopbal van Jaidi. Zullen de Saudische prinsen niet zo blij mee zijn. :9
     
  18. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt er gedacht van de wedstrijd Duitsland-Polen? Gaat Duitsland makkelijk winnen aangezien de Polen niet echt 'in vorm' blijken te zijn? Of zal Polen het Duitsland nog behoorlijk moeilijk maken, Polen moet immers winnen willen ze nog meedoen om naar de tweede ronde te gaan...

    Ik denk een kleine overwinning voor Duitsland.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    1-1
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    2-1 voor de duitsers:)

    helaas
     

Deel Deze Pagina