1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat doet hij steeds vaker de laatste tijd, zelfs van Persie heeft dat gezegd.
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's dus dom. Voor de rest speelde hij sowieso gewoon onrustig en niet bepaald degelijk. Hij werd niet voor niets gewisseld. Doe je AZ-brilletje af. :):
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik niet op.:{
    Ik vond Landzaat namelijk ruk spelen.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Idd vond Mathijssen echt slecht spelen, hij zorgde voor veel onrust

    Edit//Vond Landzaat juist redelijk spelen. Hij deed (verdedigend) wat hij moest doen. Dat er van aanvallen niets kwam kun je hem niet kwalijk rekenen
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  5. mars15

    mars15 Guest

    de volgende ronde ga ik denk ik met een paar vrienden kijken in de kuip
    www.oranjeindekuip.nl

    wie gaat nog meer

    [​IMG]
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij focusde zich echt té veel op die Drogba.
    Maar ik denk toch echt in het belang voor het Nederlands elftal dat een dergelijk duo als Ooijer en Boulahrouz beter zal werken als centraalverdedigers-duo. Sinds Opdam weg is bij het Nederlands elftal speelt Mathijssen daar ook slechter naar mijn mening.
     
  7. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat word een vrolijke wedstrijd, S-M tegen Ivoorkust:lol: :D
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heuj door naar 1/8 :thumbs:

    Maar wel kut van die SMers die zich gewoon uit laten spelen... ALS het nu nog op doelsaldo aankomt zou het al helemaal kut zijn:'-( (als NL-ARG gelijk word :b: )
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben er flink van langs gehad van Argentinië, met de zweep.:lol:
    Ik ben echt benieuwd hoe Nederland het gaat doen tegen Argentinië.
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang ze maar geen kaarten krijgen en zorgen dat er geen schorsingen komen voor verderop in het toernooi, naar mijn idee liever verliezen en geen blesures en kaarten dan winnen en kaarten en eventueel een blesure...
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond Mathijssen slecht spelen, hij liet zo iemand lopen waaruit een goal kwam en hij gaf foute passes daarintegen vond ik Boularouz sterk spelen imo mag hij in de basis. Van Persie heb ik ook altijd al goed gevonden en nu speelde hij ook heel goed. Robben, een hele goede speler en schwalbes horen er wel bij en die ego dat komt denk ik door alle "aandacht"
    Nederland verliesd denk ik tegen Argentinie.
     
  12. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eerlijk gezegd niet dat beide teams niet het complete basiselftal opstellen, want ze zijn toch allebei al door naar de achtse finales en dan kun je de basisspelers ook beter sparen voor de volgende ronde. maar ben wel benieuwd wat het wordt.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    sterke spelers: van Bronckhorst, van Persie, Boulahrouz, van Bommel onopvallend, maar toch, Matthijsen idd ook wel toch hoor, paar hele belangrijke dingen gedaan ook.
    Heitinga, Sneijder waren slecht.. maar ook gewisseld. rest was redelijk.

    Angola speelt gelijk! \o/
    als we nu winnen van Argentinie waarschijnlijk dan tegen Mexico?

    edit: dat van Argentinië vond ik wel beetje geflateerd, want S&M speelde gewoon heel slecht. Als Nederland zo speelt als nu, gebeurd dat niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  14. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan wat portugal doet he.

    ik vond die scheids vanavond echt belabberd hoor. het leek er wel een beetje op of Nederland niet mocht winnen. dat Robben geel kreeg, dat was toch overduidelijk een penalty.
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    hmm, ja het was een penalty, maar hij viel overdreven schreeuwend. daarom zag het er, vond ik zelf ook, beetje als toneel uit. maar hij werd echt aangeraakt, dus hij had er wel een kunnen geven. aan de andere kant, bij vasthouden van gio ook, dus..
    scheids was wel slecht idd. Floot erg veel tegen Nederland vond ik, onterechte kaarten ook. Direct na vrije trap tegen werd ook meteen gescoord..
     
  16. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk, hij had ivoorkust ook een penalty moeten geven.

    wat me ook opviel, was dat er ontzettend veel herhalingen tijdens de wedstrijd waren. dat vond ik op zich wel minder.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik geen last van, ik keek het op de radio :+ .
     
  18. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    toch wel plasma-radio?? hehe
     
  19. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    allé proficiat hé hollanders...

    mexico-angola was teleurstellend. Had liever de match van Argentinië gezien en hoe die crackhead (nu misschien clean) van een Maradonna aan't flippen was :p hilarische beelden.

    volgende match dat ik zie is Italië - USA. Als ik niet supporter voor Italië krijg ik het aan de stok met mijn pa en mijn schoonbroer 8)
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Robben speelde in het algemeen wel goed maar voor zijn doen niet optimaal, hij had wel ene paas waaruit van Nistelrooy scoorde. Mathijssen pfff, hij hield Drogba misschien wel in de gaten, maar liet een speler lopen waaruit een goal kwam en wat foute passes, ik vond hem heel slecht wisselen!
     

Deel Deze Pagina