1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is maar goed dat Australie door is anders was er echt een rel ontstaan. Volgens mij moet bij zoiets de wedstrijd over gespeeld worden (als er protest ingediend wordt)
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, ze hadden eigenlijk ook nog 2 extra penalties moeten krijgen. In het begin met Viduka en die 2de handsbal. Lijkt me haast onmogelijk dat beide incidenten niet door de scheids of grensrechters zijn gespot, maar blijkbaar was dat zo... Die Merks kan nu wel vrijwel zeker naar huis. Hij zou toch eigenlijk de finale ook fluiten? Daar zullen ze nu wel iemand anders voor vinden.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Poll was toch de scheidsrechter?

    Bovendien gaan volgens mij nu alle scheidsrechters naar huis van wie de landen in de 1/8 finale zijn dus Poll (Engeland) en Merk (Duitsland) zullen sowieso niet meer fluiten
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik denk niet dat we dit jaar gaan winnen, ik had zoiets van als we van argentinie winnen, winnen we alles, maar goed dat was 0-0 ik ben benieuwd

    wanneer was de laatste keer dat we de finale wonnen?
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook wel grappig dat de scheids 1 seconde voor het laatste doelpunt affloot8) .
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    88:cool:

    Nog niet zo lang geleden:+
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja bedoel ik ook, ze floten allebei beroerd dus haalde ze door elkaar:emo:
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    WK hebben we nog nooit gewonnen :'-( . Wel 2 keer finale, '74 en '78.

    Ik denk dat we de kwart finale wel gaan halen.
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Argentinie is toch vrij goed. Imo kunnen ze als ze langs portugal komen de halve finale ook wel halen :)
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg jongens, is Maxima nou eigenlijk voor Argentinië of Nederland?
     
  11. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Die scheids bij aus - kro was gewoon echt slecht. Niet WK waardig.

    Overigens valt het me wel op dat Emerton altijd grote bek heeft gister kreeg hij daar 2 keer geel voor, maar 2 wedstrijden geleden kreeg hij daar ook al 1 gele kaart voor. Dat vind ik echt de domste fout die je als voetballer kan maken :confused:
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, die scheids ja, inderdaad.
    Ik heb me wel vermaakt om hem.
    Wat een kneus was dat zeg!
    Maar de wedstrijd was echt superspannend, echt een leuke wedstrijd waarin veel gebeurde. Australië spelede echt mooi voetbal. Ze werkten er echt voor en ik dacht eigenlijk dat ze gewonnen hadden? Het einde was een beetje maf van die wedstrijd, er viel een doelpunt in de laatste minuut maar de scheids die floot omdat hij erachter kwam dat iemand al van het veld af moest zijn. _0_ Maar dit was echt de leukste wedstrijd die ik heb gezien op het WK.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorspelling voor zondag:

    Kuijt in de basis, die scoort in de eerste helft de 1-0.
    In de 2e helft valt Robben tegen, en wisselt van Basten hem voor Babel. Babel doet een van zijn acties, en maakt zichzelf onstervelijk door de 2-0 binnen te schieten zoals hij dat zo mooi kan.
    Misschien krijgen die Portugesen daarna nog een doelpuntje, maar dat is alleen voor de statistieken :cool:

    *droomt weer verder :+
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nederland, dat had ze met Willem-Alexander afgesproken toen ze gingen trouwen. :)
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Portugal - Nederland

    3 - 1
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kom je vandaan man?! Rep yo Country! 8)
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet Vennegoor.:mad:
    Die moeten ze erin zetten!
    En dan Babel of Robben erbij in de buurt zetten. Vennegoor kopt iedere keer door, dan maakt Babel zo een doelpunt of Robben. Laat Kuijt maar op de bank zitten.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAAHAHAHAHAHAHAA! Vennegoor is echt de grootste bagger spits in de Nederlandse historie! hoe die het uithoudt bij PSV, is me een Godswonder!

    Zo, overdrijven is ook een vak, maar je ziet me punt :+
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jammer, normaal een goede scheids, maar wat hij gisteren deed kan echt niet. Ik zal hem nog wel een kans geven, maar dit WK kan hij vergeten idd.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja het is idd normaal gesproken een zeer degelijke scheids maar wat hij nu deed ging me echt de pet te boven. Plankenkoorts ofzo? Who knows.
     

Deel Deze Pagina