1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Verdediger maakte een gruwlijke fout, hij speelde de bal na de uittrap te ver voor zicht uit waar die mexicaan scherp was en de bal overneemt en de bal voorbij die verdedigger speelt. Hij zelf is er nog net niet langs en wordt echt keihard onderuit gehakt door die verdediger. "Gewoon" een misselijke overtreding die met rood had bestraft moeten worden ( imo )

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens. Die verdediger had rood moeten krijgen. Als die overtreding niet gemaakt was zou het een goal geweest kunnen zijn...

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Misschien is dit een truuk voor portugal mensen die naar die trainingen kijken, om zo te zien dat hun wisselspelers zullen worden, dus denken ze dat het makkelijker wordt etc. Het klinkt raar, maar het zou kunnen.

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dat was gewoon een sure goal geweest.. Als je die mist hoor je niet thuis op het wk als spits ( in de veronderstelling dat de spits niet zo achterlijk onderuit wordt getrapt)

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Onterecht buitenspel voor Argentinië!
    Komt Mexico heel erg goed weg, anders was het 2 - 1 geweest.

Verlenging.

Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Verlenging :)

Had trouwens kort voor tijd gewoon een goal moeten zijn :mad:

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hoop trouwens nog steeds dat Argentinie door gaat, dan wordt het wel wat moeilijker voor Duitsland al moet Argentinie wel beter spelen dan vandaag

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Rodriguez_O_

Doelpunt van het toernooi tot nu toe

edit//sorry voor de dubbelpost

10. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie Doelpunt , wou dat Robben dat eens deed

Rodriguez :lol: :thumbs: \o/ :): :) :b:

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gevoel wilde dat Mexico ging winnen. Mijn verstand Argentinie. Argentinie walst nu over Duitsland heen en van Mexico was dat maar afwachten.

Scheidsrechter floot op zich wel aardig, maar volgens mij had hij de instructie gekregen om geen kaarten te geven aan Argentinie.

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat Duitsland verliest volgende week vrijdag.
    Ik vond het een mooie wedstrijd om te zien vanavond, van zowel argentinie als mexico.

13. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Brazillië & Argentinie mogen er beide uit

14. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok dat zou het mooiste zijn, maar qua voetbal verdient argentinie het toch meer dan brazilie.

maar nu ze vrijdag tegen duitsland moeten hoop ik echt dat duitsland verliest want die gun ik het helemaal niet. ik vond die wedstrijd vanmiddag niet veel aan.

15. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat Duitsland ver gaat komen. Vooral als Argentinië zo speelt als gister...
    Naja, vanavond lekker Oranje! :)

16. basovich

basovich Guest

Nederland wint van Portugal via penalties.
    Tegen Spanje wordt een 2-1 overwinning.
    En dan tegen Brazilie in de verlenging scoort nederland de enige treffer: 1-0
    En dan de finale: Nederland-Duitsland 8)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Argentinië speelde gewoon goed, maar Mexico ook. Duitsland blijft een team met een stel beroerde techniekloze spelers dus Argentinië moet ze makkelijk kunnen hebben.

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: De eerste wedstrijd ging misschien niet zo lekker, maar Duitsland groeit wel in het toernooi. Bovendien heeft Duitsland goede spitsen als Klose, Podolski en Neuville. Ook zijn zij, en de andere spelers erg fit. Het zijn zeker geen beroerde techniekloze spelers. Argentinië krijgt het nog echt moeilijk.

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Neuville is geen wonder, allesbehalve dat. En die andere 2 zijn geneutraliseerde Polen, hoe triest is dat. Als die Zweedse spelers gewoon normaal hadden verdedigd dan waren die goals nooit gevallen. Nee, met wat ze nu in huis hebben zie ik ze in geen miljoen jaar winnen van Argentinië.

20. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0

OMG.. 1974 anyone?8)

Deel Deze Pagina