1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, die Beckham is gewoon aan het kotsen.
    Zo benauwd is het daar.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vanaaf 2-1 voor NL, ik voel het :+

3. Bwhwha, heeft daar niks mee te maken. Beckham is gewoon een mietje.

4. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, net hard geonweerd.. KAn wel internetten, maar de tv ligt eruit!!!
    Straks kan ik heel de fuckin wedstrijd niet zien!!!

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zoek gauw ff een café ofzo op jongen.

Maar Engeland.... lucky bastards.

6. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    heeft in Breda ook flink geknalt , miste bijna die wedstrijd , gelukkig hebben de Donder Goden me gespaart tot na Nederland - Portugal _O_ :thumbs: \o/

7. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Definitieve opstelling volgens ajax.netwerk.to:
    Edwin van der Sar, Bouhlarouz, Ooijer, Mathijssen, Van Bronckhorst, Van Bommel, Sneijder, Cocu, Van Persie, Kuyt en Robben.

gelukkig boulahrouz, alleen jammer dat sneijder speelt ipv van vd vaart en had tog liever ruud gezien dan kuyt

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mooie opstelling! Ik neem aan dat Kuyt linksvoor speelt?

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ruud is een prutser :{. Ik zie echt geen enkele reden om die koekebakker na de poule wedstrijden nog in te zetten..

10. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De opstelling van Oranje:

Doel: Edwin van der Sar

Verdediging: Khalid Boulahrouz, André Ooijer, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst

Middenveld: Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Phillip Cocu

Aanval: Robin van Persie, Dirk Kuyt, Arjen Robben

ook op knvb.com

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Koekebakker? :confused:
    Dat ie niet balvast is (lees: geschikt voor 4-3-3 zoals van Basten dat wil) maakt hem nog geen prutser. Hij is wel ff de beste Nederlandse spits op dit moment. Noem jij een betere die meer gepresteerd heeft en nog steeds doet?

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Hij presteerd in club verband goed. Maar hij heeft nooit indruk kunnen maken in oranje. Ik vind het serieus een prutser zoals ie de laatste wedstrijden heeft gespeeld.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat dacht je van spits?!

Goede opstelling al heb ik toch liever van Nistelrooy. Als van Persie en Robben in vorm zijn, krijgt hij meer aanvoer en zie ik hem eerder scoren dan Kuyt. Daarbij moet ik Kuyt gewoon niet. Die moet eerst maar eens een bal fatsoenlijk aan leren nemen [2x een bal op de borst die er 10 meter vanaf springt :'-( ]. Van Nistelrooy heeft de cijfers mee. 0.5 doelpunt per wedstrijd is niet niks!

Vind van der Vaart normaal ook wel goed, maar laatste wedstrijd niet super. Toch liever van Bommel daar.

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    54 wedstrijden, 28 doelpunten. Indruk genoeg gemaakt. Nummer 1 spits van Oranje lijkt me dan toch. Dat gezeur over 'meevoetballen', als hij doelpunten maakt is het mij goed hoor. Daar wordt ie nu dan ineens op afgerekent dus, omdat hij 1 doelpuntje maakt in 3 wedstrijden (ookal zeggen ze alleen dat van het meevoetballen, het gaat nog steeds om de doelpunten).

Maarja, we zullen vanavond zien of Kuyt het dan echt zo veel beter kan dan Van Nistelrooij.

Waar kijken jullie de wedstrijd?

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Of kuyt direct beter presteert weet ik niet. Maar vond jij Van Nistelrooi nou goed spelen en presteren als de nummer 1 spits van Oranje ? ..

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Net zo min als Kuyt. De cliché regel dat je een spits moet laten staan, ook in slechte wedstrijden, vind ik ook veel meer van toepassing bij Van Nistelrooy en eigenlijk helemaal niet bij Kuyt. Van Nistelrooy kan vanuit het niets scoren en Kuyt is niet zo. Kuyt die rent overal naartoe, maar ik vind dat andere spelers dat maar moeten doen. Wat mij betreft heeft het middenveld te weinig aansluiting tot de spits waardoor Van Nistelrooy minder ballen, minder kansen en minder doelpunten krijgt. Het is niet voor niets een 'afmaker'.

Edit: Ik ben het wat dat betreft helemaal met die scout van PSV [Visser] eens. Kuyt op het middenveld, dat lijkt me een hele goede plaats voor hem. Gewoon mid mid, lekker veel jagen en veel ballen veroveren.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond hem niet goed nee. Maar om nou in een 8ste-finale waar het er echt om draait van spits te veranderen, mij lijkt het niet slim. RVN vind ik toch wat zekerder als het gaat om afronden van kansen.

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    conclusie: WAAR IS HUNTELAAR!!!!!!!!!!

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha jah, ik had toch best willen zien hoe hij zou spelen op dit WK. Jammer dat het niet uit te proberen valt. :9

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Vraag mijn mening maar niet over Huntelaar. Goede speler, maar te overhyped. Het is waar dat hij één van de betere is, maar voor een WK moet hij denk ik nog wat meer ervaring opdoen. Kun je wel zeggen dat hij zich bewezen heeft tegen Inter, maar is voor mij nog niet genoeg om overtuigd te zijn. In de toekomst zal hij wel de perfecte spits worden, maar moet nog veel leren imo. Van Nistelrooy is zéker wel beter dan Huntelaar nu.

[denk maar eens terug aan het seizoen waar hij een kwart van de wedstrijden geblesseerd was en hij nog meer doelpunten had dan Huntelaar nu]

Deel Deze Pagina