1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor dat, derde werelds land, Ivanov is de schuldige, ga bij de FIFA je beklag doen.

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft wel gelijk, die kut figo smeert iemand gewoon een kaart aan. Die arrogante zak kan er gewoon niet tegen dat ie zelf geel krijgt voor een kopstoot. Hopen dat engeland dat kut portugal nu naar huis kan trappen.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Die van jou ook niet, allang vergeten zeker hoe oranje er in het begin van de wedstrijd Ronaldo er hebben uitgeschopt met enkele gemene overtredingen waarvan die van Boularouz toen al een rode kaart verdiende.
    En tja,met een andere scheidsrechter was dit nooit zo uit de hand gelopen .

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    sorry hoor, maar waar slaat al dat gebazel op om portugal aan te moedigen?
    dit is gewoon omdat je ruzie zoekt ofzo, want anders zeg je dit niet op een forum waar iedereen voor NL is... (op een belgje na dan)
    Ik heb niks tegen Belgen, maar dit slaat gewoon nergens op.
    Hopelijk heb je nu je zin, we liggen eruit.

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Agressie omdat Belgie er niet in zit.

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, de scheids heeft Engeland wel een mooi cadeautje gegeven...decu eruit en ronaldo geblesseerd hmmmm.

@hierboven: Hij probeert het toch gewoon maar wat op te hitsen? Doe normaal en negeer hem.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik als belg mag toch nog kiezen voor wie ik supporter, heb jij geen zaken mee .
    En als jullie niet tegen jullie verlies kunnen , dan is dat jullie probleem , en niet het mijne.:b:

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Deze wedstrijd was echt niks. De scheidsrechter is gewoon de oorzaker, hij heeft de wedstrijd niet in de hand.

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik kan tegen mijn verlies, ik zeg alleen dat wat jij doet nergens op slaat.
    Overigens is er totaal geen link in de dingen die jij zegt maar oke, dat terzijde.

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even ter duidelijheid er is niks mis met portugal op zich he :p

de voetballers kunnen indd beter een schaakclubje starten maar dat is tot daar aan toe.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Als onze Rode Duivels eens ooit een keertje mogen meedoen, en ze worden uitgeschakeld dan lachen jullie ons ook uit. Maar wij stampen tenminste niet opzettelijk de beste spelers van de tegenstander van het terrein. Het is door de tackles op Ronaldo in het begin van de match dat de wedstrijd zo uit de hand is gelopen.

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Figo werd woest voor die gele kaart en hij verdiende rood, toen is het uit de hand gelopen, en niet door dat willekeurig takkeltje in het begin van de wedstrijd.

Ik ben een neutrale Belg.:b:

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als je van tevoren een beetje had verwacht dat NL zou verliezen, was deze wedstrijd echt wel puur fun, dat halve vechten was echt meesterlijk, al helemaal op een WK... Zoooo grappig, dat je zo die scheids de andere kant op ziet kijken, en dat daar achter (vd vaart ofzo?) door 2 portugezen op de grond word geduwd:b:

Uiteindelijk toch wel erg jammer, want NL had 1-1 best verdient, maarja dan zou er altijd nog verlenging zijn... en dan nog weer penalties... Iedereen deed net alsof NL met 1-1 gewonnen zou hebben, waarom eigenlijk??:confused:

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dus je noemt dat een willekeurig tackle. Ik noem die 2 tackles op Ronaldo tackles om de man kreupel te stampen. Dream on! Verkeerde match gezien?

15. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel(tje), jij bent hier degene die het niet kan hebben dat jullie Belgjes een waardeloos elftal hebben. Als je Portugal support kan je dat ook voor jezelf houden. Ik schat dat je zo'n 11, 12 jaar bent? Ouder kan ik me niet voorstellen. Heb je frustraties? Geven je ouders je niet genoeg aandacht? Trouwens, moet het niet "hebt gij geen zaken mee" zijn? :lol:

Anyway, aan de ene kant grappige wedstrijd, aan de andere kant gewoon waardeloos. Die scheidsrechter moet echt voor de rest van het WK geschorst worden. En wat is Figo toch een kutventje.

Die tackle leek me anders een stuk minder doelgericht dan bijvoorbeeld dat schopje tegen vd Sar's hoofd. Of die vieze schwalbe van Figo. Maar ga alsjeblieft door, gefrusteerd belgje.

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ svennies : Ik wil je er toch op wijzen dat die "Tackel" op Ronaldo gebuerde in het gevecht om de bal. Dat het geel is ok, maar het was zeker geen bedoelde tackel.

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

HAHAHAHA!\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ Was dat maar waar 12 jaar. Helaas ben ik meer dan 4 keer ouder!_0/

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou niet overdrijven, je opmerkingen waren leuk in het begin, maar verdedig je punt nou eens met unbiased info aub. Ik zou niet weten waarom hij hem zou kreupel stampen, toen was er nog geen reden tot agressie hoor, het was een stevige tackel, meer niet.

19. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh please.. wie is hier gefrusteerd:):

Het is jammer dat Nederland niet zijn kansen heeft benut maar Nederland heeft ook is nog als team gefaald.

20. ExQuiZite

ExQuiZite I'm Back Motherfucke

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Engeland ze helemaal de grond in boren...
    En die scheids hoort gewoon niet meer te fluiten, en die coach moet voortaan in een hok voordat hij een hartaanval krijgt.

dan is het al helemaal zielig....(stom antwoord knaap)

dubbelpost...dit zat toch echt allebei in 1...hmm

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2006

Deel Deze Pagina