1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Die tackle van van Bommel was niet erg. Hij was van achteren dus geel was verdiend maar het was geen gemene overtreding.

Die van Boulahrouz was smerig maar ik vind de actie's die Figo heeft gedaan op z'n minst net zo erg. DUs wat jij nu steeds zegt is gewoon dikke bullshit.

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    de scheids was slecht, maarja wat moet hij anders. Veel gele en rode kaarten waren ook wel weer terecht, hij had er zelfs nog meer kunnen geven.
    Dat spel van Portugal is gewoon misselijkmakend. Anderen kaarten aansmeren.Kan me niet schelen hoeveel het andere team geflikt zou hebben, als je prof bent doe je zoiets gewoon niet, Figo heeft echt compleet afgedaan. Overtreding van Boulahrouz had ook rood kunnen zijn, maar het was niet opzettelijk. Wel hard, dus denk dat geel terecht was. De kopstoot van Figo, ookal was het niet een harde, das hetzelfde als een natrappende beweging maken, had rood moeten zijn. Voor Ronaldo is het jammer, gun het hem niet zo, maar denk niet dat de wedstrijd daar uit de hand is gelopen.
    Portugal lokte het gewoon uit, harde onnodige overtredingen, ballen wegtrappen.. tijdrekken. Aan de ene kant hilarisch wat er allemaal gebeurde, maar toch erg jammer dat we er nu, ik wist het al, uitliggen door zulk spel van Portugal. Nederland heeft wel hard gespeeld, maar dat hoort er toch bij, in iedergeval geen vieze overtredingen gemaakt. Ook dat natrappen op het hoofd van van der Sar nog.. pff..

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat je voetbal luchtig bekijkt oke maar dat je serieus portugal probeert te verdedigen vind ik toch behoorlijk triest

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het was gewoon een kutwedstrijd!!! en allemaal door die vieze achterlijke sheidsrechter. die gast heeft denk ik niet de westrijd van argentinie - mexico gezien. dat was tenminste een mooie wedstrijd om te zien.

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Basten was niet veel beter he...een beetje TE stoicijns misschien?

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Portugal Nederland
    (9 P) 1 0 (7 P)
    Deco 77 min.
    van Bronckhorst 94 min.
    Ricardo 75 min.
    Sneijder 73 min.
    Valente 75 min.
    Van der Vaart 73 min.
    Deco 72 min.
    Boulahrouz 62 min.
    Figo 59 min.
    van Bronckhorst 58 min.
    Petit 49 min.
    Boulahrouz 06 min.
    Costinha 45 min.
    van Bommel 01 min.
    Costinha 30 min.
    Maniche 22 min. (Pauleta)
    Maniche 19 min.

alle gele en rode kaarten;)

7. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht net ff dat iedereen gek was geworden.. er is iig 1 persoon die helder nadenkt:{

8. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dan vind ik je wel extreem kinderachtig. Hilarisch gewoon, een kerel van 50 (?) die zich zo gedraagd. Geestelijke achterstand? :lol:

Oh, een belg neem ik aan?

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dat was me even oorlog juist :D. Heb wel smerige dingen van beide kanten gezien. Zeker in het begin met de voet vooruit op Ronaldo vond ik niet goedkeurend! Maar die tackle van Deko vond ik ook niet goedkeurend en die hoofdstoot van Figo ook niet... Anyways, beide zijn goede ploegen, vond het wel jammer dat Nederland eruit moest, vond hun conditie extreem goed, en ze bleven er maar tegen aangaan :D, waarschijnlijk omdat het meer een oorlog was dan echte voetbal...

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Svennies, er is net een overtreding op Portugal gemaakt die een kaart verdiende. Je ziet dubbel, khalid had een fout gemaakt en dat geeft iedereen toe. Maar toen kwam het showspel van Portugal en de tijdrekking. 45 minuten waarvan er 20 gespeeld zijn. En de hooge trap van zon portugal speler tegen robben, die absoluut een penalty was.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

He vriend , die tackel van boularouz recht op zijn dijbeen was in mijn ogen een regelrechte aanslag die toen géén geel maar wel direkt rood verdiende.
    De wedstrijd was toen nog géén tien minuten bezig toen ze Ronaldo tweemaal op dezelfde manier zo hard hebben aangepakt en beide keren in de buurt van de middellijn,waar er toen absoluut géén gevaar van portugese kant uit dreigde.
    Oranje heeft toen absoluut de toon gezet en de gevolgen zijn bekend , vier rode kaarten en ontelbare gele kaarten , en dit allemaal dank zij die scheidsrechter die de match hélemaal niet in de hand had.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry. die bal was op die hoogte. Het was puur in het gevecht om de bal het had niets te maken met een gerichte overtreding. Verder is Ronaldo 1 x geraakt door Khalid (al lieten ze die overtreding 10 min later nog is zien, foutje van de regie zullen we maar zeggen).

13. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet geen flikker over voetbal dus. Een overtreding wordt niet beoordeeld op de schade, maar op de actie die de schade veroorzaakt. Dus of hij nou hard of zacht zijn hak in het dijbeen van Ronaldo had geplaatst, het was toch een gele kaart. Lekker volwassen trouwens, dat 'ie gaat janken.

De toon gezet? Dus omdat Oranje trapt, moeten de Portugesen het ook doen? Het zijn volwassen mannen, dus stel je niet aan.

14. ExQuiZite

ExQuiZite I'm Back Motherfucke

Leuk Bevonden:
    0
    jij denkt echt dat die aanvallen op Ronaldo expres waren he....miss moet je de wedstrijd voortaan even opnemen, of zijn die brillen in Belgie zo slecht?

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan. Nederlandse verdediging was ouderwets prutswerk. Nooit een man durven aanpakken en ze gewoon de 16 binnen laten lopen. Daarnaast vern*ukt Cocu een kans en Kuyt. Ten slotte ze waren gewoon niet goed genoeg. Wie gaat er nu met Kuyt spelen???? Ben je gek geworden. Je speelt op een WK niet toto divisie.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    [mijn samenvatting]
    Verloren van de arbitrage
    [/mijn samenvatting]

Hele toernooi wordt er al beroerd gefluit, en door deze man in het bijzonder.

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien geilt ie wel op ronaldo en is hij een van die homo's die op hem gestemd hebben als lekkerste man van het wk, hij is dus zwaar beledigd dat hij ronaldo niet meer kon zien na een snelle wissel.

18. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah kuyt word maar kansen voor geschotelt maar hij heeft ze echt alemaal VERNEUKT

van nistelrooy had het zeker weten beter gedaan

19. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Argentinië-Mexico anders erg goed gefloten, die man moet in de finale fluiten.

Bouhlarouz verdedigde weer erg goed weer vind ik. En Kuyt is een goede spits, dus ga hem niet ongegrond afkraken aub.

Grapjas. Hoeveel kansen heeft Van Nistelrooy al verpest de afgelopen 3 wedstrijden? Niet al té veel, want hij deed nauwelijks mee...

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Verdient of niet die gele kaarten. Op een gegeven moment stopt het. Je gaat niet door kaarten geven tot je er 4 man af hebt. En nog eens 12 overige kaarten hebt rond gestrooid. Dat is gewoon ronduit slecht. Het gaat hier over het hoogste niveau hè. Dit is niet de F:confused:. Die scheidsrechter is gewoon slecht klaar. punt. afgelopen. Echt bij iedere scheet die gelaten werd kwam een gele kaart. Dit is PROFESSIONEEL VOETBAL. Dat komt van twee kanten. Zowel van de spelers als de scheidsrechter. Tuurlijk hebben de spelers hier aandeel in. Maar de scheidsrechter net zo erg, misschien wel meer. Die naait de boel gewoon op (zie Figo)

*hoor net ook dat Blatter (voorzitter Fifa) hem een gele kaart ofzo gegeven heeft.

Laatst bewerkt: 25 jun 2006

Deel Deze Pagina