1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Jep , dus volgens jou moeten de portugezen zich in de prak laten trappen door jouw oranje .
    Ga lekker buiten spelen man , en Van Der Sar zien janken , ook lekker volwassen trouwens.

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Degene die het meest genaait is, is Van der Sar, die met zo'n kkwedstrijd zijn glorieuze carriere als profprofprof keeper af moet sluiten.

Ook erg kut voor c Ronaldo, maar die krijgt zijn kansen nog wel.
    Figo is trouwens voor mij bij deze gedegradeerd tot amateur, wat een belachelijk gedrag...

Die scheids word waarschijnlijk wel geschorst, en als een groepje Nederlanse supporters hem tegen komen... RIP

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    1) haal alsjeblieft die zielige onvolwassen paints weg. Ja, de scheids was slecht, maar om hem beetje dood te gaan maken in een paint gaat me iets te ver..

2) Snap wel wat je bedoeld Svennies, Boulahrouz had een rode kaart kunnen krijgen. Toch ging hij echt voor de bal, overtreding was hard, maar niet gericht op het been, geel was dus een terechte beslissing van de scheids. Is het natrappen van Tiago dan niet nog veel erger?

Wedstrijd was hard, maar dat hoort wel zo. Verder is Portugal duidelijk deze veldslag begonnen. Mijns inziens kwam het vooral nadat van Bommel zonodig teruggepakt moest worden..dan krijg je een reeks aan onterechte vieze overtredingen en wordt het spel steeds harder. Het gevolg is bekend.

4. ExQuiZite

ExQuiZite I'm Back Motherfucke

Leuk Bevonden:
    0
    mooi!

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Amen _O_

6. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kuyt stond opgesteld als spits, maar was hij te vinden?? niet in de spits.Dus daar gaat het toch al fout.
    Portugal voetbalde slecht en Nederland ook. als ik heel eerlijk ben verdienen ze het beide niet om dit WK te winnen, je hoopt het natuurlijk wel voor Nederland, maar ze verdienen het op deze manier zeker niet.

7. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    wat een klote scheidsrechter van NL-Portugal
    NL heef heeeel onverdient verloren door die scheidsrechter

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic begint meer in Nederland - België te veranderen btw...

9. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een scheidsrechter toch voor?
    Lekker eerlijke vergelijking trouwens. Van der Sar sluit hiermee zijn carriére af, Ronaldo kan 60 minuten niet meer spelen. Hoe belangrijk de wedstrijd ook is.

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic begint meer in NL - scheids te veranderen btw...

11. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lord armada heeft volgens mij geheel gelijk, Nederland probeerde het wel maar hij wilde er maar niet in, er lijkt tegen portugal een vloek te heersen op ons. En geef zelf toe die portugezen lokken het ook wel uit tegen de nederlandse spelers. Maar bij de 2e kaart van Bhoularouz heb ik mijn twijfels over. Deze scheidsrechter staat meteen bekent met het record kaarten geven. En er kwam 6 minuten bij kwa blessuretijd, terwijl volgens mij langer tijd is genomen voor blessures in de hele wedstrijd.

En wat je in studio sport hoorde dat er ook duitsers in het stadion zaten die het nederlandse publiek zaten uit te dagen dat ze maar naar huis moesten gaan. Ze zeggen dat op het WK vrienden bij elkaar komen?. Oke de duitsers zijn goed in het voetbal op dit moment, maar ze moeten het eerst nog maar waarmaken, tegen argentinie of spanje, want deze ploegen doen het ook wel goed.

Ik denk niet dat deze scheidsrechter nog een wedstrijd zal fluiten, anders gaat zijn oude record (van vandaag) er straks ook nog aan.

Mijn favoriet voor de titels is: Argentinie

12. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff normaal kijk ik nooit voetbal maar dit kan zelfs mij kwaad maken

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    janken is in iedergeval heel wat volwassener dan jou reacties. Deze had ik niet echt verwacht van jou, slaat echt alles. Ten eerste pretendeer je dat Oranje degene was die de Portugezen in elkaar aan het trappen was, terwijl de Portugezen juist degene waren die een rode kaart aansmeerden, van der Sar natrapten, en een serie aan onprofessionele overtredingen begingen.
    Als je een man niet volwassen vind als hij huilt, waarom neem je het dan juist op voor die portugezen die moeten dan ook niet huilen? _0/

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent Belg, DUS heb je geen verstand van voetbal. Maar dat je nu zulke onnozele opmerkingen maakt, laat alle Belgen schamen voor jouw gedrag.

Portugal heeft 2 kansen gehad, Nederland veel meer. Figo.................ach laat maar. Misschien dat Bouazouan van Sparta ff snel een Engels paspoort kan krijgen en Figo af kan stoppen. Sorry, dit gaat misschien te ver, ik ben een beetje gefrustreerd over dit onrecht. Als Nederland nou tegen een goede tegenstander wordt uitgeschakeld, dan kan ik er vrede mee hebben. Nu niet.

15. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0

Wat denk je nou zelf, Van der Sar had zich hier zo op verheugd, ik denk dat jij ook wel tranen zou laten lopen als je word uitgeschakeld bij een wedstrijd waar je zelf in speelt, en ook waar je nog de sterkere ploeg was.

Figo moet in een theater gaan werken, Man wat kan hij zich aanstellen zeg, Dat maakt het voetbal al helemaal niet meer leuk.
    En geef toe waar vind je totaal 18 keer geel dat er in 1 wedstrijd valt, (daar heb ik nog nooit van gehoord)

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  16. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een wedstrijd zeg.

Ik had graag van Nistelrooy in de tweede helft erin gezien inplaats van Kuyt. En van der Vaart had er niet ingewisselt hoeven te worden. Lijkt wel of van Basten hier een soort van Ajax 2 wil neerzetten..

Verder ben ik niet zo ontevreden met deze wedstrijd. Nederland speelde niet super maar het zat ze gewoon tegen. Vooral door die ontzettend slechte scheidsrechter die in toneelspel trapt.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal eens met Lekkerbek en LA.. Er had overgens ong 15 min tijd extra bij opgeteld moeten worden.. Niet die achterlijke 6 die met 2 "onderbrekingen" al bereikt was..

18. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij begrijpt me verkeerd. Ik neem het namelijk op voor Van der Sar. :9

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een samenvatting kan bekijken? Ik wil alle highlights nog wel eens zien.

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Highlights? Je bedoelt alle onderbrekingen en de "briljante" acties van die schurftlul met het fluitje in z`n smoelwerk...

Deel Deze Pagina