[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    die staat denk ik morgen op fifaworldcup.com
    Maar die zal wel erg kort zijn denk ik.

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat die scheids te wensen over laat is nu wel duidelijk...
    Ik wil gewoon graag zien hoe Figo zijn imago in 1 wedstrijd helemaal verneukt. En dat meesterlijke stukje, met alle geschorste spelers die met elkaar kletsen buiten het veld8)

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Te wensen overlaat :emo: . Dat is wel de understatement van dit topic tot nu toe.. Dat andere stukje was idd wel mooi..

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de rode kaarten meeting is dat. ik vond die scheids die de wedstrijd van Australie fluitte al een mongool, maar dit slaat echt alles hoor.

5. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er staan er bij portugal wel lekker veel op scherp tegen engeland. Dat kan daar nog leuk worden. Ik hoop dat den engelsen verdiend en dik gaan winnen, dan weten de portugezen ook wat verliezen is.

Bij een wedkantoor in engeland kan je 33 keer je inzet terugwinnen als je er op gokt dat de scheidsrechter van Kroatie - Australie of Portugal - Nederland de finale gaat fluiten, Wat is zeer onwaarschijnlijk acht, Maar anders kan je lekker vet binnenlopen daarmee.

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hoezo , wij doen geeneens mee , toch een zegen voor het voetbal zeker.
    Tja , als iedereen hier niet wil inzien dat oranje eigenlijk slecht was, en gedurende lange tijd hun nummerieke overmacht niet konden uitbuiten en daarbij pech hadden dat Cocu op de lat trapte , Kuyt daarentegen , die mag het zich wel verwijten aangezien je als spits die bal voor doel wel op zijn minst mag raken.
    Als daar Van Nistelrooy op dat moment had gestaan , tja dan hadden de bordjes méér dan waarschijnlijk in evenwicht geweest.
    Laat het ons houden op een tacktische blunder van Van Basten.

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die wedstrijd ga ik niet eens kijken. ik gun het portugal niet en engeland ook niet.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    POR NL
    9 Yellow Cards 7
    2 Red Cards 2
    38% Ball Possession 62%

Dit zegt genoeg...

Oh en hier is de Man of the Match

IVANOV Valentin
    Nationality: Russia
    Role: Referee
    Date of birth: 4 July 1961
    Height: 184 (cm)
    Weight: 80 (kg)
    Referee since: 1 January 1997
    First international : Luxembourg v Poland ( 9 June 1999)
    Place of residence: MOSCOW
    Country of residence: Russia
    Mother language: Russian
    Other languages: English
    Occupation: Teacher
    General interests: Music, volleyball
    Best memory: UEFA EURO 2004; FIFA Confederations Cup France 2003

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oranje speelde kut, laten we het daar allereerst over eens zijn.
    Maar het ongelooflijk laffe spel wat Portugal liet zien... Mijn god zeg, wat een aanfluiting naar 'voetbal'.

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het dus helemaal mee eens. dit kon je haast geen voetbal meer noemen.

11. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    En dit WK noemen ze het Wk waar vrienden bij elkaar komen. Na de wedstrijd van vanavond kan je daar denk ik hard om lachen.

Menigen verschillen natuurlijk over de wedstrijd maar over 1 ding zijn we het toch wel eens, Portugal speelde een smerig spelletje. En we kunnen er lang over door blijven praten, maar daar bereiken we niet veel meer mee. Op naar het EK.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dit WK valt nogal veel op te merken. Bij de eerste wedstrijden gleed iedereen (behalve DE!) uit over die droge grasmatten. Vervolgens word er door verschillende scheidsrechters gestroooid met gele kaarten, en loopt er bij BRA-KRO gewoon een Fan door alle security heen. De 6-0 van ARG-S&M is volgens mij ook nog steeds doorgestoken kaart (S&M = HET maffialand na Sicilie:+ )

En als klap op de vuurpijl deze belachelijke vertoning van Portugal en Valentin.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Nou , oranje had hier trouwens óók een hoofdrol in weet je , ooit al gehoord van gedeelde schuld , de eerste zware overtredingen in de wedstrijd kwamen trouwens allemaal van oranje .

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals die van khalid was geen gemikte overtreding.. Hard ok maar was bedoeld naar de bal. 2e was gewoon een overtreding en niet al te bijzonder in zijn soort

15. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oranje speelt tenminste, iets dat jij blijkbaar niet kan hebben.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, maar het was meer dat Portugal de boel uitlokte. Ik had trouwens wel verwacht dat Van Persie nog eens even zou gaan vechten...
    De Portugezen gedroegen zich als ware kampers, en sommige NLers pikten dat gewoon (logisch genoeg) niet.

Van der Sar die huilend het veld verlaat (terecht, niks gays/onvolwassens aan) zegt echt wel iets over de wedstrijd.

17. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Een tegenvallende, smerige en chaotische wedstrijd in het nadeel van Nederland was het. Ik vind het WK tot nu toe best raar lopen. Maargoed ik ben te moe om nu nog alles te gaan lezen hier. :) Trusten.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er nu onderhand wel een beetje genoeg van. Ik weet dat de teleurstelling groot is, baal er zelf ook van, maar gedraag je in godsnaam.

Smakeloze paints, uitlokkingen tot ruzies, ruzies, gevloek en offtopic troep, zullen worden beloond met een OW.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Voor mij was die tweede fout op Ronaldo juist de gemeenste en die omdat je goed in de herhaling kon zien dan Boulharouz zijn been in die actie nog volledig uitstrekte, zodat de klap op het dijbeen extra hard aankomt.
    En ik ben van oranje niet gewoon dat zij zulke zware overtredingen maken , en nu bezondigden zij in minder dan tien minuten tweemaal eraan om een aanslag te plegen op wat de beste speler van de tegenpartij wordt genoemd.
    En dit alles in de buurt van de middellijn en dit zonder dat er enig risico bestond dat de portugezen gevaarlijk voor doel van Van Der Sar hadden kunnen opduiken.

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een onnozele ben jij zeg. zoiets dom kan ook alleen een belg zeggen |:- . Het is juist mooi om te zien hoe graag van de sar wilt winnen.

Deel Deze Pagina