1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Sven sorry vriend.. Maar je maakt hier toch een paar gruwlijke fouten... De fout die jij noemt is de eerste.. En nogmaals dit ging in het gevecht om de bal. DE bal was nou eenmaal op die hoogte en dat gestrekte been was in een poging de bal te raken.. Het was gevaarlijk spel . uit. De 2e overtreding was een tackel die idd gewoon geel verdient (net zoals het gevaarlijk spel) Verder is er voorzover ik het weet maar 1 "aanval" op C. Ronaldo geweest. Waarna hij 3x neer viel in die 10 min die er op volgde..

Waarom op de middelijn.,. ? Het was de bedoeling van van Basten de opbouw te storen.. Op de middelijn dus.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Tja , maar daarom hoef je er toch niet zo hard in te gaan , je tegenstrever met een tik op de enkel uit evenwicht brengen is daar al genoeg voor.
    En op de middellijn worden er nog altijd géén doelpunten gemaakt.
    Nee voor mij ligt de fout in de verloren wedstrijd bij Van Basten zelf , hij had Van Nistelrooy moeten in de ploeg laten staan, die zou de verdedigers van portugal meer angst aangejaagd hebben dan wat nu het geval met Kuyt was.
    Die had die voorzet gewoon moeten devieeren , daar ben je tenslotte toch een spits voor.

3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dus Boularous mag niet voor de bal gaan ? .Die bal was nou eenmaal op die hoogte en beide spelers gingen voor de bal.. En wil je zeggen dat een tikje op de enkel minder pijnlijk is ? .. (trouwens dat was pas vies geweest.. De bal was niet in de buurt van de enkel)

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Shout-out to The Hunter, The Pitbull en El Presidente

6. De Grote J

De Grote J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland ligt eruit

Ole Ole!!!

7. mars15

mars15 Guest

kut avond

meer valt er niet te zeggen

8. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    1 groot theater van die portugezen EN DANK U SCHEIDS goed werk (y). Kan niet wachten op nieuwe seizoen club voetbal GO Vitesse. Hoop dat ik morgen niet meer zo ziek van ben.

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  9. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kreeg al niet zo'n goed gevoel van die scheids, maar dat het op dit zou uitlopen....

De scheids heeft de 2e helft enorm beinvloed ten nadele voor NL.

En ik denk dat je het wel kon verwachten dat vooral deze scheids de wedstrijd zou rechttrekken kwa aantal spelers.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ten eerste svennies, ik vond je altijd wel een goede kerel, wist van wanten had op veel dingen goede antwoorden, enz. Maar door jouw reacties in dit topic is mijn respect voor jou nu wel tot een nulpunt gedaalt. Het enorm trieste gedrag van je met dat supporten van Portugal en het niet willen inzien dat the only ego gewoon gelijk heeft dat kan ik echt niet begrijpen.

Ik geef L_A helemaal gelijk wat betreft zijn posts in dit topic. Het viel me trouwens wel op dat die scheids heel graag met gele kaarten wappert maar nooit meteen een rode kaart durft te trekken. Als je bijvoorbeeld die overtreding op Cocu zag, 2 gestrekte benen van achteren met totaal geen oog voor de bal, dan had hij daar gewoon een rode kaart voor moeten trekken. Maar dat deed hij niet, het werd weer geel. Mede door dat soort beslissingen loopt de wedstrijd gewoon nog meer uit de hand. Nu was het hele feest natuurlijk al even bezig, maar zoiets zet nog even heel fijntjes de toon. Verder was die overtreding op Robben gewoon ook misschien wel een rode kaart, zo met een gestrekt been richting borstkast, volgens svennies zn redenatie altans wel, want dit was ook enigzins gericht op de bal, en toch een overtreding waardoor het in mijn ogen aardig lijkt op het hele Ronaldo-Bouhlarouz gebeuren. We krijgen daar helemaal niets, en wat ik dus verder uit deze wedstrijd kan concluderen dat we gewoon veel pech hebben gehad. Cocu met bal op de lat, Kuyt die af en toe net een teen te kort kwam, van Persie met zn wonderschone acties maar die spijtig genoeg toch niet zorgden voor het in mijn ogen zeker verdiende doelpunt voor Oranje, jammer.

Overigens over dat hele huilgebeuren, dat van der Sar ging huilen heb ik niet gezien, maar dat is natuurlijk heel begrijpelijk. Net zoals Kuyt die dat dit seizoen deed in de laatste wedstrijd bij Feyenoord. Allebei sluiten ze een hoofdstuk, en als het zeker zoals bij van der Sar uitloopt in een fiasco van dit formaat, dan doet dat gewoon heel veel pijn. Ronaldo is daarentegen gewoon een pussy, een mamma's kindje. Hij jankt al als hij van het veld af moet. Dat is gewoon triest, meer wil ik er niet over zeggen.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] deze kwam ik nog tegen :9

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, dat is nou een fotoshop met kwaliteit:thumbs: :thumbs: :thumbs:
    beter dan al die inpaintdoodgemaakte scheidsrechters, die waren gewoon triest.
    Wel kut zeg die wedstrijd, ik baal er nog steeds van:'-( Vooral dat de acties van Van Persie niet tot een goal leiden:'-( Kuyt mag trouwens wel wat afronden op goal gaan leren... Hij had als doorgebroken speler de bal gewoon over de keeper kunnen lobben, maarja waarschijnlijk ging het gewoon veel te snel.

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wat ik niet begrijp dat hij figo niet eruit heeft gestuurd. Hij had die kopstoot dus wel gezien, maar hij geeft alleen geel. Dus een kopstoot is tegenwoordig toegestaan. Die commentator zei dat het geen kopstoot was en dat begrijp ik ook weer niet. Is hij blind ofzo? Of hij hem nou schapte op vol raakt, kopstoot is kopstoot, dat hoort niet op een veld en dat is gewoon rood. Onbegrijpelijke aktie van die scheids.

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja die commentator zei zoveeel waar ik het niet mee eens was....

mijn conculsie: nederland had met v nistelrooy iig tot de 90 minuten gelijk gespeeld en kuyt is gewoon een harde werker zonder talent.
    die overtreding van boulahrouz was gewoon een aanslag op ronaldo en de scheids had er prima rood voor kunnen geven.
    verder deed portugal het gewoon slim door de wedstrijd steeds zsm stil te leggen zodat de man meer situatie voor nederland niet tot een voordeel kon komen...kan ik weer 2 jaartjes wachten op een fatsoenlijk voetballend nederland:mad:

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Scheids had het niet gezien, maar de grensrechter wel. Ik denk dat het verhaal van de grensrechter aan de scheids niet overtuigend genoeg was om hem rood te geven, hoewel dit een donkerrode kaart had moeten zijn. Als de bal niet in de buurt is, hoor je gewoon van je tegenstanders af te blijven.

Overigens is deze scheids nog erger dan Jan Wegereef, wat al bijna onmogelijk kan :confused:

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Oh en weet iemand nou een site waar je alle highlights kan bekijken, dus ook alle gele/rode kaarten? Of gewoon de hele wedstrijd streamen/downloaden? Op fifacup.com staan alleen alle doelpogingen.

17. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Wow veel reacties hier. Ook wel terecht. Wat een vage wedstrijd. Iemand enig idee hoeveel mensen er hebben gekeken naar de wedstrijd? Heb eigenlijk wel tot de laatste minuut gehoopt dat er nog een doelpunt zou komen. Het was wel een leukere wedstrijd dan afgelopen woensdag. Hier gebeurde nog eens wat (veel).
    Wat deze scheids betreft, het is ook maar gewoon een man met 2 ogen. Natuurlijk kan hij niet alles zien en fouten maken is menselijk. We liggen er uit ja. Maar om dan meteen een scheids dood te wensen is beetje triest. Nederland heeft zijn best gedaan, nu kijken wat de andere landen er van maken. Wel jammer... geen van Persie meer in beeld :mad:

Wat doen jullie nu eigenlijk met je oranje spullen?

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    bewaren voor Euro 2008 :D :cool:

19. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Man wat heb ik een kater....

20. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    op teletekst stond dat er minimaal 8,3 miljoen mensen gekeken hadden naar de wedstrijd, maar dan zijn de gene in cafe's nog niet meegerekend.

En de vader van de scheidsrechter van gisteren was trots op zijn zoon dat hij zo goed gefloten had (???) Had hij er zelf wel naar gekeken of niet?

Maar er zit toch ook een goed puntje voor nederland aan dit WK. We zijn wel gekozen tot het sportiefste land kwa fans die allemaal naar duitsland gekomen waren en uren voor de wedstrijd al in de steden feest vierden.
    Bij elke wedstrijd zag je buiten de stadions (ook er binnen) meer en deel een zee aan oranje gekleurde mensen. Daar mogen andere landen een voorbeeld aan nemen.

Dat is toch ook mooi om te horen of niet soms?

Deel Deze Pagina