Ten eerste svennies, ik vond je altijd wel een goede kerel, wist van wanten had op veel dingen goede antwoorden, enz. Maar door jouw reacties in dit topic is mijn respect voor jou nu wel tot een nulpunt gedaalt. Het enorm trieste gedrag van je met dat supporten van Portugal en het niet willen inzien dat the only ego gewoon gelijk heeft dat kan ik echt niet begrijpen.
Ik geef L_A helemaal gelijk wat betreft zijn posts in dit topic. Het viel me trouwens wel op dat die scheids heel graag met gele kaarten wappert maar nooit meteen een rode kaart durft te trekken. Als je bijvoorbeeld die overtreding op Cocu zag, 2 gestrekte benen van achteren met totaal geen oog voor de bal, dan had hij daar gewoon een rode kaart voor moeten trekken. Maar dat deed hij niet, het werd weer geel. Mede door dat soort beslissingen loopt de wedstrijd gewoon nog meer uit de hand. Nu was het hele feest natuurlijk al even bezig, maar zoiets zet nog even heel fijntjes de toon. Verder was die overtreding op Robben gewoon ook misschien wel een rode kaart, zo met een gestrekt been richting borstkast, volgens svennies zn redenatie altans wel, want dit was ook enigzins gericht op de bal, en toch een overtreding waardoor het in mijn ogen aardig lijkt op het hele Ronaldo-Bouhlarouz gebeuren. We krijgen daar helemaal niets, en wat ik dus verder uit deze wedstrijd kan concluderen dat we gewoon veel pech hebben gehad. Cocu met bal op de lat, Kuyt die af en toe net een teen te kort kwam, van Persie met zn wonderschone acties maar die spijtig genoeg toch niet zorgden voor het in mijn ogen zeker verdiende doelpunt voor Oranje, jammer.
Overigens over dat hele huilgebeuren, dat van der Sar ging huilen heb ik niet gezien, maar dat is natuurlijk heel begrijpelijk. Net zoals Kuyt die dat dit seizoen deed in de laatste wedstrijd bij Feyenoord. Allebei sluiten ze een hoofdstuk, en als het zeker zoals bij van der Sar uitloopt in een fiasco van dit formaat, dan doet dat gewoon heel veel pijn. Ronaldo is daarentegen gewoon een pussy, een mamma's kindje. Hij jankt al als hij van het veld af moet. Dat is gewoon triest, meer wil ik er niet over zeggen.
Laatst bewerkt: 26 jun 2006