1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten, nederland voor altijd;) (ik ga meteen de vlaggetjes weer ophangen voor het EK)

Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van Oranje om zijn daden en zijn doen.

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, wat een wedstrijd/knokpartij. Het was echt niet leuk meer met die stomme rot Portugezen. Er had veel meer gevoetbalt kunnen worden. En zoveel kaarten:eek: Damn! Maarja, Nederland was wel sterker. Zoveel kansen, en die van Cocu op de lat:'-( Er had er toch minstens eentje in gemogen. Écht balen zeg.

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben mss maar half uurtje voetbal gezien en de resterende tijd heb ik leuk theater gezien zo genaamd pijn hebben van figo was erg realistisch. Ik denk dat hollywood wel wat met hem kan echt acteer werk van figo en de andere portugezen was weer van hoog niveau. Figo binnenkort bij u in de bioscoop. En voor ronaldo geld geen kudos meer op je superdudes account maat.

4. mars15

mars15 Guest

wie gaat er vanvaond naar schiphol daar komen ze ;)

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zooooo...

Ik heb ff die reacties hier doorgelezen. Wat een heetgebakerde ventjes zeg haha.

Over de wedstrijd dan maar. Ik heb geen voetbal gezien, alleen in de eerste helft een beetje en het begin van de tweede helft. Verder was het knokken geblazen. De Portugezen die slim Nederland in de val laten lopen (lekker slim van Marco om Bouhlarouz en van Bommel te laten staan trouwens) en Nederland die vreselijk hapt en daarbij ook nog eens een scheids treffen die het allemaal prachtig vond. Ik denk dat geen van de spelers die op het veld stonden een cadeautje zullen krijgen op pakjesavond want lief zijn ze niet geweest.

Ja, Figo is een lul, maar wel een slimme lul. Hij had allang rood moeten hebben bij die kopstoot. Bouhlarouz had ook rood moeten hebben bij die overtreding op Ronaldo... De wedstrijd liep volledig uit de hand, allemaal in het voordeel van Portugal. Zo dom zijn wij nou geweest. We hebben gevochten, maar we hadden moeten voetballen.

Ja, ik was kwaad op Portugal.... Het zijn kloothommels maar wij deden vrolijk mee..... Wanneer leren wij toch eens omgaan met een ploeg als Portugal. Altijd trappen we er weer in. Als we gewoon rustig waren gebleven en van Basten was zo slim geweest om van Bommel en Bouhlarouz te wisselen in de rust hadden we met 10 tegen 11 die goal gemaakt. En daarna gewoon nog eentje om het af te ronden. Maar we zijn gewoon niet slim geweest. Heitinga die doorloopt met de bal... Slim.... Sukkel is het, want daardoor werd het alleen maar erger......

@ Svennies,

Je hebt laten zien waarom Nederland verloor. Je ging proveceren en mijn landgenoten gingen volledig door het lint..... Dat is precies waarom wij gisteren verloren van een silmmer team dat alles doet om te winnen. Nu suggereer ik niet dat u slim bent hoor, dat zeker niet. Ik hoop ook altijd dat België er snel uit ligt maar dat gunt uw land mij niet. Daarvoor komen jullie net te vaak niet op een eindtoernooi uit helaas. De reacties waren een beetje lullig, je was volledig uit om mijn landgenoten nog meer op te fokken. Laat dat een wijze les zijn voor ons, want zo heeft Portugal het gisteren ook gedaan.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Svennies....... En ik.... Met een cursusboek angermanagement voor voetballers.....

7. Kuyt kakkerlak verpestte het weer.

8. losse handjes

losse handjes Kijk mamma!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, van basten verpestte het door Kuyt op te stellen.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Godsamme, ben er mooi kapot van. Heb gister met een groot gezelschap in de kroeg gezeten en de wedstrijd bekeken. Mijn handen kapot geslagen aan tafels en de bar na weer een gemiste kans. Ongelooflijk. Voor de wedstrijd wel rekening gehouden met een eventuele uitschakeling, maar dat het zo hard aan zou komen, niet te geloven. Ongelooflijk treurig schouwspel. Na het fluitsignaal was het dood en doodstil in de kroeg.

Maar wat ik niet begrijp is het niet inbrengen van Ruud van Nistelrooy. Hij is op alle vlakken beter dan Jan met de lange achternaam. Verder speelde gewoon weer teveel spelers ondermaats. Kuijt, Gio, Sneijder, Cocu, Mathijsen Van Persie en Robben om maar een paar te noemen vond ik gister zeer slecht spelen. Van der Sar heeft bij mij nu definitief een absolute heldenstatus bereikt. Laat hem asjeblieft nog een 2 jaar aan vast knopen.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Had Vennegoor eerder opgesteld!
    En liet VD Vaart achter hem spelen.
    Ik snap er helemaal niks van. Wat moest hij steeds met die Kuyt?
    Hij werkt inderdaad hard maar doet verder niet veel...

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de neutrale toeschouwer was het vast een geweldige wedstrijd...

Kuyt op het middenveld en Huntelaar/Van Nistelrooij ervoor, terug met dat aanvallende voetbal.

12. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: Voetbalzone
    52 minuten is wel heel erg weinig

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat de Fifa het onderzocht heeft.
    En nu?

14. mars15

mars15 Guest

niks:x

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb ook even de reacties in dit topic doorgelezen, en wat kunnen we toch weer slecht tegen ons verlies zeg :+ 8) Normaal gesproken geef ik niks om voetbal, maar een WK is dan nog wel leuk om te kijken. Maar wat heb ik blauw gelegen gisteren zeg, wat een spectakel op dat veld _O_

Nu behoor ik tot de groep mensen die er echt niet wakker van zal liggen dat Nederland eruit ligt (ik had de 1-0 voor Portugal zelfs al voorspeld), maar ik vond ze ook echt niet bijster goed spelen. Het merendeel van de kaarten die gegeven zijn voor beide landen waren in mijn ogen gewoon dik terecht....dit leek af en toe meer op rugby dan op voetbal :eek:

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Grrr, het waren in totaal 9 min, met eerste helft erbij, maar deze wedstrijd moet gewoon overnieuw worden gespeeld. =(
    :lol:

Grappig, natuurlijk die overtreding van Bouhlarouz was een zware overtreding, maar Ivanov wachtte altijd met kaarten trekken bij Portugal, terwijl hij bij ons gelijk naar kaart greep, ik bedoel, die kaart van Van de Vaart. :lol:

Knap van je dat je die 1-0 had voorspeld. Echt trots op je hoor.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: :emo:

Kom op zeg, dit gaat te ver, overnieuw spelen is zo kinderachtig, beetje het niveau van vroeger als je ging knikkeren : ''Maar jij ging heul met je knie een beweging maken, we spelen opnieuw!!''

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is het kromme, ik ben er kapot van.
    Die scheidsrechters, er klopt helemaal niks van.
    Die lui nemen onnodig de verkeerde beslissingen.
    Ze leggen weinig verantwoording af. Volwassenheid was lange tijd echt niet te vinden bij de voetballers. Het lijkt of zij de scheidsrechters aangestoken hebben. Ik heb de laatste tijd echt medelijden met sommige voetballers, ze zijn gewoon de dupe van de slechte buien van de scheidsrechters. BTW wat doen die lijnrechters eigenlijk?

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig die reactie, had um alleen niet van een Admin verwacht ;) Hap hap noemen ze dat, beetje geschrokken van het feit dat Nederland eruit ligt ? _0/

Dat ik de 1-0 voor Portugal had voorspeld is niks om trots op te zijn, maar gewoon een neutrale constatering van mezelf :) Dat ie dan achteraf blijkt te kloppen en mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem ;)

20. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    wat een grensrechter doe moet ik hier op in gaan nou ja vooruit dan maar. Die zijn paar extra ogen voor de scheids als die wat zien kunnen die dat ook nog influisteren bij de scheids en die letten vooral buitenspel situaties.

Deel Deze Pagina