1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hou er gewoon niet van als we verliezen, en al helemaal niet op zo'n zielige manier.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Echt?:{
    Bedankt man, weet ik dat ook weer.:+

^Sarcasme...

Nee, maar kom op. Ze doen bijna geen ene reet die lui.
    Het is lastig om altijd te zien of iemand buitenspel staat of niet, maar ze letten gewoon niet goed op. Ze zien overtredingen over het hoofd, en geven acties aan als buitenspel hoewel ze dat niet zijn.

3. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen er nu nog wel over gaan zitten zeuren dat dit en dat verkeerd is gegaan, maar daar hebben we nu toch niets meer aan. Misschien had van Nistelrooy wel moeten spelen, maar alleen op dat moet je een bondscoach niet afrekenen en het is ook pas zijn eerste grote toernooi die hij als bondscoach doet, dus hij moet ook nog ervaring opdoen.

Voorbij is voorbij en er is niets meer aan te doen.

Ondanks dat mogen we niet klagen dat we toch bij de 16 beste ploegen van de wereld horen, en dat met zoon mooi oranjelegioen die ze iedere keer met hart en ziel steunde, dat vind ik mooi om te zien.

Zo hoort voetbal ook, en niet zoals we het gisteren hadden gezien

De tijd dat er in de wedstrijd echt gevoetbalt werd door de landen is

Nederland 31 minuten, en portugal 19 minuten.

Dus minstens 40 minuten is er niet meer gedaan dan fluiten, kaarten geven, ruzie zoeken, en theater spelen (door de portugezen)

Op naar het volgende EK.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mijn mond houden hier, voordat ik er nog meer nuchter bekeken opmerkingen tegenaan gooi waar de Oranje fans hiero niet tegen kunnen :+ 8)

Nederland ligt eruit, klaar....life goes on mensen ;)

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet!
    Het is gewoon niet eerlijk...:mad:

:+

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

:confused: Hoe bedoel je het leven gaat door? Moet jij de krant deze week maar ff in de gaten houden knul.... Het aantal zelfmoorden zal stijgen de komende dagen... Daar moeten we geen grappen over maken.. Snik......

We moeten verder niet meer zeuren, we hebben gevochten en verloren. Zo gaat dat nu eenmaal. We hadden nu niet bepaald een team dat een kans had op de titel. Portugal was gemeen, de scheidsrechter was zo mogelijk nog gemener en Marco kan niet selecteren. Gelukkig hebben we de foto's nog.....

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja dat gegeven zou ik nou net wel erg grappig vinden, als het zo zou zijn.... :lol:

Niet dat zelfmoord opzichzelf grappig is, tuurlijk niet, maar jezelf van kant maken om een verloren spelletje (want dat is het, niet meer en niet minder) gaat me een beetje te ver 8)

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  8. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    nederlanders staan bekend als nuchter te zijn, maar na gisteren is dat natuurlijk wel anders. En waarom zoveel kritiek op de bondscoach?

Ik vind degene die kritiek hebben, laat die het dan maar eens doen, bondscoach worden, een elftal selecteren, en dan kijken hoe die het dan doen.

Maar dan niet gaan piepen als er commentaar op je komt want dat doe je ook op anderen.

En we kunnen er lang over doorpraten, maar daar bereiken we nu niets meer mee, en daar is iedereen het toch wel mee eens of niet soms?

Dat je huilt om een verlies waar je je veel van had voorgesteld dat kan ik nog begrijpen, maar je van kant maken dat gaat wel een beetje erg ver. Maar je hebt mensen die dit doen, en vraag me niet waarom.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik was lam.8)

10. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    LAL, ik vond het een erg goede wedstrijd.
    gelukkig dat portugal gewonnen heeft

11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    OMG een spelletje zegt ie. Is echt wel meer dan een spelletje voor mij geld het als vaderlands trots dat gister is afgegaan en dat doet pijn.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    :+.

Mooie wedstrijd... als je niet voor Nederland was. Crap scheidsrechter en wat is die Figo een k-l-o-o-t-z-a-k. Meer wil ik er niet over kwijt.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach kom op joh dat meen je toch niet ? :lol:

Nja indien je het wel meent dan heeft het geen nut voor mij er verder nog op in te gaan.....blijkbaar mis ik dan dat "gevoel" wat vele Oranje/voetbal fans wel hebben ;)

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb echt een WKater....=(

waarom kunnen we nou nooit op de momenten waar het er echt om gaat veerkracht tonen?

15. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    http://www.hersenscheet.com/loituma.php
    Om jullie weer een beetje op te vrolijken.

Verder is het gewoon voorbij en nu gewoon lekker genieten van het andere mooie voetbal. Hebben jullie een voorkeur nu voor een land?

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk! de socceroos van guus! \o/

zijn nu aan het spelen staat 0-0 en zitten net 3 min in de 2e helft.

edit: ROOD! voor materazzi \o/

17. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk de almachtige duitsers (serieus bedoeld)

18. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is jammer dat het gister zo gelopen is. Ik hoop nu dat Australie verder komt en verder hoop ik dat Spanje en Engeland ver komen.

19. basovich

basovich Guest

WAT!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk al, waar blijft de eerste reactie op die opmerking....daar dus :+ ;)

Deel Deze Pagina