1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oekraïne wint met 3-0 in de strafschoppen van Zwitserland.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D Oekraine heeft gewonnen! Wel een kutwedstrijd... Pas in de strafschoppen beslist :eek:

Als Australie nou niet zo genaait was... Hadden ze waarschijnlijk van Oekraine wel gewonnen, en zou Hiddink het dus weer toppie gedaan hebben! (Nu is het ook wel goed, maar het kan beter he;) )

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha, prachtig.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  9. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel raar vind, die franz beckenbaurer en die Blatter mogen bij elke wedstrijd zo aanwezig zijn, en hoeven er niet voor te betalen. En een gewone supporter moet er soms wel 3 of 400 euro voor neerleggen om een kaartje te bemachtigen. Dat vind ik wel een beetje erg raar, laat het dan voor iedereen gelijk zijn en betaal allemaal iets ervoor en niet de ene wel en de ander niet.

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn de voorzitter van de fifa en de organisator van het wk ;)

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, er zijn zeker een paar duizend hippe gasten die gratis naar binnen mogen.. Dat hou je altijd bij dergelijke evenementen.. Als je het vervelend vindt, moet je maar gaan studeren :+

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het probleem is dat nederland geen andere keepers heeft dus van der Sar zal wel moeten blijven spelen.

Stekelenburg als eerste keeper zie ik nog lang niet zitten en de rest is te oud

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg heeft absoluut genoeg kwaliteiten om de opvolger van van der Sar te worden, en Vermeer kan daar mooi achter aan sluiten :cool: Wat die op het EK liet zien, beviel mij wel..

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Stekelenburg is zeker de opvolger van v/d Sar maar ik hoop dat het zeker nog 2 jaar duurt.Ik vind hem nu nog niet goed genoeg voor Oranje (als eerste keeper)

edit//Jammer dat Westerveld niet meer echt goed speelt, ik vond hem een paar jaar geleden echt goed

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  18. basovich

basovich Guest

volgend EK wordt Nederland wel een van de kanshebbers..EK onder 20 won dit EK, volgend EK spelen wel zker een paar van dat team in het nederlands elftal..(schaars, Huntelaar, vermeer, tindali, emanuelson, affelay) en dan kunnen ze het best maken in Europa :)

19. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje man he, wat raken hier sommige opgefokt door iets wat iemand zegt.|:-
    Je mag toch een eigen mening hebben of niet soms?

20. basovich

basovich Guest

volgens mij moet een supporter vaak wel meer betalen hoor, zo rond de €1000,- volgens mij, maar dit kan ook zijn dat dat zwart is ;), want collega van spap had 2 dagen voor de wedstrijd nog een ticket gekocht van €1000 euriee..ik zou het er niet voor over hebben :{..doe mij dan maar gewoon met een paar maten voor de buis..

Deel Deze Pagina