1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja ik moet toegeven dat ik partijdig was, maar ik vond eigenlijk de 1ste helft Spanje beter, en in de 2de helft de 2 landen aardig aan elkaar gewaagd. Eerlijk gezegt vind ik het gewoon puur zonde hoe dit WK loopt. Gewoon zonde.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    1e helft was het Spanje dat beter speelde.
    WK is idd verneukt. Helemaal door de manier waarop Nederland naar huis moest (ik had van te voren gezegd dat ze niet ver zouden komen, maar dan wil ik wel in een goed duel verliezen)

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Tja kerel , het heeft nooit anders geweest.
    Op elk wk dat tot nu toe al gespeeld is zijn er altijd al zulke incidenten met scheidsrechters geweest .
    Nou zijn we bij wijze van spreken toch al verlost geraakt van scheidsrechters die uit een klein arm afrikaans landje komen , en direkt op zo'n wk een belangrijke wedstrijd mogen leiden, en die dan voor het eerst in hun leven in een modern stadion komen bomvol volk en dan twee teams op de grasmat krijgen van wereldsterren die zij alleen maar kennen vanuit de krant, als ze ginds al een krant hebben en die daar zodanig van onder de indruk geraken dat zij er compleet het noorden bij verliezen en de meest gekke beslissingen nemen.

4. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Al kregen we een penalty 90% kans dat die werd gemist wij zijn immers nederlands.

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer. Ik wilde dat Spanje dit won. Kut wk =(

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu doe je alsof alles aan de scheidsrechters ligt, kijk toch eens naar het team zelf. Spanje heeft het gewoon niet verdiend om te winnen, zij benutten de kansen onvoldoende en in de tweede helft konden ze helemaal geen druk uitoefenen. Na de 1-0 konden ze de wedstrijd dichtgooien, maar dat deden ze niet.
    Op een WK zullen scheidsrechters alijd fouten maken, daar moet je mee leven. Komende herfst komt komt er wellicht een chip in de bal, maar voor de rest is het over aan de scheidsrechters.
    Ook zondag was Ivanov niet degene die Nederland heeft laten verliezen. Het Nederlandse team valt ook wel wat te verwijten. Scheidsrechters worden nu te veel afgezeikt, terwijl er minder naar het team zelf wordt gekeken. Schwalbes horen er gewoon bij, dat moet je ook accepteren. Toen Van der Sar het enige tijd geleden deed vonden jullie het zeker prachtig of niet?

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het WK niet geworden wat ik er van verwacht had. Ik heb echt uit zitten kijken naar dit evenement en er zijn gewoon TE veel mankementen. Het hele even gezellig met vrienden naar het WK kijken is niet uitgekomen, omdat grotendeels van de wedstrijden lame zijn. Ik vind de meeste scheidsen ook zeer lam, het veld is kut(iedereen glijdt voordurend uit), de teams spelen niet top(spanje, brazilie, nederland...) etc. Met dit weer kon het wk echt top worden, maar iets heeft ervoor gezorgd dat het toch niet zo mocht zijn=(

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tss, bij SPA - FR lag het echt niet aan de scheids... Hij floot juist (in vergelijking met andere scheidsrechters) erg goed. Als hij dan 1x de verkeerde beslissing neemt bij een schwalbe, en daar (mede door de slechte verdediging van SPA) uit een goal volgt, betekent dat niet dat de hele wedstrijd weer door de scheids verneukt is:{ Degenen die het ergst genaait zijn door de arbitrage zijn NL en Australie, de rest heeft er natuurlijk ook last van gehad, maar niet met zulke kutgevolgen als deze 2.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Spanje was de eerste helft wat beter maar over de hele wedstrijd gezien vond ik Frankrijk toch sterker. En bij die actie van Henry was geel idd overdreven maar een vrije trap kon je zeker geven.

Vind het zelf ook jammer dat Spanje er uit ligt want zijn hebben overall toch het beste voetbal dit wk gespeeld

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ghana heeft het beste voetbal gespeeld dit toernooi!
    tikten iedereen uit tot de 16, maar konden dan alleen niet afmaken.

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Beetje Kenneth Perez quoten! ;)

Laten we hopen dat de landen die nog over zijn er mooie en leuke wedstrijden van maken.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik weet niet wat Kenneth heeft gezegd? maar ik ben al vanaf eht begin fan van Ghana. Zoals ik eerst voor Senegal was :cool:. Nu gaat iedereen wijs doen met Togo, maar die spelen echt ruk. Ghana zijn pas bikkels. Jammer dat ze eruit liggen, want ze speelden echt beter dan Brazilië, mja als je niet schiet kun je ook niet scoren.

Die was wel van Johan overigens :+

Ik hoop nu eigenlijk op een veldslag elke wedstrijd. Nederland speelt meestal wel fairplay, maar toch liep het uit de hand met Portugal. Dus hoop nu dat het hele WK een catastrofe wordt en bijv. Argentinië - Duitsland een paar gewonden vallen. Misschien eens met die Zorreguieta kerel gaan praten :cool:

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dan deel je dezelfde mening als Perez, die zei precies hetzelfde.
    Togo was helemaal niks dit WK, had ik toch liever Kamaroen / Nigeria actief willen zien op dit WK.

"De bal is een essentieel onderdeel van het voetbal"
    Om in de mooie quotes van Johan te blijven.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    _O_

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Er was laatst nog een nieuwe bij gekomen:

"De bal is natuurlijk een essentieel deel van het spel"

Ik ben trouwens wel benieuwd naar Brazilië - Frankrijk, twee luie geluksvogels tegen elkaar :+

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Cruijff schreef ook dit:

http://www.cruijff.com/mijnmening/article45392241.ece

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit is echt een kut WK geen van de teams op Argentinie en Spanje na heeft gebracht wat van ze verwacht werd. En ja tuurlijk Ghana heeft mij ook erg verrast alleen helaas waren ze met afwerken niet goed genoeg en tactisch niet sterk genoeg. Maar alle top landen hebben me erg teleurgesteld. En kwa scheidsjes.. die zogen echt te erg veelste streng aan het fluiten. Maar dat heeft ook met de fifa zelf te maken. Die sturen ze met allemaal opdrachtjes en regeltjes het veld in.

18. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heeft ie wel afrikaans voetbal is altijd wel mooi om te zien.

En ook duitsland brengt het. Wat juist niemand had gedacht maar, zo denken ze altijd tot ze op een groot toernooi zijn. Duitsland wordt wereldkampioen sorry mensen

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nou Argentinië dan maar. Ik zou Maradona graag weer zien flippen op de tribune. Of doe anders maar Engeland als het zal lukken.

Of Italië, want dan krijg ik puntjes8)

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die het ergens voor doen, die voetballen met passie en willen winnen ook om de centjes want ze willen hun familie onderhouden. Europese voetballers hebben al miljoenen en t maakt ze dus niks uit of ze niks verdienen.

Deel Deze Pagina