1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hmm Duitsland kampioen??? Dacht het niet. Ze krijgen nu een echte tegenstander: ARGENTINIE!!!

Want wees eerlijk de tegenstanders die ze nu hebben gehad waren niet echt bepaald sterk. Op Zweden na dan maar die speelde ook kut.

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    En alsof argentinie echte tegenstanders heb gehad ook niet bepaald.
    Dus nee geef niet aan toe een brak nederland telt niet als een goede tegenstander.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    6 van de 8 landen in de kwartfinale goed voorspelt :)

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nou Nederland, Ivoorkust, Servie - montenegro en Mexico sla ik hoger aan dan Ecuador, Polen, Costa Rica en Zweden.

6. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Ze spelen allebei goed maar denk toch dat de duitsers het weer op wilskracht gaan winnen. Ze zullen gewaagd zijn aan elkaar maar schat de duitsers toch hoger in.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zo zijn er meer, waaronder ik. Sta nog steeds #1 trouwens:)

8. basovich

basovich Guest

mooi :)

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

LOL Loituma!!! \o/ Met de tekst erbij.

* is weer addict

* Karaoke :D

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    @ basovich
    Ze hadden nooit gevraagd mogen worden =(

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wat deden ze daar?
    Vooral die Poll, ik vind het nog knap dat hij zijn eigen veters kon strikken.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die Poll had toch eerst een hele mooie wedstrijd gefloten?? Is toch een engelsman of niet??? Staat volgens mij toch best goed aangeschreven. Of ben ik nu weer in de war met iemand anders?

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat klopt.
    Hij schijnt één van de betere scheidsrechters te zijn die in de premiere league fluit. Nou, ik zie het.

14. basovich

basovich Guest

jammer dat colina 'pensioen' heeft genomen :mad:

15. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is de beste divisie want daar gaat teminste niet zo zachtzinnig in engeland en zo hoort het HARD tegen HARD. is toch gvd geen patience met al die kaarten voor niks.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja , dat zal dan wel een typisch hollands trekje zijn , die verbale agressieviteit die ik ook in andere topics hier tegenkom.

Haha,de Portugezen waren niet alleen slimmer,maar ze waren in de eerste helft ook beter,en die goal van Maniche mocht best wel gezien worden.
    En het nederlands elftal is in zijn geheel niet goed genoeg om tot de eindfase van zo een groot tornooi door te dringen .
    Daarvoor is jullie verdediging en middenveld niet sterk genoeg als jullie steeds diezelfde 4-3-3 opstelling blijven behouden,jullie zouden beter gebaat zijn bij een 4-4-2 ,en bij wedstrijden zoals nu tegen Portugal zelfs een 4-5-1 systeem .
    Voor de tegenstander is oranje o zo voorspelbaar wegens altijd hetzelfde spelsysteem,en de afhankelijkheid van de flitsen van Robben en Van Persie.
    En dus gaan de tegenstanders dan ook met een dubbele flankbezetting spelen , zodat Robben en Van Persie er al véél minder makkelijk voorbij raken.
    En voor mij heeft Portugal deze wedstrijd niet gewonnen, nee Nederland heeft de wedstrijd zélf verloren door het gevecht met de portugezen aan te gaan in plaats van hun nummerieke overmacht al voetballend uit te buiten en te blijven combineren richting portugese doel met Van Nistelrooy naast of in plaats van Kuyt in de spits , in een 4-4-2 opstelling .
    Trouwens,Portugal haalde met de rust zijn enige spits Pauleta naar de kant , en dit had het sein voor Van Basten moeten zijn om dan een extra aanvaller in te brengen .
    Voor mij liggen de verkeerde tactische wissels van Van Basten mee aan de basis van de nederlaag.

Hahaha, jij kent mij niet en dan kan je daar niet over oordelen.
    Tja zie , jij als Nederlander hoopt dat Belgie op een tornooi er altijd snel uitligt,dan kan je je er over vrolijk maken,tja dan kun je er ook niets op tegen hebben dat ik mij nu als belg óók vrolijk en gelukkig mag voelen dat jullie eruit liggen.
    Hahaha , wat een mop ,tussen 1982 en 2002 is belgie er op het wereldkampioenschap er onafgebroken bijgeweest , en zelfs dát is jullie met oranje niét gelukt aangezien wij jullie voor de editie van 1986 er hoogst persoonlijk hebben uitgekegeld in de barragematchen , en jullie op een van de latere edities ook nog eens ontbraken, en dit was dan nog in de tijd van het grote oranje die twee jaar later méér dan verdiend europees kampioen werden , een wereldelftal trouwens dat véél meer waard was dan de huidige nationale selectie die jullie nu hebben.

Ja maar het probleem is , dat oranje al meerdere malen zulke lessen van hun tegenstanders gekregen hebben , en ze die toch telkens weer vergeten en altijd terug in die val lopen.
    Kortom , ze zullen het ook nooit leren en het betert er niet op om altijd van op voorhand te gaan roepen over wereldkampioen worden zoals in Nederland de gewoonte is .
    Een beetje bescheidenheid op dit gebied zou al wonderen doen en minder druk op de selectie leggen en ook in geval van uitschakeling minder hard aankomen.

17. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Umh wat wil je met zulke ster voetballers die wij hebben dan wordt automatisch de lat hoog gelegd en ik ga er ook van uit dan. Je bent niet voor niks voetballer bij manchester arsenal enz enz

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hou toch op met dat klef gelul. Nederland is altijd zo geweest, zal nooit veranderen. Je komt over alsof het in België allemaal beter er aan toe gaat. België heeft nooit wat gepresteerd, dus hou op man met je geweldige ideeën. 2e op een EK (1980) en 4e op een WK (1986), nou nou geweldig. Is dat het resultaat van geen verwachtingen en weinig druk?

Dat wat jij wil (je 'druk' en 'verwachting' pietpraat) zal nooit lukken, Nederland heeft nou eenmaal altijd wereldspelers rondlopen in de grootste competities, iets dat ze niet echt kennen in België, en dan kun je nou eenmaal wat verwachten. Net als Engeland, Frankrijk, Spanje, Brazilië en Duitsland altijd hoge verwachtingen hebben van hun team.

[excuses voor misschien grof overkomen O-)]

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    svennies, ik probeer je te negeren in dit topic, maar je kunt er toch niet omheen dat het Nederlands elftal een maatje te groot is voor Belgie op het moment.

20. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    de ene keer wel, de andere keer niet.

nu zijn we als Belg toch nog lekker vertegenwoordigt door Debleeckere!! We kunnen niet verliezen :p

Deel Deze Pagina