1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin alleen guus hiddink kan B landjes redden ;)

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    25 wedstrijden gespeeld. 23 niet verloren. Dan kan je niet beweren dat Nederland niet presteert. Het dominante spel van het jaar 2000 en daarvoor hebben ze nog niet laten zien. Dit is simpelweg een andere speelstijl. Of je daar nu van houdt of niet, dat is een ander punt.

Dat Nederland van Portugal heeft verloren ligt niet aan het feit dat Portugal beter was. Dat waren ze namelijk niet. Nederland heeft verloren door een ontzettend zwakke scheidsrechter, het missen van de kansen en de eigen onnozelheid door zelf ook rode kaarten te pakken.

De zwakke scheidsrechter vertaalt zich in het feit dat Maniche (van het veld aflopen na zijn goal) en Figo (kopstoot) ook rood hadden moeten hebben en dat Deco in 1x rood had moeten hebben (doelbewust natrappen). Was dit gebeurt, dan was het een "walk over" geweest. Aan de andere kant; als je de kansen zelf niet maakt, dan verdien je het ook verder niet.

Dit is een WK wat verpest wordt door de scheidsrechters. Diverse landen zijn al de dupe geworden van de beslissingen. Het zijn de grote landen die een handje worden geholpen. Daarnaast de minder opvallende blunders van de scheidsrecht "het buitenspel vlaggen"; wat is er toch gebeurd met de regel "bij twijfel door laten spelen""?

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  3. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik snap de mensen niet die zeggen dat Nederland niks gepresteerd heeft. Veel mensen twijfelen of Van Basten wel verder moet gaan met het Nederlands elftal. Ik zeg volmondig JA!!

Dat Nederland heeft verloren hebben ze aan zich zelf te danken, want zoals je zelf zegt hebben hun kansen beter af moeten maken. Of het verdient was is natuurlijk een andere zaak.

Trouwens als al die portugese spelere rood zouden krijgen werd de wedstrijd gestaakt.O-)

Ik vind in tegenstelling van het fluiten van de scheids het vlaggen van de grens bij vlagen goed gaan. Het fluiten van de scheids dit WK is echt dramatisch. De scheids bij Italië- Australië ook; Hoe kon hij die strafschop geven. Kortom Grens=Goed, Scheids=Slecht.:)

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
  5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland heeft in eerste instantie het verlies aan zichzelf te danken. In jouw rijtje oorzaken vergeet je misschien het spel van Oranje? Of de mogelijke wissels die Van Basten had kunnen maken? Spelers die Van Basten misschien hadden moet wisselen, zijn nou net het type spelers die met een kaart op zak toch nog het duel opzoeken. En heeft Nederland niet misschien 20 min. met één man extra gespeeld?

De scheidsrechter heeft niet optimaal gefloten, maar hij heeft ook goede dingen laten zien. Véél kaarten waren terecht, vergeet dat niet. Als hij op een gegeven moment niet met kaarten begon te trekken, was de chaos compleet, want de situatie werd op een gegeven moment er grimmig. En misschien was die 2e gele kaart op Bouhlarouz niet terecht, hij had óók meteen rood kunnen geven op de overtreding op Ronaldo. Bovendien had Nederland zelf de aanval geopend op Portugal.

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch? Het missen van de kansen en de eigen onnozelheid om ook rode kaarten te pakken. Of je nou goed speelt of niet is niet relevant (kijk naar Brazilie). Het gaat om kansen benutten.

Ik zeg juist dat hij er meer had moeten trekken, danwel andere kleur.

Onzin. Van Bommel was gewoon te laat in de eerste minuut en van Bouhlarouz leek het erg, maar was gewoon een duel om de bal, waarin Ronaldo sneller was dan hij. Dat het geel was, was meer dan terecht. Dit was niet doelbewust schoppen (in tegenstelling tot de situatie van Deco op Heitinga). Portugal was het land wat begon te schoppen, te provoceren en schwalbes te maken. Ericksson waarschuwt Engeland niet voor niets.

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als die scheids niet zoveel kaarten had getrokken was het niet zo uit de hand gelopen. kijk de kaarten waren misschien terecht maar als je kijkt naar de wedstrijd van argentinie en mexico, daar waren ook wel bepaalde dingen waar de scheidsrechter een kaart voor kon geven,maar die scheids voelde de wedstrijd aan en dan loopt het minder snel uit de hand, dan dat je meteen al kaarten gaat geven, voor dingen waar je ook eerst een waarchuwing voor zou kunnen geven, want dan raken de spelers gefrusteerd en gaan ze nog harder schoppen.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wwat lekkerbek zegt..

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vandaag de 1e twee kwartfinales. Ik hoop dat Argentinië en Italië doorgaan, dan krijgen we een hele mooie halve finale denk ik.

Ik hoop (nu Oranje eruit ligt) dat Italië de titel pakt, gun het ze wel. Velen hebben een hekel aan de speelwijze van Italië, maar ik vind het juist ontzettend knap wat ze doen. Ik wou dat Nederland zo kon spelen. Geen land kan zo goed verdedigen als Italië en je hebt zelden het idee dat ze achterin in paniek raken. Hopenlijk begint Toni eindelijk te draaien, want dat is echt een topspits (Europees topscorer). Als dit gebeurt, denk ik dat Italië kampioen wordt, omdat achter komen tegen Italië dodelijk is.

Qua tenue hebben ze het WK iig al gewonnen, wat mij betreft :D

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    1-0 voor ARG

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    1-1 al na lange tijd, nu extra tijd. Misschien straks penalty's?

12. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    om ff op terug te komen op NL. Die hebben heel goed gespeeld, zeker voor zo'n jong team wat nog niet lang met mekaar speelt. Wacht volgende keer maar. Dan zie je ze knallen!

Benieuwd wat Italië gaat maken straks. en of ze zelf de moeite gaan doen om een mooie wedstrijd te sjotten.

13. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    penalty's: hoop op argentinië (uiteraard O-) )

EDIT: uitslag penalty's:

Duitsland:4
    Argentienië: 2

aiai, slecht geschoten van argentinië...

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  14. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    mij maakt het niet zo veel uit , ik hoop op Duitsland ...maar ik zal niet treuren :)

Duitsland stopt de bal van Argentinië :)

trouwens wanneer is het NIKE Contract afgelopen tussen de KNVB & Nike ??

dan kunnen ze van mij part spelen in Adidas , ik vind het huidige Adidas Landen Shirt Design mooi

EDIT : DUITSLAND WINT !!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Godverdomme

Moet Italie de klus maar klaren 8)

16. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vechten op het veld 8)

nog een team dat niet tegen zijn verlies kan...

17. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb niks met Italië , maar die mogen lekker Verliezen , zelfde geld voor Portugal , Frankrijk , Brazillië :) :) :) :) :) :) :) :mad: ;) :) :)

Knokken op Het Veld

18. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Duitse supporters waren in en intriest=(

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wat was er aan de hand?

20. Mtthz