1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ze floten iederen keer de spelers van argentinie uit als ze terugspeelde naar de keeper, en ook toen ze om ste beurt een penalty moesten nemen. Vind het echt zwak van die supporters ( en ze zeggen bij dit wk komen vrienden bij elkaar) Daar zie je nu niet veel van.

2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Engelsen vind ik altijd erger dan Duitsers tijdens het WK , Engelsen zijn gewoon op 2 benen lopende Pitbulls

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat kan je verwachten als je als thuis land zo'n wedstrijd speelt.
    Ik vond Duitsland erg sterk in de penalty reeks. Als Lehman een beetje meer geluk had, was het na 3 penalty's al over geweest.
    Heb de wedstrijd verder niet gezien, maar op basis van de penaltys vind ik hert verdient (Maar op basis van penaltys zegt niet zoveel :9)

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo gaat dat toch, als het gelijk blijft na de reguliere speltijd moeten er penalty's aan te pas komen, en ja dan wint idd iemand. Argentinië heeft geen penaltykiller, Duitsland wel. En als Argentinië o zo goed is, hadden ze het moeten afmaken in de reguliere speeltijd.

5. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, en dat zie je bij nederlandse supporters op het wk weer niet, we zoeken geen rellen met andere supporters, en we zijn ook nog vriendelijk zonder rottigheid als we verliezen. Zo hoort het voetbal ook vind ik. (met dit bedoel ik de supporters)

Dan mogen de italianen vanavond winnen, en ook op zijn italiaans winnen (met 1-0) tegen de duitsers in de laatste minuut. En dan kijken ze wel anders denk ik.

En die blatter vind nog wel dat dit het beste wk ooit is. Ik weet zo net niet of hij de scheidsrechters wel goed beoordeeld heeft tijdens het WK.

En waarom kwam er nog een opstootje op het veld na de wedstrijd?

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, verneukt Duits publiek, geweldig dat er nog een paar Argentijnen gingen matten :thumbs:

Het is echt kut dat Duitsland door is, want op deze wedstrijd na was/is alles (verdacht?) makkelijk voor de Duitsers, makkelijkste poule ooit, vervolgens tegen Zweden in de 1/8, en nu in de 1/2 tegen OEKRAINE of Italie :x

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Argentinië is niet mijn favoriete land. Ik gun de Duitsers gewoon niks.

Maar het WK is al triest te noemen voor de volgende redenen: Slechte scheidsrechters (Op dit van net na dan), Saaie kutwedstrijden over het algemeen, Duitsland, Portugal-Nederland, het zeuren na Portugal-Nederland, het slechte spel van Brazilië, de goed spelende ploegen allemaal naar huis, een lelijke mascotte, de regie van de TV uitzendingen, geen vrouwelijke streakers....

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    In een woord: Scheisse!

Ach, als Duitsland maar geen kampioen wordt.

9. Bah gluiperige rotmoffen

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed spelende ploegen allemaal naar huis? Ehh wie bedoel je? Tsjechië? Nederland? Spanje? Die ploegen verloren toch echt door eigen spel.

Ik vind het WK erg leuk tot nu toe. Afrikaanse ploegen, Ghana en Ivoorkust, hebben erg mooi spel laten zien. Verder was Mexico - Argentinië een prachtige wedstrijd. De ploegen die hebben moeten winnen hebben dat ook gedaan.
    Verder gaat Brazilië nog ver komen, doordat ze groeien in het toernooi.

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond het eigenlijk wel verdiend :):.

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    duitsland duitsland duitsland is the best. duitsland gaat winnen jongens
    beter dan dat irritante brazilie en de rest

13. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het was inderdaad jammer dat er niet meer afrikaanse landen verder waren gekomen dat Ghana. Je ziet dat deze ploegen het europese landen ook nog lastig kunnen maken.

Maar dit vind ik niet heb beste wk, De duitsers vinden dit het beste wk omdat ze er zo ver in zijn gekomen (klinkt logisch vind ik) en omdat alles goed verlopen is zonder grote rellen.(tot nu toe)

Maar de scheidsrechters zijn dit WK de gebeten honden. Meer zeg ik er niet mee over.

Mag het beste land winnen (zal brazilie wel weer zijn denk ik)

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, Duitsland is door. En evenzo leuk, Argentinië eruit. Jammer dat we nu geen close-up te zien kregen van Maradona (voor zover ik het zag). :+

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel erg zwak van de Duitse supporters dat ze de Argentijnen uitfloten als ze een strafschop moesten nemen:{ . Erg onsportief.

16. mars15

mars15 Guest

duitsland wint het wk

17. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    maradonna zat niet in het stadion zei de verslaggever. Er was iets niet in orde met zijn plaatsbewijs of zo, en daarom mocht hij er niet in.

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, na dit denk ik dat Duistland misschien toch wel wereldkampioen word, als er 60.000 Duitsers tegen je fluiten ga je gewoon 30% slechter spelen, duidelijk te zien in deze wedstrijd. Het team van Duitsland wint dus eigenlijk niet, maar Duitsland in zn geheel.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Juist ja.:lol: :lol:
    Bedoel je daar soms mee dat de échte oranjesupporters allemaal op het wk aanwezig waren, en alleen de oranje-hooligans hier allemaal op het forum die avond aanwezig waren. :lol: :lol:
    Vriendelijk zonder rottigheid bij verlies, jaja dat zal wel ......=(

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was te verwachten.

Deel Deze Pagina