1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ieder land heeft hooligans.. ook belgië. maar wij zijn wel door de FIFA verkozen tot beste supporters. daar mag je dan toch best trots op zijn?

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Dat shirt wil ik hebben :D Daar spelen teminste echt hardwerkende voetballers in \o/

UHU feyenoord als 1 van de beste op de fairplay lijst ik bedoel sinds wanneer kunnen feyenoord supporters zich gedragen ?
    Of heb je nu alleen over de landen teams want dan ben ik het wel met je eens.

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jep , maar mijn post sloeg niet zozeer op de oranje fans in duitsland , maar des te meer op de oranje fans hier op het forum.:eek: ;) :):

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Italië is door naar de volgende ronde (en verdiend vind ik):).

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

noem jij dat fans? :cool: :+

6. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    denk er hard overna om naar de dichtbezijnste sportwinkel te rennen om dat Duitse Shirt aan te schafen _O_

Echt Nederlanders die gelijk Duitsland afkraakt ook al heeft Germany gewonnen , ja die Suporters deden niet aardig , maar om dan heel duitsland aan te vallen :{

Ze zijn al lang niet meer de Nazi's hoor ..........

7. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook en dan vind meer dan normaal dat ik ook een Duits shirt kan aantrekken. Want als je Brazillie of Frankrijk shirt draag of van wat dan ook voor een land heeft niemand wat te klagen. Maar zodra ik Duitsland shirt aan heb. Maar laat duidelijk zijn ik ben al het hele WK voor duitsland en daarvoor ook al en nee, ben geen Nazi. Ik vind gewoon een mooie en goede mentaliteit die de duitsers hebben zo zou het nederlands elftal ook moeten zijn. Over mijn lijk mentaliteit niks mooier als dat _O_ Ik ging ook echt uit me dak toen ze hadden gewonnen.

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  8. mars15

mars15 Guest

remember leverkussen :emo:

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    -

Mjah, ik vind het alleen heel erg zielig dat ze gingen fluiten, maar dat had bijna ieder land gedaan denk ik. :mad:

10. mars15

mars15 Guest

en club =(

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Als ze bij penalty's en terugspeelballen fluiten vind ik normaal,zou iedereen hier waarschijnlijk ook doen als het WK in Nederland was. Zou het alleen erg vinden als ze bij het volkslied gaan fluiten maar dat gebeurd tegenwoordig gelukkig (bijna) niet meer

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    geniaal _O_ :9

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, de droogheid.

15. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    lmao, Briljant.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Omg ze werden weggespeeld man (iig 1e helft). Alleen dat eeuwige geluk van die duitsers =(

Argentinië had gewoon door moeten gaan met voetballen. Maar ze wilden weer zo nodig de wedstrijd uittikken |:-

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee een vriend van hem had niet de juiste toegangspapieren dus hij ging dus ook niet.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    6e, en ik heb tot nu toe de meeste punten gehaald in de finales8)

19. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nu geluk aan 2e helft waren ze wel beter wat de argentijnen en heel veel landen niet weten EN DE DUITSERS JUIST WEL is dat een wedstrijd 90 min duurd. Ze hebben gewoon fair gewonnen van die argentijnen eigen schuld van de argentijnen dat ze geen gas meer hebben gegeven.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wat zijn die Portugezen weer gvd irritant bezig zeg (Maniche iig). Hoop echt dat de Fifa/Uefa in toekomst tegen dat soort acties achteraf ook gaat optreden net als net elleboogjes die de scheids niet ziet tijdens een wedstrijd

edit//Rood voor Rooney

Laatst bewerkt: 1 jul 2006

Deel Deze Pagina