/edit Mijn uitgebreidere voorspelling: Landen in 8e finale: Duitsland, Polen, Engeland, Zweden Argenentinie, Nederland, Portugal, Mexico Italie, Tsjechie, Brazilie, Australie Frankrijk, Zuid Korea, Spanje, Tunesie Landen in 1/4 : Zweden, Engeland, Argentinie, Portugal Italie, Brazilie, Spanje, Frankrijk Landen in 1/2 finale: Engeland, Argentinie, Brazilie, Frankrijk finale: Brazilie vs Argentinie wereldkampioen: Brasil!
mijn voorspelling: landen in 1/8 finale: Duitsland, Polen, Engeland, Zweden Nederland, Argentinie, Mexico, Portugal Italie, Tsjechie, Brazilie, Australie Oekraine, Tunesie, Frankrijk, Zuid-Korea Landen in 1/4 finale: Zweden, Engeland, Nederland, Portugal Italie, Frankrijk, Brazilie, Tunesie landen in 1/2 finale: Nederland, Engeland, Italie, Brazilie Finale: Engeland, Italie Kampioen italie ik vind dat argentinie zwaar overschat word, hun verdediging is echt niet zo goed. Ze hebben dan ook niks voor niks tegen kroatie 2/3 doelpunten tegen en tegen engeland ook.
Italië gaat het denk ik ook niet redden.. ik post zo mijn voorspellingen.. Achtste Finale Duitsland; Engeland; Polen; Zweden Argentinië; Nederland; Mexico; Portugal Verenigde Staten; Tsjechië; Brazilië; Australië Frankrijk; Zuid-Korea; Spanje; Tunesië Kwart Finale Duitsland; Zweden; Nederland; Portugal Engeland; Tunesië; Brazilië; Tsjechië Halve Finale Nederland; Brazilië; Tsjechië; Zweden Finale Nederland; Brazilië Wereldkampioen: Nederland Nee ik ben niet positief!
Ik schat Italie op zich wel hoog in, alleen in mijn voorspelling komen ze Brazilie al in de 1/4 finale tegen
Jawel, en het is wishfull thinking. Ik denk dat Nederland best in de halve finale zou moeten kunnen komen, maar daar zullen ze dan stuiten op Italië of Brazilië waarna ze eruit liggen.
Ben ik nou de enige de er verassing in heeft gebouwd Door naar de volgende ronde: Duitsland, Ecuador, Zweden, Paraguay, Argentinië, Nederland, Mexico, Portugal, Italië, Verenigde Staten, Brazilië, Australië, Togo, Frankrijk, Oekraïne, Spanje.
Ik denk niet dat Italie de halve finale haalt het is net zoiets als met Spanje, allemaal sterspelers maar ze komen (haast) nooit ver, Spanje's hoogste klassering ooit is de 4e plaats en in Korea lagen ze er in de kwart finale's ook al uit. Dat WK had dan wel vele verassingen (Frankrijk poulronde eruit, Zuid-Korea en Turkije in de halve Finale) maar toch. Mijn Voorspelling: 8e Finales: Duitsland; Nederland; Zweden; Spanje; Frankrijk; Australie; Kroatie; Brazilie; Tsjechie; Portugal; Argentinie; Verenigde-Staten; Japan; Engeland; Ecuador; Mexico. 1/4e Finales: Duitsland; Nederland; Argentinie; Brazilie; Portugal; Tsjechie; Zweden; Spanje. 1/2 Finales: Duitsland; Nederland; Brazilie; Spanje. Finale: Brazilie; Spanje. [Winnaar: Spanje.] 3e plaats: Nederland; Duitsland. [Winnaar: Nederland.]
normaal zou ik ook italie niet hoog inschatten, maar nu zijn ze echt goed bezig. en ze spelen meer samen zonder al te veel ego( ze hebben nederland 3-1 verslagen en duitsland 4-1) edit: en Tha BomB ik denk helemaal niet dat spanje ver komt. Die komer er nooit.
Dat kun je nu wel zeggen, maar 4 jaar geleden vondt iedereen het nog een verassing dat Zuid-Korea zich had geplaatst maar ze kwamen wel tot de Halve Finale. En meest recenter nog; 2 jaar geleden Griekenland werd Europees Kampioen wie had dat van te voren voorspeld. Dus je weer maar nooit. Ik vindt gewoon dat Spanje een mooi en goed team heeft ook al snap ik niet dat ze Morientes thuis hebben gelaten. Maar met Casillas in het doel heb je toch een betrouwbare doelman net als Puyol in de verdediging, Xavi op het middenveld en Raúl in de Spits.
dat is nou juist het probleem, van spanje word iets verwacht maar die kunnen het nooit waarmaken en griekenland en zuid-korea daar werd niks van verwacht.
Het verschil met de jaren er voor is dat ze nu veel meer tijd tussen laatste competitiewedstrijd en het WK hebben. De sterspelers beginnen nu de fitter dan ooit aan een Wk en daarom verwacht ik geen echte verassingen
@tha Bomb; Niet lullig bedoeld, maar hoe kom je erop om ik vind met dt te schrijven? Denk je er niet bij na of wat... Als je het dan terugleest, vind je het dan niet raar staan ofzo? Echt niks tegen jou hoor, maar ik snap gewoon niet hoe mensen dat soort dingen op kunnen schrijven. Over die verassingen, die zitten er natuurlijk altijd bij maar het is niet reëel om dat in je voorspellingen te verwerken... Dan is het gewoon puur gokken wie deze keer eventueel voor een verrassing kan zorgen. En inderdaad speelt het ook mee dat die teams zonder spanning en zonder dat er iets van ze verwacht wordt daar naar toe kunnen.
Kromkamp, Mathijsen en Gio stonden anders in de basis en hebben een hele goede kans om straks ook in Duitsland in de basis te staan. Alleen Ron Vlaar stond er ook in, die straks niet het WK gaat spelen. Die stond er omdat Boulah geblesseerd was. Dus niet echt een B verdediging.
Stond Kromkamp achterin? Hmm, ok. Maar ik denk niet dat hij Mathijssen in de basis zet, en dan zijn je 2 centrale verdedigers dus gewoon geen onderdeel van je echte basis elftal. En de centrale verdedigers zijn nu juist de spelers die het echte verdedigende werk opknappen. Dus ik zie het nog steeds als een B verdediging, koppig als ik ben