1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. mars15

mars15 Guest

Frank Snoeks: "Opvallend snel hoe Ronaldo de kleedkamers vond, zo snel is ie de hele wedstrijd niet geweest"...

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Tnx :)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Idd,

speelt ook alles goed in de kaarten van Duitsland:x

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meesterlijk8)

5. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0

Briljant.:)

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ook opgevallen jongens dat Ronaldinho In het hele wk géén enkele vrijschop tussen de palen heeft gekregen .
    Brazillië speelt al het hele wk ondermaats en kon dit telkens camoufleren door te winnen van zwakkere tegenstrevers door middel van hun individueel talent .
    Nu tegen een frankrijk dat met elke wedstrijd beter en beter begint te spelen zie je hoe de brazilliaanse ploeg eigenlijk als los zand aan elkaar hangt en hoe men in elke linie alleen voor zichzelf speelt en de rest van zijn ploeg aan zijn lot overlaat.

7. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft Brasil een klote WK gespeeld zegt, als je ziet hoe laf ze eigenlijk wel niet spelen in vergelijking met vorig jaar.. Een laffe coach die altijd maar kiest voor de oudjes of een luie oelewapper als Ronaldo mag wat mij betreft gelijk ontslagen worden. Leuk dat France door is, op basis van deze wedstrijd hebben ze het verdient.

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Joga Bonito?

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frankrijk heeft het zeker verdient, ik had niet gedacht dat ze nog zouden gaan voetballen, als ik zag hoe de andere wedstrijden gingen.

Zidane speelde weer ouderwets goed hoor. en die ronaldo moet er mee stoppen, wat een luie flikker is dat zeg.

10. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt weer ouderwets genoten van Zidane. Ik gun hem echt in ieder geval een finale plaats, en dus ook een overwinning op Portugal. :9 Duitsland wint van frankrijk in de finale denk ik.

Uitspraak van het toernooi. :D

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop op italie - frankrijk, italie omdat ik het de duitsers nog minder gun en frankrijk omdat zidane weer goed begint te spelen en omdat ik een hekel heb aan portugal. hoop dan dat frankrijk wint van italie want italie vind ik eigenlijk ook niks

ben wel benieuwd hoe italie- duitsland word, allebij conditioneel sterk, kunnen allebij in de laatste minuut score of een strafschop versieren en zijn beide ook sterk in strafschoppen. jaja word een battle tussen de teams waar ik de meeste hekel aan heb. 8)

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Frank Snoeks is de man. die kan echt goed commentaar geven..soms grappig en is tenminste echt onbevooroordeelt

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop op Duitsland - Portugal en dat de duiters dan in de laatste minuut scoren en winnen.

Nee dat gun ik ze germans niet!! Hoop op Italie - Frankrijk. Eigenlijk boiet het hele WK me niet meer. Schijt WK, schijt Fifa. Kut duitsers.

Maar de portugezen zijn de nieuwe duiters. Ik haat ze echt.

14. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom Duitsers Haten ?? ik krijgt koppijn van alle die anti duistsland reacties hier

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ik ben het met je eens. Verschrikkelijk dit WK. Echt een enorme teleurstelling, terwijl het wel wat moois wat kunnen worden...

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    duitsland mag van mij winnen, spelen goed. Italie mag van mij ook winnen, omdat ze dat hele tijd niet hebben gedaan, goede spelers hebben ook en ookal spelen ze heel anders, kan dat tactische spel toch ook wel waarderen.
    als de fransen maar niet wer winnen en alsjeblieft niet die anti portugezen.

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Oow jawel , liefst die portugezen weet je , waar wedden al niet goed voor is.
    Winnen de portugezen nou nog éénmaal dan heb ik er alvast 500 euro aan verdiend , en winnen ze nog twéé keer dan loopt dit op tot 1500 euro \o/ \o/
    Dan zijn ze dus wel wereldkampioen , maar ja 1500 euro verzacht de pijn daarom prima._O_

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik wil ook wel juichen voor onze zongebruinde portugeesjes mits je de winst deelt met de echte fans natuurlijk :cool:

Figo! \o/

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Figo is een zelfingekeerde Terin* klo*tza*!!
    verder niks! tieft op met die ter**g Figo! :mad:

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hehe , dan had je wel samen met mij in het begin van het wk op de portugezen moeten wedden.
    Heb ik even mazzel dat ik de enige van de 400 ben die zijn geld op portugal inzette aangezien méér dan de helft op brazillië heeft gewed en die gasten hun geld nu dan ook al kwijt zijn.\o/ \o/

Deel Deze Pagina