1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hoopt nu heel erg dat GG reageert met.. ok, ik doe normaal...:cool:
    en je weet wat er daarna komt

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jongesn wat is piemelpap nou weer???

Wel grappig woordje.

Maar ik hoop dus ook op de Italianen. Ik gun het ze eigenlijk allemaal niet. Maar met Italie kan ik nog een beetje leven.

3. mars15

mars15 Guest

Rooney en C. Ronaldo nooit meer samen
    02 juli 2006, 12:51
    Door: Gert Gysen
    Wayne Rooney gaf na de Engeland-Portugal aan dat hij nooit nog in hetzelfde team wil spelen met Cristiano Ronaldo. De Engelse spits werd in die wedstrijd van het veld gestuurd, nadat Ronaldo bij de scheidsrechter ging klagen.
    Rooney vertelde na afloop dat Ronaldo hem voor de wedstrijd opzocht en zei: "Ik ga ervoor zorgen dat jij van het veld wordt gestuurd." In de 61ste minuut was het zover. Rooney trapte in het kruis van Ricardo Carvalho en Ronaldo leek een rode kaart te claimen bij ref Horacio Elizonodo, waarop Rooney de Portugees wegduwde. De Engelsman werd hierop van het veld gestuurd en de TV-camara's registreerden een knipoog van Ronaldo naar zijn coach Scolari.

"Ik zal nooit meer met hem kunnen samenspelen", vertelde Rooney na afloop van de wedstrijd in de kleedkamer aan de rest van de Engelse selectie. Dat is wel een probleem want de twee spelen samen bij Manchester United. Insiders van die club vertelden aan Sunday Mirror dat er tijdens het seizoen al meer problemen waren tussen de Engelse spits en de Portugese balvirtuoos. "Wayne vindt dat Ronaldo geen ploegspeler is en enkel aan zichzelf denkt", vertelt men bij United.

Ronaldo had eerder dit WK al aangegeven graag naar Real Madrid te verhuizen en herhaalde dat na de gewonnen wedstrijd van gisteren. Of dat gaat gebeuren is nog lang niet zeker, maar als Ronaldo moet terugkeren bij Manchester United zal dat als meest gehate speler in Engeland zijn

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat zit Rooney nou te janken, die kaart was volledig terecht. De tering wat een slechte verliezer zeg.. :{

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nou vind ik ronaldo ook wel een loser..

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja inderdaad, triest mannetje. Beetje er voor zorgen dat hij rood krijgt. [cencuur] Portugees.

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die Ronaldo is echt een watje zeg. gadverdamme hoe gozer loopt en doet man_0/ _0/

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is niet voor niets door homo's verkozen als lekkerste vent van het WK :emo:.

Maar die rode kaart vond ik niet terecht hij struikelde gewoon over R. Carvalho heen imo. Wel triest dat ''het verwende kind'' dan gelijk gaat zeuren om een rode kaart.

9. basovich

basovich Guest

hij jankt ook echt bij elke wedstrijd die hij zo'n beetje verliest:lol: !! 8)

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik heb dus niks gemist als ik ENG - POR niet gezien heb? Tering mijn complete verwachtingen van het WK komen elke keer niet uit, elke wedstrijd heb ik precies verkeerd voorspeld (lees: gehoopt :eek: ) Gelukkig heb ik geen geld ergens op gezet ofzo :) Niet echt verdiende laatse 4 overgeblevenen, maar wel leuk dat het alleen maar Europa is :)

11. mars15

mars15 Guest

genoeg gemist

12. SplinterCell

SplinterCell Guest

en bij manchester zijn het nog wel zo'n vrienden :thumbs:

13. basovich

basovich Guest

zet die maar op VI ofzo bij fotosoep :+ hijs wel vet trouwens 8)

14. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Als portugal het WK maar niet wint. Dan word ik echt gek. :eek:

15. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is te hopen dat na die wedstrijd op het WK dit nu nog steeds zo is, ik betwijfel het._0/

16. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    haha, engelse voetballers:thumbs:

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Italiƫ is ook nasty hoor. Gaan ze aan de Fifa vragen of ze nog een onderzoek willen starten tegen Fryns (dacht ik) omdat hij ook iemand geslagen zou hebben bij Duitsland - Argentiniƫ. Die klote Fifa staat nog toe ook en nu is er een officieel onderzoek over het gene wat ik net zei.

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren zeiden ze op de radio, dat er geen Duitse spelers geschorst gaan worden, want dat kunnen ze gewoon het sterkste team opstellen, dat vind ik ook wel krom eigenlijk.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ook Borowski niet? Dat vind ik raar

20. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, ze zeiden dat er geen duitse spelers geschorst zouden worden.

Deel Deze Pagina