1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het belachelijk dat de Italiaanse voetbalbond, die niks met het WK te maken heeft, zich bemoeit met dit soort zaken, in het achterhoofd houdende dat Duitsland dinsdag tegen Italië speelt. Dat is hetzelfde als dat een speler bij een scheids gaat zeuren om een kaart. Helaas wordt daar wel op ingegaan.

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich heb je daar gelijk in, aan de andere kant is het raar dat de Fifa bij voorbaat roept dat geen Duitse spelers vervolgd zullen worden.

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel hoor.

4. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Teletekst is C.Ronaldo staatsvijand nummer 1 in engeland geworden vanwege de wedstrijd Portugal- Engeland op het WK.

Ten eerste vroeg hij nadrukkelijk om een rode kaart voor rooney

Ten tweede knipoogde hij naar de scheidsrechter toen de rode kaar gegeven was (reactie van "goed gedaan")
    Ten derde deed hij "provocerend" juichen toen hij de winnende doelpunt had gemaakt tegen engeland, richting de engelse fans en het engelse team.

En rooney heeft in een engelse tabbloid gezegd 'ik schop hem in 2e"

Dus dan weet cristiano ronaldo waar hij aan toe is.

OF het terrecht is dat is aan jullie de mening.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben het er wel mee eens jah...

Oftewel, die C. Ronaldo de deur uit schoppen, en Van Nistelrooij houden :).

Njah, natuurlijk ieder zijn mening. Maar het vragen van een kaart vind ik al slap, en dat dan ook nog eens flikken bij een TEAM maat van je...

Neej, dat gaat te ver!

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar in eerste instantie niet. Pas na protest van de Italianen.

7. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    jup en net was nog is op dat soort van kopstoot aan rooney gaf. Meer zo ze kop tegen die van Rooney aanduwen en dan em uitlachen. Rooney heb gelijk trap die brEeZah-boy maar in 2en die arrogante kwal bah.

Heb het moment gevonden eerst komt dat dat ie die portugees in de ballen trap en daarna wat ik hier boven beschreef.

http://www.youtube.com/watch?v=OGXK-QHawtg&search=england - portugal

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Omg, dat laatste ook van C. Ronaldo.
    Wat een klootzak zeg, omg ik haat dat kind nu echt. Wat een triest figuur zeg. Ze moeten dit aan de FIFA laten zien, kijken wat ze dan doen.

Hier een filmpje van Ronaldo. Hij dolt wel heel veel man, maar je ziet ook dat hij soms overpasst bij een voorzet bijvoorbeeld maar hij ook heel veel zelf doet. (Ego'd)

Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het is een leuke voetballer om te zien, maar gewoon een ongelovelijke kwal..

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En een ego zoals sommige hier ook zeggen.
    Daarom zal hij nooit veel verder komen in het voetballen omdat hij nu bekend staat als 'een lastige jongen'.

11. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel dit WK is triest. Alles wat eromheen gebeurd is verdacht en totaal nutteloos en het verpest het voetbal. Naar mijn idee komt dat gewoon door geld. Er gaat veel geld om in dat wereldje en ik sta er niet van te kijken dat er allemaal van die mafia figuren daar tussen inzitten. Als je de wedstrijden ziet zit gewoon ieder land elkaar een oor aan te naaien, vooral dat vieze portugal en italie als hoogtepunt. Door allemaal voor niks te vallen en meteen met puppy ogen naar de scheids te kijken van geef em geel, je ziet gewoon bijna niks anders! Komt er een mooie actie aan, maar dan krijgt een speler het moeilijk en dan gaat hij maar liggen, want meestal bij zo'n actie krijg je geel (zogenaamde overtreder). Wat je nou leest van italie die Duisland aanklaagt en dat puur voor hun eigen hachje is want anders zou je ze nooit gehoord hebben. Het is wel terecht btw, maar in eerste instantie zou duitsland ( waar het wk afspeeld) geen schorsing krijgen, maar door druk van de media beelden en italie zelf, toch wel gedaan. Die penalty bij australie - italie.....5 sec voor tijd vallen en dan door een land als een italie daar een pentaly voorgeven.:confused:
    En het ergste is dat ze meteen naar de scheidsrechter kijken dat hij een strafschop krijgt. En als dat zo is zijn ze zo blij net als ze een doelpunt hebben gescoord, Schouderklopjes en omhelsingen.....dit kan je toch niet meer serieus nemen, dit soort dingen verpest het voetbal in mijn ogen, kan net zo goed naar een soapserie kijken ook alleen maar matenaaierij en problemen.

Kortom als ze nou is gewoon mooi voetbal laten zien op het WK dan is het nog leuk om te zien, maar als ze zo doorgaan met die praktijken zal er minder kijkers zijn. Het songfestival heeft ook al een dieptepunt bereikt door al dat fake gedoe enz. Die spelers krijgen miljoenen en dan voor wat? Voor dat op het grond zogenaamd liggen janken? Tegenwoordig zijn er ook weinig goede spelers, maar die gasten krijgen miljoenen of honderdduizenden euro's. Neem sneijder bijvoorbeeld, die ken geen fatsoenlijke corner geven, komt meestal niet verder dan de eerste man. Ik denk dat hier op het forum mensen zijn die zoiets wel kunnen.;)

Maar goed voetbal zal toch wel worden gekeken en ik hoop dat er verandering in komt.

12. basovich

basovich Guest

die gozer voetbalt goed maar ik kan hem echt niet uitstaan, verrekte ego en zo lelijk dattie wel neit is..:confused:, en een verraaier en vriendloos (als ie zo doorgaat) je gaat je eigen teammaat toch niet aannaaien..echt ziek gewoon.

en nu zijn rooney en ronaldo ineens weer 'mates' als ik rooney was had ik hem toch wel ff in elkaar getrimtt!!

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2006
  13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    als c. ronaldo staats vijhand nummer 1 is zullen de engelse clubs wel boulahrouz willen hebben. Die heeft C. Ronaldo al in 2e geschopt.

14. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Goed voetballen kan die wel maar is echt zo aansteller das toch geen vent meer. En als ik zulk voetbal wil zien kijk ik wel naar ronaldinho das teminste ook nog is een toffe vent.

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    yeah!!! debleeckere komt in aanmerking om de finale te fluiten!!! Nog eens een belg in de finale hahahaha

nu nog wachten op't officieel nieuws

16. mars15

mars15 Guest

zo 1e helft beneden gekeken, was zeker leuk. het doet mij deugt dat Italie beter is dan duitsland

17. basovich

basovich Guest

ik hoop echt dat duitsland wint, ben nu wel echt voor duitsland :) mijn top 4 waar ik voor ben:

1. duitsland
    2. frankrijk
    3. italie
    4. portugal

18. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zizou (zidane) is toch wel mijn favoriet.

1.frankrijk
    2.italie
    3.duitsland
    4.portugal

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Frankrijk nu ook mijn favoriet.

1. Frankrijk
    2. Duitsland
    3. Portugal
    4. Italie

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wat is Pirlo toch een prachtige speler. Hij brengt zoveel rust in een zo belangrijke wedstrijd

edit//2 keer paal/lat voor Italie

Duitsers op een duitse manier verlsaan _O_

Grosso_O__O__O_

Edit//2-0_O_ Ik ga nog maar even een flesje bier optrekken :b:

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2006

Deel Deze Pagina