1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. mars15

mars15 Guest

ik ben zo blij

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat mooi in de 2e helf toen die duitser op die gatusso sprong...!!! trok die gatuso nog ff aan zen oor!!!

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, vooral omdat ik nog dacht dat in de strafschoppenreeks Duitsland toch nog zou winnen. Ben nu voor Frankriijk :thumbs:

1. Frankrijk
    2. Italië
    3. Duitsland
    4. Portugal

4. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2006
  5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
    Duitsland ligt er uit!! Italie door \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
    Einelijk een keer een leuke uitkomst:thumbs:

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Erg jammer dat Duitsland eruit ligt, al was het wel terecht als we naar vanavond kijken.
    Hopelijk dat Frankrijk Portugal even klop geeft, en dat vervolgens ook bij Italie doet.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Italie speelde beter, dus verdiende het om door te gaan.
    Jammer voor de Duitsers, had leuk voor ze geweest in eigen land. Vond het team en de coach daarnaast ook vrij symphatiek.

Mijn hoop is gevestigd op Frankrijk.

Wel een echte Italiaanse overwinning, in de laatste minuut.

Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nu op Italië. Ze verdienen het toch wel, na al die jaren pech.. En ze hebben de Duitsers verslagen, dan verdien je toch wel wat respect, aangezien dat toch echt de verrassing van het toernooi was voor mij.. Daarnaast gun ik het de arrogante Fransen, en die klote Portugezen niet :cool:

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk die late overwinning :D. Mooie goals en helemaal onverwacht. Ik zat al helemaal klaar voor de penaltys. Ik gun Italia nu het WK, omdat ik Portugal nu haat met heel mijn ziel :+. En Frankrijk vind ik ook maar niks.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: fiva la france dus dan maar

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Scolari is ook lekker sportief zeg. Tijdens de persconferentie gaat ie gewoon weg als de ronde van de buitenlandse pers begint.

- En ook mooi dat Blatter excuses aanbiedt aan Ivanov, die toch in mijn ogen zonder echt goede argumentatie naar huis werd gestuurd.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het hele wk het nog niet zo naar me zin gehad als vanavond. heb meestal ook een hekel aan italie maar als ze het tegen duitsland doen vind ik het prima.

Duitsland in de laatste minuut verslagen zien worden onbetaalbaar!

13. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Frankrijk - italie beloofd zo wel een spannende finale te worden. (want frankrijk GAAT door:p) 2 landen die gaandeweg het toernooi steeds meer in vorm zijn geraakt en alle topfavorieten op hun weg uitschakelden. Uiteindelijk denk ik toch dat frankrijk er met de beker vandoor gaat. Ook gun ik het Zidane gewoon. ;)

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2006
  15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heerlijk om te zien dat die Duitsers inderdaad weer in hun eigen achtertuin op een zeer smerige Duitse manier afgestraft werden. Ik verwacht ook dat Frankrijk nu wel alles gaat winnen. Die wedstrijd van gisteren ook, Italië maakt veel te weinig gebruik van de kansen die ze krijgen. Of ja, eigenlijk creërden ze uiteindelijk niet zo veel omdat de afrondende paas beroerd was. Luca Toni van het veld ondanks dat het eigenlijk niet echt zijn schuld was dat hij zo slecht werd gevonden. Haal dan Totti eruit, die speelde toch geen fantastisch wedstrijd. Veel te vaak kwamen die ballen ook gewoon van boven die speler vlak tussen hem en de keeper ploffen en omdat zo'n keeper z'n handjes mag gebruiken is zo'n bal 19 van de 20 keer voor de keeper. Nu hopen dat Duitsland ff flink verliest van Portugal in de wedstrijd om de derde plek en ze hebben helemaal niets meer om tegen ons over te mekkeren.

16. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zoals ze op tv ook al opmerkte speelde cannavoro geweldig, dat 2e doelpunt kwam ook mede door hem en zijn inzet.

Duitsland op zijn duits afgestraft is idd onbetaalbaar.

Vond ook leuk en mooi om te zien dat Del piero scoorde, waren er maar meer spelers met zijn instelling en persoonlijkheid.

17. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het was een mooie wedstrijd gisteren, en de scheidsrechter deed ook goed zijn werk vond ik.

De duitsers hebben verdient verloren want de italianen. En de italianen hebben echt op zijn italiaans gewonnen, precies in de laatste 2 minuten scoren, dat zie je ze wel vaker doen.

De finale word denk ik italie - frankrijk, en de wereldkampioen? ik zou het bij deze niet echt weten, maar ze hebben allebei veel kans erop.

De duitsers vierde toch nog fees, ondanks dat ze verloren hadden.
    En iedereen was vol in tranen dat ze verloren hadden, maar helaas zo is voetbal nou eenmaal, er kan er maar een de winnaar zijn.

_0/ _0/ _0/ _0/ _0/

18. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er aardig ziek van dat de duitsers hebben verloren. Zouden de Italianen gewoon de wereldcup al hebben gekocht ;)

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Scheids floot wel iets in het voordeel van Duitsland, toch wel aardig wat overtredingen die eigenlijk niet door de beugel konden maar toch te licht of niet bestraft werden. Maara, dat voordeel heb je als gastland. Het heeft geen echte stempel op de wedstrijd gedrukt dus dan heb ik er ook niet zo erg veel problemen mee.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kwam zojuist het volgende bericht tegen:

Deel Deze Pagina