1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Het WK 2006!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 mei 2006.

1. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt gewoon een heel goede finale. Van de fransen kan je verwachten dat ze het niveau van de wedstrijd tegen Brazilie wel kunnen halen. Als Italie dan dat van tegen duitsland haalt wordt dit zeker een klassieker! Portugal heeft gekregen wat het verdient, na al die duikelingen heel het toernooi lang. Geen enkele scheids neemt ze nu serieus meer. Best jammer, want ze kunnen echt goed voetballen als ze moeten.

Trouwens ook leuk om te zien hoe Barthez het elke wedstrijd weer voor elkaar krijgt een nieuwe blunder uit z´n mouw te toveren en er nog mee wegkomt ook. :D

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Frankrijk !!!! :thumbs: wat ben ik opgelucht dat geen portugal in de finale staat.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    frankrijk - italië.. prachtig.. ook de ploegen die van mij in de finale mochten staan als ik naar de overgebleven 4 keek. al speelde duitsland dan ook wel goed.
    Ik gun het Italië nu ook wel erg..spelen gewoon goed in hun spelletje, ook wel tactisch, maar niet zo vies als de Portugezen. das gewoon spelbederf.
    maar alsjeblieft niet wéér Frankrijk..

4. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet weer frankrijk? Als ze het verdienen mogen ze van mij winnen. :9

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop toch eerder dat het Frankrijk wordt al is het alleen voor Zidane. Ik van nature iets tegen het anti-voetbal van Italie al met ik toegeven dat mij dat dit WK 100% mee valt en ik gisteren met vlagen echt genoten heb van Italie.

Eigenlijk vind ik het allmaal wel goed omdat het Portugal en Duitsland toch uitgeschakeld zijn.Moge zondag de beste winnen en ik hoop echt dat het en sportieve wedstrijd wordt :)

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ohh dat was een'' Barthezzje'' hoor, ''daar is zinaZinE zidanE'' die gast weet echt niet hoe die heet, wat een mafketel

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of die penalty terecht was, is nog maar de vraag. Ik vind van niet, daarom is het jammer dat Frankrijk juist op deze manier wint. Aan de andere kant is er nu een einde gekomen aan die duikelaars en wordt het zondag een mooie finale.

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    wat had die scheidrechter dan moeten geven, want het was zowieso een overtreding want hij haakte hem

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat Carvalho Henry haakte, maar ik vind dat Henry - wetend dat hij een penalty kon krijgen - wel heel makkelijk ging liggen. Ik vond het gewoon geen zware overtreding, en een strafschop vond ik niet op z'n plaats. Een vrije trap wel.

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig dat het schwalberigste schwalbeland van het WK uitgeschakeld word door een halve schwalbe :D

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    portugal had best paar keer geel kunnen krijgen voor het constant duiken en vragen naar kaarten :{

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd :lol:

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het theater is voorbij!
    Portugal eruit! Weer een wedstijd vol theater van Portugal. Alleen maar gezeur en van die nep duiken. Heerlijk dat die Ronaldo (aka crybaby) werd uitgefloten bij elk balcontact, heeft ie het zelf naar gemaakt.
    Blij dat die clowns eruit liggen.

Weer een goede wedstijd van Frankrijk met Zidane en Ribery als uitblinkers.
    Echt heel jammer dat Zidane stopt, we kunnen inmiddels wel zeggen dat de man een legende is.

Word een hele leuke finale. Heel gaaf voor Zidane.
    Hoop voor Frankrijk en voor Zidane dat ze de cup pakken.

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan het niet beter zeggen. :)
    Ik weet niet wie er moeten winnen. Ik vind Italië wel leuk maar Frankrijk ook. Maar ik denk dat ik toch stiekem voor Frankrijk ga. ;)

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hekel aan al die Portugezen, maar die keeper van Portugal: Ricardo, vind ik toch een hele goede keeper.
    Maar ongelooflijk zeg die Ronaldo, echt ik heb er geen woorden voor.
    Wat een hufter die gast zeg, hij springt gewoon over een tackle heen (of het is nog niet eens een tackle te noeme) en gaat liggen en doet net of hij neergehaald is. Ook in dat penalty-gebied zeg bij Frankrijk, tsss. Het leek wel of daar wind stond op een gegeven moment ofzo, in eens lag Ronaldo daar op de grond met een andere speler. Nee, ik mis Portugal niet. Ik vond Thuram erg puik spelen gisteren btw, die pakt dat etterventje wel aan. Ik ben toch erg gecharmeerd van Italië geworden eergisteren. Ik denk dat ik gezien het teamwerk en het voetbal toch liever Italië zie winnen. Ik vind dat er bij Frankrijk echt een hoop stijfhoofden meedoen. Ze spelen imo ook iets te defensief. Toch zijn Ribery, Zidane en Henry geweldige spelers, maar geef mij Toni, Gilardinho, Del Piero en Pirlo maar. Dan vergeet ik er 1, dat is Cannavaro wat een speler en aanvoerder zeg.

16. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Zidane _O_ _O_

Jammer dat de grootmeester stopt, hoop dat ie een goeie wedstrijd speelt in de finale als aflsluiting van zn carriere..

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Abidal en Thuram speelden gisteren trouwens ook een puike wedstrijd.
    Ricardo is inderdaad een goede keeper, een echte penaltykiller.

Vond het wel leuk om te zien dat Portugal bang was voor Zidane. Als hij aan de bal was zag je ze nooit echt aanvallen op hem, af en toe wel een keer, maar niet heel vaak.

18. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0

Hè lekker, gerechtigheid. Wat een ongelofelijke aansteller die Ronaldo, ongelofelijk. Denk dat als hij een pilotenopleiding wil doen bij KLM hij geen tests hoeft te doen en de opleiding gratis krijgt. Hij bleef maar vallen. En dan die Scolari, wat een vervelende man.
    Trouwens Frankrijk was ook gewoon beter vond ik. Sterkte verdediging en Ribery die lekker over het veld heen sprint.
    Wordt denk een leuke finale als Italië ook zo speelt als tegen de Duitsers.

19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm portugal eruit:D wat een rotteam is dat.. aanstellers en niks anders. Overigens, wie de mogelijkheid heeft de Tubantia te lezen moet eens naar de cijfers kijken die Henk Spaan uitdeelt en de haat die hij heeft tegen C. Ronaldo (en tegen Portugal als team). 'Dit tot in de knop verlepte strandmietje..' _0/

Ben voor italie denk ik omdat de spelers mij iets meer aanspreken. Frankrijk gun ik het ook wel vanwege Zidane. Wordt wel leuke finale denk ik :)

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop ook dat het Italië wordt. Ze waren voor mij van af het begin al een kanshebber, dus nu ze zo ver zijn, mogen ze het ook redden van mij. Ik ben eigenlijk altijd voor Italië als Nederland eruit ligt in elk toernooi.

Toch denk ik dat Frankrijk het gaat worden, want om de 1 of andere reden krijgen ze het steeds voor elkaar om te winnen van iemand van wie ze ook de laatste ontmoeting op een groot toernooi hadden gewonnen:

Frankrijk - Spanje (laatste keer in EK 2000)
    Frankrijk - Brazilië (laatste keer in WK 1998 )
    Frankrijk - Portugal (laatste keer in EK 2000)
    Frankrijk - Italië (laatste keren in WK 1998 en EK 2000)

En juist tegen kleinere tegenstanders, zoals op het WK van 2002 en nu ook weer in de poulefase hebben ze het moeilijk :D

Ik hoop dat Italië mij ongelijk gaat geven zondag :thumbs:

Deel Deze Pagina